hej meid. spannend hoor allemaal.ik duim heel hart voor je! waarom heb je er een beetje spijt van?en waar heb je ze zitten. liefs
Nou toen ik ze liet zitten was ik nog jong, 18 en 23. Nu ben ik wat ouder en dan ga je toch meer denken van: Het gaat straks hangen en vervagen. Als je een tattoo echt mooi wilt houden, dan moet je hem eens in de zoveel tijd toch laten bij werken. Iedereen moet zelf weten wat ie doet, maar ik zou als ik het kon terug draaien geen tattoos hebben...
uhm ik ben 23 .en heb er echt heel goed over na gedacht. maar idd ieder zijn keuze.en vind enkel niet zo'n hang plek.natuurlijk worden we allemaal verschrommeld maar ach.
en hihi je bent zo oud als je voelt toch hihi.sommige vinden 23 jong maar ik vind het maar een getal.de ene 23jarige is ouder qua gedrag en omgang dan de ander hihi. me man wilt er ook 1laten zetten.en ik heb hem de door slag gegeven!
Ja het is maar een getal, maar toch ga je anders denken hoor meid naamate je ouder wordt! Ik heb ondertussen wel mn salaris gehad van mn werk, maar de bboel is ondersteboven aan het gaan. Hij had bij de laatste salaris betaling op mn telebanking vermeld dat het einde diensverband was. Ik zit nu al meer dan een maand iin de ziektewet en de uwv arts die ik heb gezien heeft gezegd dat ik het beste tot het einde van het contract (15 juli) ziek kan blijven en daarna eventueel aanvechten. Heb van de week alweer een aangetekende brief gestuurd met dat hij een contract heeft ondertekend tot 15 juli, dusx als het moet dan lust ik hem rauw. Ik kan zo een zaak beginnen tegen hem, maar dat doe ik dan wel na mn huwelijksreis. Nu wil ik me er niet teveel mee bezig houden! Wat voor werk doe jij eigenlijk?
jah want dan word je wijzer.ook al denk ik niet dat ik er anders overna gedenken me man is namelijk 28 en die heeft er dus ook heel lang over na gedacht.ik wil er al 1vanaf mijn 13 dus heb er goed overna gedacht maar dat ter zijde! maar wat goed dat je eindelijk je salaris hebt.alleen wel jammer dat je baas al heeft aan gegeven dat je laatse salaris was!maar idd meid eerst lekker trouwen en zo en dan zie je wel weer verder. ik werk op een buitenschoolse opvang.met kids van 4 t/m 12! heb hier voor op een dgaverblijf gewerkt met kids van 0 t/m4 en wilde minder gaan werken(chronisch vermoeid) en toch met kids blijven werken dus ben buitenschoolse opvang gaan doen. Dat is sowiezo meer mijn leeftijds groep wilde altijd juf worden alleen er is 1vak die ik niet goed kan kan wel voldoende halen maar wil echt een mooie voldoende halen (heb op HBO les gehad in ondernader dat vak)en dat lukt me niet dus ben ook niet aan die opleiding begonnenn zonde van het geld.
Goedemorgen meiden! Zoooo, ben ook ff een weekendje niet online... Gelukkig hebben jullie het weer bijgelegd! Vind het niet leuk als me vriendinnetjes ruzieën! En ook weer een hoop bij te lezen! Jullie hebben niet stil gezeten. Ik had zaterdag een jarige vent (28 geworden) en gister een lamme dag (zaterdag toch teveel gedronken hihi ) Snip, ik vind het zo vervelend voor je, weer een (v)mk.. Al blijf ik hopen dat het toch niet zo is, en er een klein mensje in je groeit! En anders snel! Enne, die tattoo is ook rad! Volgens mijn tatoo-boer maakt het in de eerste paar maanden niet zoveel uit of je een tattoo zet (eigelijk zei hij, denk je echt dat al die inkt in je bloedbaan komt en je een blauw kindje krijgt?!) Maar wellicht dat het per tattoo-boer scheelt. Ik zou gewoon doen waar je je prettig bij voelt, als jij denkt dat het kan doen, en als je twijfelt wachten. Anywayz, tis al bijna donderdag!! Iloon, spannend! Ergens denk ik ook altijd dat je het als vrouw zijnde gewoon weet als het raak is en die test straks meer een bevestiging. Dus, keep my fingers crossed! Enne, succes met je (soon to be ex-)baas, hij mag nu nooit al een eindafrekening maken. Als jij ziektewet zit, is hij verplicht jou ziekengeld te betalen. Hier voelt hij overigens niets van, dat is door zijn verzekering gedekt. Linda, toch ongie.. Jammer! Ik ga ff stofzuigen en dweilen! Knuf Sookie
hej sookie meid wat gezellig dat je even komt kijken hihi! ohh ik laat hem gewoon zetten hoor!want ben niet meer zwanger!we hopen gewoon ergens volgend jaar zwanger te zijn of ons kindje te verwachten.komt goed/ wat fijn dat je ene heerlijk feest hebt gehad! lekker genieten he meid! knuff
hihi oke!zo maar eens afsluiten en richting werk wil nog het 1 en ander doen dus dna maar ene half uur eerder naar het werk! fijne middag nog! ik ben er vanavond weer! kusss
heey meiden Ik sluit me aan bij sookie....ben blij dat jullie het weer bijgelegd hebben en sookie nog gefeliciteerd met je vent!! snip hoe is het gegaan op het werk? je bent toch een weekje thuis geweest? viel het niet tegen iloon spannend zeg.....ik hoop zo dat je vrouwelijke intuitie goed zit. ik ga heel hard voor jullie duimen! wel fijn dat eindelijk je salaris is gestort,maar wel raar idd dat hij al een eindafrekening maakt'? linda balen zeg hier gaat het allemaal steeds een beetje beter,de kinderen waren heel druk vandaag maar heb gewoon niet geslapen toen ik thuis kwam liefs
hej brabands meisje! ik vond het ook maar niks der ruzie tussen iloon en mij maar het is weer goed hoor! Oh ik keek juist uit weer te gaan werken!echt dit is echt wat ik wil blijven doen.Echt heel gezellig gehad vandaag!Heb het gewoon erg naar me zin!dus nee viel zekers niet tegen! Goed zo brabandsmeisje! jij werkte toch ook op een dagverblijf(ik bedoel werkt)of werk een ook op een BSO. wat fijn dat eht beter gata.dahmz wat gata de tijd snel nog even en je bent alweer de magische grens voorbijherelijk gevoel lijkt me dat!!!
Hoi meiden! Het was idd niks om een flink verschil van mening te hebben, maar gelukkig is dat weer goed gekomen! @ Hier: Ik heb een ontzettend opgeblazen gevoel in mn buik. Ook heb ik nog steeds last van steekjes in mn baarmoeder. Zou niet weten of dat een goed teken is, maar ik hoop het wel natuurlijk. Brabantsmeisje, wat merkte jij in het allereerste begin van je zwangerschap?
iloon spannend zeg meid!!!gaaf zeg mss trouw je heel stiekem toch al met zijn 3en!!!!zonderd dat je het van te voren weet!zou gaaf zijn!ik duim heel hard voor je!!! knuffel
Hey Barbants meisje, Time flies! Alles goed daar met jou? Ben je al een beetje gewend aan het met z'n twee-en één lijf delen? En iid, ik ben blij dat snippie en Iloon het weer bijgelegd hebben! Meningsverschillen moetten kunnen tussen vriendinnen maar het moet niet het einde van een vriendschap betekenen, da's zonde. Iloon, waaah mss met z'n 3-en trouwen!! dat zou super zijn! Ik hoop ook nog steeds dat wij dat ook mogen! (lees je dat, ik ga er al vanuit dat jullie met 3-en trouwen, hihi, wishfull thinking!) @hier, niks eigelijk... nog een beetje de laatste loodjes van me MK, verlies afentoe nog wat bloed voornamelijk oud, soms helderrood. En tijdens de sex bloei ik nog veel... da's minder.. Ik hoop nog steeds dat me cyclus weer vlug op gang komt... Nouja, tijd zal het brengen. Ga mezelf een cappuchino (schrijf je anders... geloof ik..) maken! Knuf Sookie
Hoi Sookie, Ik weet op 27 juni of we met zn 3-en trouwen of niet! Als het deze ronde niet raak is, dan is het een verrassing of we met zn 3tjes zijn getrouwd. Dan weet ik het pas op mijn huwelijksreis!