jah is goed zo meid! maar dus niet op schrikken als het de 5de al word!lieverd de 5 dan pas de 8ste!maar we gaan het zien. ik hooop ook dat het raak is voor je meid! ik ga trouwens donderdag tattoo laten zetten!soannend hoor maar kijke r echt naar uit.de plek word enkel!9dus zei kant!) fijne avond meissie. liefs
Hoi meiden, Nou de barbecue was geslaagd hoor! Het was heerlijk weer hier en super gezellig. Ik zat nog met een probleempje voor mijn bruiloft, want nu mn schoonzus zwanger is, kan ze mijn nagels helaas niet doen voor de bruiloft (wil graag acrylnagels). Balen, want nu moet ik op zoek naar iemand anders. Heb net zitten zoeken op internet of er hier in de buurt wat zit en gelukkkig heb ik een paar adressen gevonden. Ik heb bij een aantal geinformeerd wat het kost, dus nu is het maar afwachten. Verder gaan we hier zo ff een film afkijken waar we gisteren aan waren begonnen (The godfather).
hej meissie , wat fijn dat bqq geslaagd was ! wat jammer dat je schoonzus het nu niet kan doen! hoever is ze nu?maar blijft balen. nou meissie veel film kijk plezier ik ga zo lekekr richting bed! net ook nog aan werk gezeten 25mei zomerfeest en moest nog even een paar spel kaarten +beschrijving maken. morgen weer verder. kusss
Ja idd, ik gun het haar ook wel maar wij willen het ook zo graag... We gaan maar keihard hopen dat deze ronde ons geluk heeft gebracht!
ik hoop met ej mee meid!!! nu ga ik echt slapen want moet morgen nog genoeg doen!dus wil weer voor 9enen op staan! kuss
goede middga lieverds! hoe gaat het hier? ik ben alweer druk met werk bezig geweest.moet nog veel maar kan me zelf er moeilijk toe zetten en ik weet dat als ik het maar even doe ben ik er zo vanaf!maarjah moet nog notule uit type maar heb totaal geen zin meer.nou ga maar even douche mss komt de in daar na wel.tot zo dames. liefs
me zwager vroeg gisteren zelfs of ik zwanger was omdat ik zo'n buikje had.ik zeg nee weet het niet,ben zelf afgevallen. liefs
Ja maar niet al zo vroeg in een eventuele zwangerschap. Mijn schoonzus is nu 16 weken en daar begin je nu pas iets te zien. Dat gebeurt echt nog niet als je pas 4 weken bent hoor. En daarbij heb je je ongi gehad, dus is het niet raak meid helaas...
huh mag ik vragen waarom je plots zo reageerd? daarbij dit was geen normale ongi.m ik ken een vriendin die had vanaf he begin al zo'n opgezette buik.maar laat maar. ik zou er niet meer over beginnen en nu wel me mond houden .
Meid, ik heb 2 schoonzussen (1 is de vrouw van mn broer en 1 is de zus van mn vriend) die zwanger zijn, de ene is 16 weken en de andere 8. En verder moet je natuurlijk zelf weten wat je denkt, maar je moet jezelf niet al te gek maken. Als je zwanger zou zijn, dan zou je nu toch zeker al een knalpositieve test moeten hebben. Ik wil gewoon niet dat je weer teleurgesteld bent. Ik zeg het niet voor mezelf hoor meis..Sorry...
meid ik ben al maanden bezig dus weet hoe raar het lichaam kan zijn.maar wat mijn moeder (is arts ook zei dat het kan zijn dat ik traag hcg aan maak!omdat de testen wel positief zijn) en maak me echt niet gek hoor anders had ik nu allang weer getest. mijn zwager kwam uit zich zelf met die vraag uit het niets! en deze maand ben ik eigenlijk niet teleur gesteld want wat ik eerder al zei het is een kleine kans.maar ik zou het niet meer delen hier.ik wilde alleen weten wat jullie er van dachten omdat em zwager er over begon.maar laat maar.