aah oke... fijn dat je zekerheid hebt wat betreft je ovu testen En hopelijk is het gewoon raak! Hebben die etos pillen toch nog goed hun best gedaan! @ Snippie: haha ja ik snap 'm Nou... flink aan de klus geweest dan?!
meissie je kan lekker je hard luchten bij ons. Ik hoop echt dat je een positieve test in handen hebt binnen kort en hoe het er nu uit ziet,is de hoop erg groot!en me gevoel ook meissie. knuffel
hihi linda met dta klussen komt wel goed! hebben we gelukkig geen moeite mee!wel lekker hoor niet weten wanneer je NOD is!niks in de gaten kunnen houden.met deze weten schap ben ik wel benieuwd hoe hoog mijn progesterone was op dag 3 wat dus eigenlijk dag 7 was hihi.maar dat weet ik maandag.
hihi das eigenlijk minder in spanning zitten.want we klussen sowiezo vaak dus we houden geen rekening met ei.we weten wel wanneer die is door dat ik hem voel,maar voor het vrijen hoeft het niet.ben nu wel blij dat ik gewoon niet 2weken erg in spanning hoef te zitten!hihi
meid ben al vlink voor je aan het duimen!!! en morgen avond nog erger!!!dan zet ik mijn verstand even alleen maar op het duimen voor jouw!!!en voor nog meer roze de komende weken!!! liefs
O my god meiden, Ik had net een test gedaan van sensitest, hij staat in mn album. Is dit niet nog een beetje vroeg? Had er gelijk een testje achteraan gedaan van kruidvat en daar staat nog niks op... Volgens mij zit ik mezelf weer eens gek te maken...
huh.. nu al getest??? 9 dagen voor nod?? hmm volgens mij kan dat nog niet hoor, als je nod tenminste klopt..
Als je nod niet klopt, dan zou het wel kunnen want ik zie zeker wel een streepje staan.. Maar dan had die kruidvat test vast ook wel een streepje gegeven... Hmmm hahah hoe kom je dr bij om nu al te testen joh! hahah we hadden het net nog over dat we je tot je nod gaan steunen!
Heuuj..hahha ik heb zojuist men 1000ste bericht geplaatst, speciaal voor jou hihi Ben ik zomaar een vip member geworden
Haha geen idee, ik ben gewoon een muts! Het zal wel een indroogstreepje zijn. Zolang die van de kruidvat niks aangeeft ga ik er nog maar niet vanuit... Ik ben gewoon stom!