Hmm vreemd snippie, dat het niet helemaal doorzet maar nog wel wat bloed. Is het nu vanavond al iets minder of wel nog steeds wat bloed?
nog steeds wat bloed.maar nog steed dus maar de helft van de helft en een deel van tampon dus niet bedekt alsof het maar aan 1kant zit snap je?
ik bloed al vanaf vanmorgen kwart voor 5 vanaf na de grote boodschap snap er nisk van waraom het nog niet door gezet is
Ja ik snap 'm..vreemd! Ja als je bij de vorige keren meer bloed had is het raar dat dat nu niet door komt.. Zucht... vreselijk hè, die onzekerheid
lieverds ik gaat zo lekker richting bed! een heerlijke nachtrust te gemoet zonder je automatisch af te hoeven vragen of je ongi word. dus das ook weer een voordeel liefs
Hey Snip, niet bij de pakken neer zitten, wacht maar gewoon donderdag de gyn af. Wellicht wordt je dan weer wat wijzer! Ik voel me nog steeds leeg... Zat toestraks de herhaling van Charmed te kijken en op het eind vd aflevering komt Piper erachter dat ze zwanger is, tja toen rolde bij mj de tranen alweer over m'n wangen... De tijd zal het helen, en ondertussen ben ik blij als het bloeden ophoudt.. Ik ga ook naar bed, truste meiden! Knuf Sookie
Oja, Iloon, wij gaan (helaas) niet op huwelijksreis.. We hebben twee neven uit Canada over voor de bruiloft, die kunnen we moeilijk alleen laten na de bruiloft... Zoiets van See you guys, have fun, and don't trash our home while we are away! Hmmm.. toch maar niet. We gaan in december een paar daagjes weg, dan ligt de bouw toch plat vanwege regen en (vries)kouw (cementdekvloeren en isolatiedaken) dus heeft m'n menneke geen werk (zzp-er). Maar dat zal ook niet ver weg zijn.. vindt hij niet leuk.. Jammer, maar ach, zolang we samen zijn vind ik het niet erg om in een verwarmd zwembad te zwemmen ipv een blauwe zee Knuf Sookie
Hey Sookie! Ik lees dat jij naar Charmed kijk, wat leuk! Hier een grote fan! Ook van Buffy & Angel hoor! Nee je kan niet ff die 2 achterlaten. Dan maar lekker een andere keer ergens naartoe met zn 2tjes, maakt ook eigenlijk niet uit, als je maar saampjes bent. Wij zijn net terug van het ophalen van mn schoonouders, ze zijn goed aangekomen! Morgen ga ik nog een keertje mijn trouwjurk passen! Slaap lekker allemaal en tot morgen!
goede morgen dames!!! daar was ik weer!heerlijk geslapen! me buik is gelukkig ook iets minder op gezet! en gespannend! het heeft dus doorgezet,verloor van morgen stolsels van denk 2cm breed dus goed teken opzich!hopelijk ziet de gyn morgen dat ik weer schoon ben!(want als er iets zat is het er vanmorgen uitgekomen(vruchtzakje) maar ga ik niet te lang bij stil staan! hej iloon veel plezier met je jurk passen!!! en sookie opzich ook weer leuk je neven over uit canada! liefs
Hee meiden, @ Ilona: en... hoe was het met de trouwjurk? Zit ie nog altijd goed? @ Snippie: Wauw, ik heb respect voor je hoor, hoe positief je er toch nog onder blijft.. Ben benieuwd morgen wat de gyn nog ziet.. @ Hier: hmm m'n ongi zal dan toch vandaag wel komen denk ik. Temp gister was 37, maar vanmorgen 36.8 dus helaas gezakt..
jah meid kan ook gewoon niks anders! heb tenminste weten schap wel zwanger te kunnen worden! alleen nu dus hulp nodig zodat het blijft zitten.wss is het me ei geweest want mijn progesterone was maar 15.2 en dat was laag volgends de assistent. liefs
hmm nja heb maandagochtend ook nega getest, dus dat werkt ook niet echt mee haha. Baal er wel van, heb deze ronde echt gedacht dat het raak was.. dus het viel best wel tegen.. Nu gaat ie wel weer, maar had er ff flink genoeg van, al die rondes en klussen op het juiste moment enzo. Nouja.. ik mag nog helemaal niet klagen als ik zie dat jullie al in ronde 16 of meer zitten.. Het is inderdaad wel fijn om te weten dat je wel zwanger kan worden. Dat gevoel geeft mij ook wel wat meer zekerheid.. Goed van je dat je even de hele week vrijgenomen hebt om bij te komen! Even goed te tijd nemen voor jezelf en laat je eigen maar lekker in de watten leggen door je mannetje
dat kan ik begrijpen meissie. wij hadden sowiezo deze maand er niet op gerekend dta ik werkelijk overtijd zou zijn!omdat mijn mans zaad maar matig is en ik dus slecht ei sprong(dat wisten we pas na de vrucht bare periode dat van het ei).dus kans was niehiel!dus vandara dta ik vanaf het begin zei ik word ongi!dat moet wel met deze uitslagen en voor de zekerheid toen wel getest en tjah dna krijg ej plots een tweede zeer lichte steerp terwijl meiden zeggen dat ze niet vals positief testen!poeh wat moet je daar mee en nog was ik overtuigd voor woensdag ongi te worden!en kijk aan.het is gebeurd.het enigste wat ik nu hoop is dat ik schoon ben!zodat de kwaaltjes snel weg zijn. liefs
Hey dames, tis weer ff een aantal blz bijlezen! hihi Linda, Ik zou morgen ofzo gewoon nog een keer testen, de temp-daling van zo weinig hoeft niet zoveel te zeggen. Dat kan al komen door een lagere slaapkamertemperatuur oid. En ikzelf test ook echt pas na de nod posi, dus wellicht jij ook. Snip, meid groot gelijk dat je ff een weekje vrij heb genomen! ff bijtanken van deze rollercoaster! Vind het knap van je dat je zo positief blijft, weet uit ervaring dat dat niet altijd even makkelijk is. vergeet jezelf niet he meid, afentoe ff snip-tijd nemen, dat heb je nodig! Iloon, ik heb alle afleveringen charmed op dvd (vriendlief vind dat overdreven..) Vind het een leuke serie! En, hoe zit je jurk? Is ie nog net zo mooi als de eerste keer dat je m aantrok? Oja, ik heb de taart besteld hier in het dorp. Het wordt een twee lagen, onderte rood met zwarte en witte polkadots en bovenste laag zwart met rode sterren. Onze stijl is dan ook meer rockabilly, net als mijn jurk, heerlijk in fifties-stijl! @hier, bloedingen zijn zo goed als over, gelukkkig.. Knuf Sookie
hej sookie meid! heb net even lekekr 1,5uur liggen slapen! jah denk aan me zelf hoor meid.vandaar even deze week helemaal ziek gemeld!volgende week weer helemaal top aan het werk! sookie wat fijn dat de bloeding bijna over is!dan kan je snel weer verder. liefs