Aprilgirls 2009

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pinguïns, 23 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

hallo allemaal

Pff weer een hoop bij gelezen,Sookie wat ontzettend klote zeg ( lees het nu pas) weet niet zo goed wat ik moet zeggen :( hoe voel je je nu?
    Snip ook pfff :(

Linda wat gezellig dat je erbij komt! welkom.;)
    Iloon hoe is het met jou?

Hoop dat ik verder niemand vergeten ben? wil gewoon even weten hoe het met iedereen is!! ben er tegenwoordig zo weinig....

liefs

2. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    tjah hopelijk weet ik morgen iets meer.ongi vind ik nog steeds raar!is vooral oranje!met rbuine afscheiding!snap er niks van!
    temp blijft ook hoog.normaal als ik ongi ben zeker 36.7 en dan de tweede dag 36.5 en gisteren ochtend 37.1 en nu 37

3. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

ojee snip dat is idd wel een beetje vreemd,en jij bent altijd zo goed op de hoogte van je lijf (vind ik) hoop dat je snel antwoord krijgt hierop.
    wel even lekker he weekje bij tanken.....

4. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    jah idd.was echt beroerd de afgelopen dagen!maandag zelfs eerder naar huis gegaan voelde me echt misselijk.
    jah ergens wist ik ook dta ik ongi zou worden dus kwam neit al ene verrassing maar we wisten dus niet meer wanneer.
    mijn moeder is arts en zegt dat het een tweeling had kunnen zijn aan gezien mijn klachten

5. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    jah als het goed is morgen wnat krijg dan echo!eigenlijk voor 3de dga cyclus!maar zo kunen ze sowiezo meer vertellen

6. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

Ik vind het zo knap he,zo positief als jij blijft!!
    ok,waren je klachten zo erg dat je moeder dat aangaf dan? wel makkelijk een arts in de fam hihi

7. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    maar hoe is het met jowu krijg je al een buikje meid?
    ikke wel:p alleen dan van het uit blijven ongi en darmen:p

8. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Hoi meiden!
    Ik ben net terug uit Rotterdam en heb mn trouwjurk aan gehad.
    Alleen was het een beetje een teleurstelling.
    Ze hadden het bij mn (.)(.) teveel ingenomen dus die kwamen er bijna uit. Verder zitten er boven aan de rand kraaltjes en die irriteerden, dus daar moest nog een oplossing voor gevonden worden.
    Ik hoop maar dat het 25 juni wel goed is gedaan, want dan moet ik noog 1 keertje gaan passen.
    Als ie dan goed zit, dan neem ik hem mee naar huis!
    Ik was blij dat ik hem uit mocht doen, want het was er warm en ik was er wel klaar mee....
    Hopelijk gaat ie zitten zoals ik wil!

Verder denk ik dat ik vanmorgen een positieve ovutest had, dus vanavond gaan we aan de klus.
    Eerst even bij mn schoonouders langs voor een bakkie.

Ik denk dat mn NOD misschien wel wat zal opschuiven, maar we wachten het geduldig af...

9. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

ja ik krijg al wel een buikje,heb al een aantal mensen gehad die vroegen of ik niet verder was dan 11 weken hihi
    We zijn er nog niet aan toe gekomen om buikfoto's te maken maar ze komen eraan...speciaal voor jou :)

10. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

ooo iloon wat vervelend dat je jurk niet goed was :( maar dat komt echt wel goed hoor voor de 25ste geloof me maar...
    spannend hoor,je kunt nu echt af gaan tellen....

11. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    heb em moeder vanmiddag gebeld!
    vertelde haar hoe of wat.
    was heel erg misselijk
    op de dga dta ik eigenlijk ongi had moeten worden ongi krampen
    daarna helemaal geen krampen meer.
    ik heb wss mijn innesteling gevoeld
    en darabij heb 2licht positieve testen gehad.
    en bloeding is nu niet anders en ben nog steeds de hele dag weeig.en bloeding is niet normaal.merendeel oud bloed.

12. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    iloon wat spannend meid!!!
    jammer dat ze het niet eerder verholpen hadden maar
    je jurk zou de 25ste als gegoten zitten meid!je zou een mooie bruid worden:D

liefs

13. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

ik kan maar 1 ding zeggen snip: waarom is het zo oneerlijk verdeeld.....

14. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    tjah ach onze tijd komt ooit nog wel en na morgen kan ik het wss veel makkelijker afsluiten!!
    dan kunnen ze zien hoe me baarmoeder mond en zo is .dus wacht rustig morgen af!

15. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

ja ik hoop ook voor jullie dat je het morgen beter af kunt sluiten!
    heel veel succes in ieder geval.
    Ik ben er weer weg van,mijn mannetje komt zo terug van een sollicitatie gesprek dus spannend!!!

liefs

16. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    ohh hopelijk si dta goed gegaan meid.
    doeggie

17. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Ik hoop maar dat het goed komt met die trouwjurkkmeiden, want ik ben nu al een paar keer wezen passen en eigenlijk wil ik er nu wel klaar mee zijn...
    We moeten nog best wel veel dingetjes doen en eigenlijk ben ik er wel klaar mee.
    Ik voel me best wel gespannen, dus ik wil gewoon dat het allemaal iets makkelijker gaat..
    Maar helaas is dat natuurlijk niet zo...
    Naja we wachten de 25e gewoon maar af denk ik.
    Hopen dat ie dan wel lekker zit en zoals ik het wil.

Ik ben er ook weer vantussen, ga zo naar mn schoonouders.
    Wil wel lekker op tijd naar huis want ben wel een beetje moe..
    Misschien tot straks en anders tot morgen!

18. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    die spanning hoort er allemala bij hoor meid!
    ik had de spanning van zou ik niet weet aan gekomen zijn en toen was ik plots iets teveel afgevallen!en ocht ik niet meer afvallen!nou dta werkt ook op je zenuwen!maar uit eindelijk alles mooi geworden:D!
    veel plezier meid en wss tot morgen ga weer betijds naar bed!en morgen weer vroeg op!want moet om kwart over 8 in het ziekenhuis zijn.

liefs

19. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Hey Iloon, het hoort er gewoon bij die stress! Tenminste ik begin er langzamerhand ook last van te krijgen. Heb ik wel alles geregeld, ben ik niets vergeten, heb ik wel tegen de band gezegd dat.. enz enz. Om over me jurk maar stil te houden, vind hij m wel mooi, heb ik er wel goed aan gedaan om geen traditionele jurk uit te zoeken, had ik dan toch een witte moeten kiezen, had het dan toch een lange moeten zijn, wat nou als hij m echt niet mooi vind, wat als ik het zelf... Je snapt wat ik bedoel ;) Ge-Wel-Dig!! En dan trouw ik twee weken na jou..

Het hoort erbij, en als het dan zover is, is het ook voorbij voor we er erg in hebben.. Gelukkig zijn er dan foto's gemaakt! hihi Gewoon van alle dingetjes genieten, hoe stressvol ook, hetzijn wel allemaal leuke dingen!

KNuf Sookie

20. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Brabants meisje, dankje.

Knuf Sookie

Deel Deze Pagina