Aprilgirls 2009

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pinguïns, 23 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Meid, je vraagt je af wat wij ervan denken.
    Ik heb je gezegd wat ik ervan denk.
    Ik zou het niet leuk vinden als je hier niet meer zou posten....
    Ik hoop natuurlijk wel voor je dat het raak is, maar ik denk het eerlijk gezegd niet...
    Ik vind het ook een beetje kort door de bocht als je ineens hier weg gaat..
    Ik heb je mijn mening gegeven, want daar vroeg je om.
    Misschien dat je op je afspraak bij je gyn eindelijk duidelijkheid hebt.
    Ik hoop niet dat je hier weg gaat, zou ik heel erg jammer vinden..

2. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48

3. Pinguïns

Ik heb het zo neer gezet, omdat ik een beetje het gevoel hebt dat jij nog ontzettend het gevoel hebt dat je wel zwanger bent, terwijl die kans heel erg klein is.
    Ik zet zoiets niet neer om je te kwetsen hoor!
    Ik snap niet echt waarom je nu helemaal losgaat tegen mij.
    Sorry als ik je gekwetst heb, dat is niet mn bedoeling.
    Ik ben nou eenmaal erg direct en geef mijn mening, of dat nou gewaardeerd wordt of niet.
    Zo ben ik en ik ben niet van plan om me daarvoor te verontschuldigen.
    Ik hoop dat je gyn je meer duidelijkheid geeft.
    Voortaan zal ik niet meer hier neerzetten wat ik er over denk.

4. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    nee ik heb echt niet het gevoel dat ik zwanger ben!
    wnat wta ik al zei het moet wel een erg groot wonder zijn wil je bloeden en nog zwanger zijn!
    maar natuurlijk blijft er een heeeeeeeeeeeeel klein beetje hoop.maar dat is je zelf blij maken met een dode mus!
    en zeg ook niet dat je hoeft te verontschuldigen.
    opzich ga ik niet los op je mss komt het zo over maar dat is niet zo ik zeg alleen hoe ik het ervaar.ook omdat je zo direct zei van dat kan niet van een zwanger schap zijn.maar ik zelf heb mensen om me heen waarbij je het wel al zo vroeg zag.(op gezette darmen)maar laat we er over op houden.

5. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    en idd de kans is sowiezo klein dat wij binnen ene paar maanden op een natuurlijke manier zwanger raken omdat het zaad van man lief matig is!dus we gaan er zeker vanuit dat het sowiezo pas ergens volgend jaar is

6. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    maar ik zou je niet langer lastig vallen meid.
    het enigste wat ik kan zeggen is dat ik nog steeds hoop dat je zwanger bent deze maand.en dta ik voor jouw en de andere meiden blijf hopen en aan jullie zou denken wanneer we een kaarsje aan steken.
    liefs

7. Pinguïns

Meid, ik ben gewoon direct, maar ik heb niet bedoeld om je te kwetsen of boos te maken of zoiets.
    Ik geef je alleen mijn mening en misschien komt dat wel hard aan.
    Ik snap het als je een beetje hoop houdt, alleen is het over het algemeen zo dat als je hebt gebloedt er vrijwel geen kans is op zwangerschap.
    Laten we er idd maar over op houden, de tijd zal het leren hoe het in elkaar steekt. Voor hetzelfde geld heb ik het mis.
    Ik hoop alleen dat je je niet teveel vasthoudt aan de gedachte.
    Nogmaals, het is niet mijn bedoeling om je te kwetsen en ik hoop echt dat je gewoon gezellig in ons clubje blijft!

8. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    bij deze heb ik aan gevraagd of ze al mijn berichten van vandaga willen wissen.

9. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    ik hou me zekers niet vats aan die gedachten want het maakt je alleen in de war he meid.
    zo nu stoppen we er echt over want vind je veelste aardig!
    doet me echt wat namelijk.wil helemaal geen gekibbel met jouw!

10. Pinguïns

Ja we stoppen er over, ik denk alleen niet dat ze die berichten zullen wissen.
    Anders zit ik tegen mezelf te kletsen haha.
    En ik vind jou ook veels te aardig!

11. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    hihi das waar!hihi.
    en sorry voor mijn uitspating werd gewoon even te veel.maar is wle goed geweest hoor!stomme zwagers ook die zetten je aan het denken hihi! ik moet niet denken.ik gata lekker naar mijn tattoo toe leven:D!

12. Pinguïns

Ja zwagers... Wat weten mannen er nou van? hihi.
    Het geeft niet dat je een uitspatting hebt gehad hoor, ik kan het ergens wel begrijpen..
    Nou meid, ik ga ff een spelletje doen, ik spreek je vast later nog wel!
    Liefs kuss!!!!!!!!

13. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    is goed meissie!!!
    ga ik weer verder met me werk:(!poeh geen zin maarjah.hihi.
    veel speel plezier:D!
    kussss

14. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Hee meiden,
    zoooo dat was even heel veel pagina's bijlezen hihi! Ben ook eens 3 dagen niet geweest ;)

Even heel kort want ben ontzettend gaar van dit weekend! (maar het was wel echt super vet!!)

@ Snippie: wat klote dat je niet meer zwanger bent :(
    Tijdens het lezen een paar pagina's terug had ik al naar je album geklikt en kon de test-foto's niet vinden maar las net dat je ze eraf gehaald hebt. Jammer, was wel benieuwd namelijk... :)
    Je tattoo vind ik trouwens wel heel mooi zeg! Ik ben zelf helemaal geen type voor tattoo's en zo, maar ALS ik er een zou willen, zou ik die ook zeker op mijn enkel laten zetten. Dat vind ik wel echt heel erg gaaf! Gewoon een kleintje, niet te opvallend.. met een mooie gedachte er achter :)

Nou.. hopelijk brengt deze ronde jullie meer geluk!

@ Ilona: hee zou je mijn nieuwe nod op de lijst willen zetten meis? Dat is 14 juli (zucht..wat duurt dat nog lang zeg! gewoon een hele maand nog!!)

15. Pinguïns

Bekijk bijlage 538

27 juni Ilona2802 Ronde 5
    4 juli Snippie23 Ronde 16
    6 juli Sookie Ronde 28
    14 juli Lindavnr Ronde 7

Zwangeren:
    Brabantsmeisje in Ronde 2

16. Pinguïns

Lin, je staat er weer op hoor meid!
    Fijn dat je weekend leuk is geweest!
    Je mag de dag na mijn bruiloft testen :)
    Morgen over 4 weekjes en dan is het al zo ver, voor je het weet is het voorbij!
    Ik zal dan de lijst nog kunnen wijzigen, maar daarna ga ik 2,5 week op vakantie, dus dan ben ik er eventjes niet.
    Ik heb mn NOD opgeschoven omdat mn ei echt absurd laat was, dus zal ik niet eerder dan de 27e weten of het raak is.
    Om de 1 of andere reden heb ik heel sterk het gevoel dat het deze ronde wel eens raak kan zijn.
    Ik heb al de hele avond last van het gevoel alsof er constant iets in je keel zit.
    Ook ben ik super moe.
    Ik weet in ieder geval zeker dat we goed zitten met het klussen want dat hebben we de afgelopen 5 dagen iedere dag gedaan!
    Nu maar weer afwachten, die laatste 2 weken duren echt een eeuwigheid!

17. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Oehh dat klinkt wel heel erg spannend meid!!!
    Ik hoop het heel erg voor je....wat super zou dat toch zijn, gewoon nog NET voor je bruiloft!!! :D

18. Pinguïns

Zo ik hoop het ook!
    Na een paar maanden ben je die zenuwslopende dingen allemaal wel zat...
    Nou ik ga lekker mn bedje opzoeken, ben echt versleten.
    Tot morgen en welterusten!

19. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    goede morgen dames,

iloon meid klinkt goed.hopelijk klopt ge gevoel!
    hej linda ach wat mijn onderschrift ook al zeg ooit word ons wachten beloond.het is alleen de vraag wanneer!hihi:D!
    maar kotm goed.Nu eerst me tattoo.
    dat wordt mijn eerste en denk niet de laatste mocht ik later kids krijgen wil ik hun naam denk ik ook nog,maar eerst die afwachten.Ik ben niet zo van tattoo op op vallende plekken of heel groot.daarom dus ook op me enkel.en die vlinder staat voor vrijheid en liefde:D!
    kus

20. Pinguïns

Goedemorgen meiden,
    Snip ik heb ook 2 tattoos, maar achteraf heb ik er wel een beetje spijt van.
    Maar gelukkig zitten ze op een plek waar je ze niet ziet als ik een shirt aan heb.

Het is hier nu wel een beetje spannend hoor, want ik voel allemaal van die kleine borreltjes in mn buik, hoop maar dat het een goed teken is.
    Heb ook enorm last van pijn in mijn rug als ik in bed lig...
    Naja we wachten het maar af..
    Iedereen om me heen raakt zwanger, er zit hier in de tuin zelfs een mereltje 3 eitjes uit te broeden!

Deel Deze Pagina