Ja dat denk ik ook, als ik dat dan lees, dan heb ik zoiets van: Je mag blij zijn dat je zwanger bent geworden..
ik heb respect voor dat stukje van sloppyslayer! zei is 8jaar bezig geweest en zegt dat ze alles voor lief neemt ze is maar wat blij eindleijk zwanger te zijn.
Ja joh stelletje domme dozen! Ik weet wel dat ik supertrots zou zijn op mn bolle buikje en het gekots en de rest voor lief neem! Laat die positieve test maar komen!!
jah idd.dan maar ziek thuis als we maar ons kindje aan het eind in onze armen kunnen houden. zwanger zijn is zo'n wonder dat moet je koesteren!
hihi ik heb even gelezen daar en tis idd niet heel leuk om te lezen.. maar van de andere kant; ik snap het wel hoor.. als je bijv. 15 weken (3.5 maand!) alleen maar mag liggen en niets mag doen, zou ik toch ook eens ff flink klagen dat ik het allemaal klote zou vinden! En dat ik iets heel anders verwacht had van mijn zwangerschap. En natuurlijk zou dat niet wegnemen dat ik niet dolgelukkig zou zijn met het kindje wat ik ga krijgen, maar dat lees ik ook bij geen van die vrouwen. Sommige zitten er door heen, zijn er klaar mee en willen gewoon heel erg graag hun babytje.. En dat ze dan ff hun hart komen uitstorten hier vanwegen een ontzettend zware zwangerschap...nja.. ik begrijp het wel.. Er is geen een vrouw bij die zegt dat ze balen van de zwangerschap en liever gehad hadden dat ze maar niet zwanger waren ofzo...Mgoed...dat wou ik eventjes zeggen haha. Hmm ik ga nu ff tv kijken met mn mannetje, dus vanavond kom iik niet meer op 't forum! Tot morgen! Fijne avond
Ik kan hete cht niet begrijpen hoor, ze willen toch zelf zwanger worden? Dan weet je dat het niet altijd over rozen gaat, maar dat is een offer wat er wel bij hoort! Ik heb het er met liefde voor over. Ik ga nu ook film kijken en ben er pas morgen weer!
Sookie, ik heb je reactie op dat andere topic gelezen en ik ben het met je eens!Wat een stel dozen zeg!
hier ook ff een berichtje daar geplaatst... en na teruglezen maar weer even aangepast Suffe wijven! Ik snap best wat Linda zegt, maaaaar... idd, ben blij dát je zwanger bent en accepteer alle ongemakken gewoon! duh, ze willen toch een klind!? En volgens mijn biologielessen gaat dat echt niet zonder zwangerschap. Grrr, kan ik ff zo boos over worden... Zo, stoom afgeblazen. Enne snip, idd sloppyslayer snapt het... die is blij dat ze zwanger is, en accepteert. Ze moesten maar es in onze schoenen staan! Oke, genoeg. Hoes't verder met jullie? Knuf Sookie Ps, iloon Yep, ik zo ook zooo trots op me buik zijn, en alle kwaaltjes, tja, da's dan toch niet belangrijk!
Ja maar je krijgt er ook een email van, waar het hele bericht in staat hihi. Ik vind het echt ontzettend dom, dachten ze dat het makkelijk zou zijn dan? Pffff ik ben wel niet zo lang bezig, maar ik ken het gevoel van de teleurstelling wel als je weer ongi wordt.. Maarja, ze zoeken het maar uit, ik weet wel dat ik van mn zwschap zal genieten, ook al gaat het niet altijd over roosjes...
Goede morgen dames! zozo wat ene gebeure he. @linda dat heb ik ook neer gezet dat ik best snap dat als je aan het eind zit dat je dan die buik zat bent en zo.maar om daar nou speciaal een topic van te maken?!en nogmaals wat ik al zei je mag blij zijn als je verder gewoon een gezond kindje hebt.maar oke das mijn mening @sookie-jammer dat ik je reactie niet meer kan lezen.hihi @iloon goed geschreven hoor meid!!!! liefs
Zo, nog een berichtje daar gezet, nu ben ik het gewoon zat! Het wordt daar nu alleen nog maar modder gooien, en dat vind ik verkeerd op een forum als dit. Zoals ons kleintje schreef, kijk maar es bij de vlindertjes, hoeveel daar zouden er niet willen ruilen mét kwaaltjes en al? Anywayz, ze zoeken het maar uit! Knuf Sookie
Met mij gaat het wel oke, nog steeds wel een beetje bloedverlies, maar ach, ook dat houdt vanzelf op.. Ik kan niet wachten tot me cyclus weer normaal is, kunnen we weer door En emotioneel, op en af.. meeste tijd op, maar soms weer af (vooral als ik weer hoor dat er iemand in me omgeving zwanger is oid..) Knuf
goed zo hoor sookie dta bericht. en meid dat op en af is heel logischs.gelukkig gaat het veel op.ik hoop ook dat jullie snel weer verder kunnen!!!en dan snel blijvend zwanger bent. hej meissie gaat even douche. knuffel
Snip, je hebt een pb. Ik heb weer een bericht bij die mutsen gezet, want er zat er weer 1 te klagen...
dankje iloon! heb ook even een berichtje achter gelaten. ik gata het denk ik even melden! en sookie helemaal gelijk hoor meid. liefs