licht misselijk,opboeren,nog steeds aventoe gevoelige borsten,op gezette buik.maarjah kan ook zijn dta em lichaam ana het ontwennen is! dus verwcaht niet al teveel van me test.als hij negatoef is ga ik morgen afspraak maken tattoo
o gaaf,wat voor een wil je er laten zetten...en laat je hem alleen zetten als het nega is? of wil je er zowiezo een kus
wilde er sowiezo een hoor meid. maar het schijnt dta ze het niet willen doen als je zwanger bent! ik twijfel of ik hem op me schouder blad laat zetten of voet! even bedenken dus.ik ga er neit vanuit dat ik hem morgen meteen mag laten zetten. liefs
oaj een vlinder en de binne kant is ene hartje. stata voor vrijheid en liefde!was nog een verlaat cadeau van me man voor me verjaardag van vleden jaar.mocht er 1uitzoeken!
wow lijkt me wel super mooi,ik hoop voor je dat het niet mag laten zetten Ik ben er weer weg van,mijn vriendin belt dat ze thuis is,spreek je snel weeer en heeeeel veeel succes met testen vandaag!!! dikke knuf
zo heb even bij de post gekeken en ze waren er.nu wachten tot dat ik goed moet plassen.hihi maar verwcaht nog steeds niet hoor liefs
Bekijk bijlage 433 10 juni Lindavnr Ronde 6 20 juni Ilona2802 Ronde 5 4 juli Snippie23 Ronde 16 5 of 6 juli Sookie Ronde 28 Zwangeren: Brabantsmeisje in Ronde 2
Meiden, ik heb Marieke van onze lijst gehaald, want ze heeft al heel lang niet gereageerd... Snippie, ik hoop dat ik je op rose mag zetten!