Ilona woont in Hoeksche Waard, das meer richting rotterdam, dus die zal wel niet gaan fietsen Toch, Iloon?
Haha nou laat ik maar niet gaan fietsen! Zou wel lekker zijn om een beetje af te vallen, maar dan kan ik vanavond wel vast gaan fietsen hahaha. Ik kom lekker een stukkie die kant op rijden! Grappig dat jullie in de buurt wonen. De opendagen beginnen morgen al!
nou haha kom me even afmelden voor vanavond hihi. Gaan lekker paar afleveringen van grey's anatomy kijken (Gelukkig is mn vriend ook lichtelijk verslaafd aan die serie en heb ik onlangs seizoen 2 op dvd gekocht ) Doeg! Fijne avond
hej dames daar was ik dan! tattoo is erg mooi geworden !!!en de pijn viel echt mee! het is meer irri dan dat het pijn deed!in het begin wilde ik voor de zekerheid de hand van em amn vast maken maar al snel lied ik hem los ,want het viel echt mee.de tattoo man was ook zeer te vreden!! ook omdta hij vond dat ik voor mijn eerste erg relaxt was.hij had hem in iets meer dan een half uur gezet!hij zei meestal gebeurd dat niet hoo bij de eerste en op die plek hihiD!heb goed aan jullie gedacht en lekker over kids gepraat!!hihi maar genoeg over mij. iloon oei spannend meid!!!! nou meiden ik gaat er weer van tussen ga zo lekker slapen kus
Hey Snip, Ik vond al me tattoos ook geen zeer doen, maarja het blijft relatief. De een vind het gigapijn dien en de ander niet.. Ik denk ook dat vrouwen (met hun hoge pijngrens) er beter tegen kunnen als mannen. hihi Maarre, foto's!! k wil wel zien hoe ie bij jou staat!!! Knuf Sookie, en trusten!
oh oh oh 5 afleveringen verder... en nog 1 te gaan hihi.. mn vriend is verslaafd and i don't mind! mcsteamy is dr zojuist bijgekomen... hih. ik hou ervan! Snippie: ben heeel benieuwd naar je tattoo meid! foto'ssss!
Hoi meiden! Wat tattoos betreft ff een tipje tegen de pijn: Eet voordat je er 1 laat zetten een mars! Helpt echt! Toen ik mijn laatste tattoo liet zetten had ik niet gegeten, nou ik ging bijna door de grond! Toen zei die man dat ik een mars moest eten en ja hoor, ik heb er niks meer van gevoeld! Nou Snip, waar blijft die foto?? Ik was gistereavond van plan om nnog ff te posten, maar mijn laptop was gecrashed Alles opnieuw geinstalleerd, maar ben heel veel dingen kwijt, zoals onder andere de hele bruiloftsplanning enzo. Nu stond er nog wel iets op de andere pc, maar die was niet zo goed meer up to date. We zijn gisteravond heel de avond bezig geweest en we hebben het weer redelijk bijgewerkt! Voortaan sla ik niks meer op de laptop op, maar lekker op mn externe schijf! De buikkrampjes zijn hier weg, ik hoop niet dat ik ongi zal gaan worden. Wat me wel opvalt is dat mn baarmoedermond nog steeds heel zacht is en hoog zit, dat zou nu toch wel weer hard en laag moeten zijn? Mn temp was vanmorgen 36,5. Deze maand is mn temp wel extreem laag.. Gelukkig zit ie nog steeds boven de 36,3. De hoop is er nog steeds! Ik had vanmorgen wel toen ik onder de zonnebank lag, dat mn boobies een beetje zeer deden, kon er bijna niet op liggen! Ik hoop dat ik kan wachten met testen meiden. Misschiend at ik dinsdag een testje doen, zit nu al op dag 29 en 7 dagen na mn ei... Misschien dat ik dinsdag al een testje doen.. Wat betreft de tv series: Ik vind Grey's Anatomy ook helemaal geweldig, heb de laatste seizoenen ook allemaal al gezien! Verder kijk ik desperate housewives, one tree hill, 90210, gossip girl, America's Next Top Model en dat was het wel zo'n beetje. Welke series kijken jullie?
Bekijk bijlage 963 26 juni Ilona2802 Ronde 5 6 juli Sookie Ronde 28 8 juli Snippie23 Ronde 16 14 juli Lindavnr Ronde 7 Zwangeren: Brabantsmeisje in Ronde 2
Auchhh wat balen van je laptop! Zeker als je een hoop kwijt geraakt bent! Wij zetten ook het meeste op een externe harde schijf maar na een tijdje dan denk je dr niet meer aan en zet je het toch maar gewoon weer op de laptop haha.. Hmm jammer dat de temp gezakt is, maar ach dat zegt nog niets joh.. je moet nog 7 dagen.. Op zich zuo dinsdag testen kunnen..da's 3 dagen voor je nod toch? tsja.. ik kan nu wel zeggen dat je moet wachten en dat je dat niet moet doen... maar wie ben ik om dat te zeggen; ik doe het zelf ook altijd zo rond de 3 dagen voor nod! hihi Series...uh ik vind die crime-series erg leuk en dan vooral NCIS. Maar ook csi, law and order ,numbers, bones enz. Verder lekker het tegenovergestelde: gtst. hahah en verder america's next topmodel en project catwalk (en de nederlandse versies hiervan) en ook van die lekkere komedie-series zoals will & grace.
Mn temp was maar 0,1 graag gezakt hoor, dus zegt nog niet veel denk ik. En ik denk dat ik dinsdag een testje ga wagen Ga je morgen nog naar Volkel?
Hey dames, was ik weer! Weet je waar ik net vandaag kom? Juist, Volkel!! Enne, Iloon, het is weer errug mooi!! Zal zo wat pics neerzetten! Supergave vliegshows gezien, en er was een demoteam uit UK, die alleen vandaag waren. Die waren echt goed! Iloon, balen van je laptop!, kun je toch nog wat terugvinden, of is het echt weg? Ga foto's in me album zetten! Knuf Sookie
Okee beter Sookie! Wij gaan morgenochtend om half 8 al rijden en we hebben er zin in. Hadden ze nog wat leuke dingen bij kraampjes ofzo? Ben benieuwd naar je foto's!!!
Veel kraampjes en veel leuke dingen!! Oja, vergeet niet naar het eind door te lopen en in hangaar 3 te gaan kijken, F16 en wat helicopters up-close-and-personal te zien! oj, pics staan in me album (verwacht geen superkwaliteit, zijn met me foon genomen)
Ik vind de foto's niet slecht hoor meid!!! a je morgen ook nog? Het ziet er wel kick uit! We hebben er zin in! We zullen denk ik ook wel veel filmen hahaha.
Ik weet nog niet of ik morgen weer ga, het zal morgen nog drukker zijn als vandaag.. En me vent heeft morgen z'n vrijgezellendag, dus mijn beste vriendin wou hier op de koffie komen. Als ik haar mee kan slepen dan kom ik zeker... Maar ben er een beetje bang voor, zij geeft er nl helemaal niets om. Jammer.. Maar geniet er van morgen, en neem genoeg batterijen mee voor je filmcamera! en je fototoestel natuurlijk! Dat vrachtvliegtuig, daar kun je ook in, echt lache! Knuf Sookie
Oh, en dankje, ik hoopte eigelijk wat betere foto's te kunnen maken, maar idd, ze zijn niet superslecht.
Okee ik hoop voor je dat je erheen kunt, het is wel een bijzonder iets! Wij zorgen voor batterijen hoor meid
hej meiden was ik weer!!! vanmorgen gezellig bij ene vriend geweest en daarna meteen door naar het werk. iloon wat balen zeg dat je laptop gechrasht(weet niet hoe je dat schrijft!) is! en je temp nog steeds spannend dus!ik hoop dat je dinsdag positief test!!! over series gesproken:wij volgen hier gtst,ghost, atwt(ikke),dubbeltje op zijn kant,ik vertrek,bouwval gezocht american top model!en verder dus gewoon wat er op tv is op dat moment. zo nu snel even foto plaatsen in me album! knuffel