hihi nee je bent niet stom! Ik snap het wel, door al die spanningen enzo! Maar probeer van deze testjes nog niets af te lezen....9 dagen voor nod kun je nog geen zwangerschapstest doen volgens mij hoor...ja die kun je wel doen hihi, maar die kan nog niet meten of je zwanger bent..
Ik voel me vereerd hoor meid! Haha,mijn 1000ste bericht ga ik ook aan jou opdragen, maar dat duurt nog wel ff hoor
Ja je hebt gewoon helemaal gelijk, ik vind het gewoon zo lang duren! Mn cyclus is door die etos rotzooi flink door de war gegaan. Ben blij dat ik er mee gestopt ben. Mn ei sprong vrijwel gelijk nadat ik gestopt was... Nu maar hopen dat mn lf niet ook nog eens langer wordt door die pillen... Ik ga nu braaf wachten met testen!
spannend hoor meissie.ik zie hem ook staan.maar idd nog even wachten hoe moeilijk ook. mss is je ei gewoon laat en je nOD niet verschoven toch?liefs
Haha nee ik ga dat wijden aan ons klusgedrag! Hahaha, het zou wat zijn als het in deze cyclus wel raak zou zijn. Het duurde echt een eeuw voordat ik mn eitje kreeg!! Nu hoop ik dat de tijd voorbij gaat vliegen....
Wie weet snip, Maar ik denk het niet hoor, ik zal gewoon moeten wachten... Het is een indrooglijntje, want kruidvattestje deed nog niks...
oh oke maar die van sentif zijn die niet gevoeliger?en als het lijntje vrij snel kwam?maar sowiezo afwachten want kan helaas nog heel veel gebeuren voor nod. ik duim
Hey Iloon, gewoon hier ff afblazen als je te vroeg wil testen! Praten wij je er wel ff een paar daagjes eraf hihi Knuf Sookie
Ja erg he? Ik wil gewoon zo graag iets weten, die spanning is echt onhoudbaar. Vooral door alles wat ik nu voel enzo...
Hoi meiden, ik las net een topic waarin meiden het vervelend vonden om zwanger te zijn. Ik kan me daar echt kwaad over maken... Ik heb een berichtje geplaatst dat ikgraag met ze zou willen ruilen en dat het na 9 maanden weer weg is... Ik snap echt niet hoe ze zo kunnen praten, zijn zeker allemaal erg makkelijk zwanger geworden.. Wat een stelletje tr*tten!!!
huhu hoe kun je nou niet blij zijn zwanger te zijn? jah oke ik kan begrijpen dat als het op het eind zo zwaar wordt je soms je buik vervloekt!je buik zeg ik dan niet de inhoud. maar niet blij zijn met zwangerschap!poeh zeg!waar staat dat topic? lliefs
Hier staat ie Snip: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/149916-wie-vind-zwanger-zijn-niet-veel-elleen-last.html
Ja ik zag het, goedzo meid! Ik ben dan wel nog niet zolang bezig, maar ik vond tocch dat ik er iets moest neerzetten!