Aprilgirls 2009

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pinguïns, 23 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    er word hier heel hard geduimt voor iloon en sookie:D!

2. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Vanuit hier ook! :D

3. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    nou lieve dames ga er weer vandoor!ben erg moe dus ga lekker naar me bedje:D!
    fijne avond allemaal en tot morgen!!
    liefs snippie

4. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    alvast weltrusten Snip! En de rest ook!
    Knuf Sookie

5. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Dankjewel meiden voor het duimen, ik hoop dat het helpt.
    Ben al de hele avond moe joh, heb ik nog nooit zo erg gehad!
    Ook nog steeds opgeblazen!
    Wij gaan zo ook lekker ons bedje opzoeken.
    Tot morgen! Weltrusten

6. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Hey Meiden,
    vanmorgen m'n katje naar de dierenarts gebracht, werd nu echt helemaal gestoord van iedere keer krols... Dus, vanmiddag is ze onder het mes en eind vd middag is het een je-weet-wel-poes (heb al een je-weet-wel-kater, ja idd een rooie ;) )

Hoe is het met jullie?

Knuf Sookie

7. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hihi arm katje..! Heb je dr al opgehaald?
    Wanneer hoor je trouwens evt. iets van je sollicitatie? Of hadden ze geen termijn genoemd ofzo waarin je teruggebeld wordt?

@ Ilona: hmm spannend hoor al die dingetjes die anders zijn als anders! Maarrrr...blijf wel met beide benen op de grond meid.. :)

@ Hier: blehg op het werk en ik heb dr geen zin meer in! en moet nog tot half 9.. joehoe...!

8. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Net het katje weer opgehaald, zo zielig.. ze loopt nog helemaal dronken... Nuja, tis voor een goed doel, maar nu zo zielig..

Als het goed is hoor ik woensdag of donderdag of ik op 2e gesprek mag, maar ... ik weet het niet hoor.. afwachten maar.

knuf Sookie

Ga weer kat-oppas spelen!

9. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    hej meiden!!!
    ben terug van werk!herelijk gewerkt!!!net het laatse half uurtje verstoppertje gespeeld (poeh zeg wat heb ik het zwaar;) hihi)

Iloon meid hoe is het vandaag met je?ik duim me hier te pletter!!!!als ik donderdag me tattoo laat zetten zou ik me aandacht op jouw vestigen.dus heel hard duimen voor jouw in me hoofd.
    en natuurlijk voor de andere meiden hoor!!

sookie meid arme poesje!!!ons poesje is vleden week maandag geholpen en morgen mogen de hechtingen er uit:D!Ze was vleden week woensdag echt helemaal weer de oude!Het enigste wat veranderd aan haar is dat haar mauwtje veranderd is.verder gelukkig gewoon ons oude meissie weer terug:D!

linda succes met werken nog!

hier is alles goed:D dames heb me gyn ook niet meer nodig hoor hihi voor meer zekerheid!mijn cyclus is namelijk naar de klote:p!mijn lichaam denkt namelijk dat ik niet overtijd ben geweest!!weet jullie waarom ik dat zeg?omdat ik alweer mijn verschijnselen van me vruchtbare periode heb!!!dat verklaard dus ook waarom mijn baarmoeder slijmvlies al zo dik was.hihi probleem ook weer op gelost!!!

kusssssssssss

10. Pinguïns

Hoi meiden!

Sookie, ach arme poes!
    Ik hoop voor je dat je op een 2e gesprek mag!
    Ik duim voor je hoor meid!

Snippie, wat raar dat je nu alweer vruchtbaar lijkt te zijn.
    Wanneer was het de bedoeling?
    Thanks dat je voor me gaat duimen alss je je tattoo laat zetten, vind ik een heel lief gebaar!

Linda, nog heel eventjes werken en dan zit je werkdag er weer lekker op!
    Ik weet wel dat ik niet teveel waarde moet hechten aan de dingetjes die ik voel, maar op de 1 of andere manier zegt iets in me dat het deze keer gelukt is.
    Dat zegt natuurlijk nog niks, maar we blijven er heel hard op hopen natuurlijk!
    Ik hou ook wel in mn achterhoofd dat het wel eens niet gelukt zou kunnen zijn, maar het is zo spannend hihi.

@ Hier: Weer wat geregeld voor de bruiloft, mijn vriend is zijn pak gaan passen vanmiddag en het was eindelijk goed. Hij heeft hem gelijk meegenomen.
    Nou maar hopen dat mijn jurk de 25 wel goed is anders ga ik echt gillen daarzo! Ik vind dat ze hun werk goed moeten doen en zeker voor die berg geld die ik daar heb uitgegeven.
    Zo ik ben mn gal weer ff kwijt hihi.
    Ben verder nog ontzettend moe, terwijl ik vandaag ontzettend lang uitgeslapen heb.
    Dit gebeurt me anders nooit, normaal heb ik energie voor 10!
    We zijn net nog ff naar de stad (Rotterdam) geweest om wat waterschoentjes te scoren voor op vakantie. De schoentjes die ik heb gekocht zijn van een soort zacht rubberschuimachtig iets, lijken op crocs, maar ook weer op ballerina's. Ze zijn echt schattig! :)
    Die ga ik gelijk gebruiken als mijn trouwschoenen niet zo lekker meer zouden zitten als ik ze de hele dag aan heb gehad.
    Nog iets minder dan 4 weken en dan is het al zo ver!

11. Pinguïns

Bekijk bijlage 681

26 juni Ilona2802 Ronde 5
    6 juli Sookie Ronde 28
    8 juli Snippie23 Ronde 16
    14 juli Lindavnr Ronde 7

Zwangeren:
    Brabantsmeisje in Ronde 2

12. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    nou als ik die bloeding mee reken dan had het pas zondag me ei ongeveer moeten vallen en reken ik me ongi niet mee reken zou ik hem rond donderdag hebben!!!nou we wachten af! dus weet nu al helemaal niet meer wanneer me NOD is!eigenlijk opzich ook wel erg lekker!!!dus nu kan me NOD tussen 2 julie en 10julie liggen!!!
    meid maar wat leuk dat het pak goed zit en natuurlijk komt is je jurk mooi meid!!!En al helemaal voor het geld wat je betaald hebt!weet niet hoeveel hij was ,maar zou aardig in de kosten op lopen altans dat was bij mij zo.
    en wat spannend zeg die vermoeidheid!!
    knuffel

13. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    haa,

@ Ilona: haha spannend zeg :) maar ik kan me nog wel 1 keer vaker een ronde herinneren waarin je echt dacht dat het raak was? Niet om je te ontmoedigen hoor!! Het klinkt wel heel goed allemaal, je hoort heel vaak dat meiden het gevoel al hadden zwanger te zijn...als ze uiteindelijk dus ook zwanger testen :)
    Heb je deze ronde nog iets bijzonders of anders gedaan als andere rondes?

@ Snippie: hihi ik volg je verhaal niet helemaal over die periode enzo maar begrijp dat het wel goed is, dus... mooi hihi :)

14. Pinguïns

Hey Linda!
    Ja het is iedere ronde natuurlijk weer dezelfde hoop die iedereen koestert.
    Ik ben nog steeds ontzettend moe en nog steeds een gespannen buik met rare krampen er in.
    ook best wel last van mn onderrug.
    Mn temp is nog steeds een beetje raar...
    Kijk maar op mn kaartje:
    25bdcb Ovulation Charts
    Vanochtend ging hij ineens omlaag en ik vraag me dan weer af of het misschien een innesteling is.
    En dat terwijl er nog geen eitje gespot is door ff (gelukkig heb ik hem gevoeld op cd 22).
    Er is natuurlijk geen zekerheid, maar het gevoel is goed!
    Het enige wat ik nu kan doen is afwachten helaas..

15. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hmm wat vreemd dat ff nog geen eisprong gevonden heeft...
    je weet wel zeker dat het je eisprong was?
    Ik heb nog geen idee hoe dat precies werkt met tempen en zo hhihi..wanneer je temp laag is. Zoals ik jou begrijp, gaat ie omlaag bij een eventuele innesteling?
    En omhoog nadat je eisprong geweest is.
    Nja... tempen zegt dus ook niet alles hihi.
    Hopelijk heb je gauw duidelijkheid!

16. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    hihi ben een beetje warig denk ik hihi.
    ik bedoel dus dat als me lichaam die bloeding niet mee rekent(veeleste laat) en me lichaam denkt dat ,dat vocht verlies teld als ongi.(dat was precies op 4juni op de dag dat ik eigenlijk ongi had moeten worden) dan zou ik dus 2juli weer ongi moeten worden.en dta klopt dan preciesen klopt het dus dat ik nu al me ei hebt.en schuift me cyclus dus toch niet op!weet het ingewikkeld.maar hoop dta je het snapt!
    maar tjah kan nog alle kanten op kan nu dus tussen 2julie ne 10juli ongi worden

17. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    iloon ik denk dat het een innestelings dip is wil je geen valse hoop geven hoor.
    en oja je had ook een positieve ovu test hoor op dag 22:D!me man zei het ook!(heb samen met hem toen naar je tets gekeken!)
    ik duim voor je!!!
    liefs

18. Pinguïns

Ja ik weet zeker dat het mn eitje was, had namelijk naast het tempen ook ovutestjes gebruikt, en die gaven een duidelijke piek.
    Daarbij heb ik hem ook nog eens gevoeld en rond die buurt ook geklust.
    Mn temp is zowiezo een beetje laag deze maand...
    Ik heb eens naar andere kaartjes zitten kijken van zwangeren en die hadden soms ook rond dag 5 na ovulatie een dipje, dus het zou best wel kunnen!
    Dit noemen ze dan de innesteldip.
    Laten we er maar hard op hopen, misschien helpt het wel.
    Ik vind het ook raar dat ik zo moe ben, dat heb ik anders nooit...
    Wat kan het lichaam soms raar doen..
    En tempen is niet altijd betrouwbaar helaas..
    Maar het gaat om het resultaat he ;)

19. Pinguïns

Snip, ik hoop het heeeeeel hard!
    Dankjewel voor je woorden, ik ben blij dat ik mett jullie kan kletsen!

20. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    jah zeker en dta is een baby:D!!!

Deel Deze Pagina