foto staat in album alleen hij moet nog in gesmeerd worden.maar hij is echt mooi zet zo er nog 1 op van van morgen!kus
Hey Snip, Geen vaseline en of uierzalf smeren, dan smeer je m dicht. Het beste het zelfde behandelen als een schaafwond, dan wordt ie echt het mooiste ald ie genezen is. Ik gebruik daar altijd een miniscuul klein beetje purol voor (iets van bephanthen kan ook, maar ook daarvoor heeeeeel klein beetje, anders smeer je m dicht), maar het beste is gewoon buitenlucht. Oja, en mss wel het belangrijkste: niet plukken en pulken, de korstjes en schilfers er zelf af laten vallen.. Anders krijg je witte vlekjes in hetzwart, en da's zonde! Maar mooi hoor!! Knuf Sookie
Iloon, ik vond vandaag ook weer een hele beleving. Ga ook elk jaar naar Volkel in de Wolken, ook erg mooi. Dus mocht ik morgen toch niet gaan, tja, heb ik iig vandaag in me zakken! Ben benieuwd naar jou pics! Knuf Sookie Ps veel plezier morgen!!
hej meissie heb speciaal cremetje mee gekregen! moet het daarmee 2 a3per dag keer in smeren. en idd zit er verder ook niet aan hoor.ik smeer hem straks voor het slapen nog evn licht in.dank je wel voor de top meissie kus
hej meiden. ik gaat zo lekker me bed in! morgen komt er een vriendin lekker bij kletsen. fijne avond allemaal! kusss
Weltrusten Snip! Ik ben denkik morgenavond pas online, we gaan morgen een dagje weg naar de luchtmachtdagen! Verder zijn we vanavond keihard bezig geweest om de planning voor onze grote dag opnieuw te maken want die waren we kwijt en we zijn al een heel eind! Dinsdagavond gaan we ons trouwboekje uitzoeken, woensdagavond gaan we een gesprek aan met de ambtenaar vand e burgerlijke stand en donderdag ga ik mijn jurk passen en hopelijk meenemen én hebben we een afspraak bij onze videograaf! Als dat allemaal achter de rug is, dan hoeven we alleen nog een paar dingetjes te betalen en dan zijn we zo ver!!! Welterusten allemaal en tot morgenavond!
Ha meiden, Even kort een berichtje... ohhh ik ben eeeecht kapot! We hebben vanaf vanmorgen 10 uur de tuin gedaan, oftewel; heel de tuin leeg gehaald. 5 grote bomen eruit gekapt, vijver dichtgegooid en een hooop groen spul en onkruid en klimop eruit gehaald. Resultaat; een grote zandbak hihi. Met een mooie veranda haha die zat dr al Gelukkig hadden we hulp van mijn oom en vader die de bomen eruit gehaald hebben want dat was me toch een werk! Maarr we gaan dit weekje vakantie een heel eind komen, denk ik zo! @ ilona We gaan niet naar de luchtmachtdagen; geen tijd voor helaas! @ Snippie: Mooie tattoo hoor!! Nou.. ik ga weer, vanavond hebben we nog een feest en mn vriend is nu ff eten halen (chinees ) duss even laatste dingetjes opruimen! Ben dr dus niet zo veel komende dagen, gok ik.. doeg!
hej linda! dank je wel! zooz druk bezig dus!! nou meid veel succes met de tuin deze week en veel plezier vanavond. liefs
Hoi meiden, ff snel een berichtje van mij! Gisteren naar de luchtmachtdagen geweest, was echt vet! Als ik vandaag nog ff tijd heb, gooi ik wat foto's in mijn album, maar dat zal wel pas later worden. Ik ga ook de dvd ervan bestellen, want ik wil het nog weleens terug zien! Verder is mn temp nog steeds 36,6, hoger dan voor mn eitje. Toch vind ik hem wel aan de lage kant, normaal had ik als normale temp 36,6-36,7 en dan na mn ei rond de 36,9-37,2. Snappen jullie hier iets van? Verder heb ik ook afscheiding, niet normaal! Ik hoop echt zo dat het gelukt is! Aanstaande dinsdag zit ik op dag 11 in mn luteale fase en in normale cyclussen zou ik dan ongi worden rond die dag. Ik ga proberen om nog niet te testen dan en pas op vriijdag ofzo een testje te wagen.. Verder gaan we vanmiddag eerst naar mijn stiefvader en daarna naar mn schoonvader. We eten daar vanavond ook (wij trakteren op Chinees haha) en dan hoop ik toch wel rond een uur of 8 thuis te zijn, zodat we nog lekker de avond saampjes hebben. Nou meiden, een hele fijne dag en misschien tot vanavond en anders tot morgen!
Bekijk bijlage 1066 26 juni Ilona2802 Ronde 5 6 juli Sookie Ronde 28 8 juli Snippie23 Ronde 16 14 juli Lindavnr Ronde 7 Zwangeren: Brabantsmeisje in Ronde 2
hej iloon wat een leuk weekend heb je meid! even over je temp dat kan per maand heel erg verschillen. Ik duim nog steeds hard voor je! hier verder ook leuk weekend. gisteren de hele dag een vriendin langs geweest en sávond smet mijn mannetje film gekeken. Vandaag naar me schoonvader geweest!was erg gezellig 1van onze neefjes was er ook(hij is tweeling) hij is 10,5maand en logeerde dit weekend daar.maar wat een lekkerding is dat zeg!heerlijk krijg helemaal de kriebeld als ik hem zie!echt een heerlijk mannetje. verder lekker geraxed vandaag. ga zo ook al richting bed want ben erg moe. en morgen om 10uur bij de gyn zijn. nou dames fijne avond! liefs
Hey snip, het was zeker een leuk weekend! Jammer dat het alweer over is, het gaat altijd zo snel als we lekker saampjes thuis zijn... Heb net ff mn baarmoedermond gcheckt en er zat nog geen bruin bloed ofzo, meestal komt dat rond dag 9 na mn eitje. Dus dat is al een goed teken! Verder had ik een testje gedaan met een ovutestje maar die bleef gewoon wit. Al met al ben ik wel onzeker, maar ik hoop nog well heel erg dat ik over een paar daagjes een mooi testje in handen heb... We zitten nu lekker samen The Godfather part 2 te kijken en dan een beetje op tijd naar bed! Welterusten!
Meiden, check mn banner! Ik kon het niet laten om te testen vanmorgen!!!!!!!! Ik zet zo mn test in mn album
en je weet zelfs wanneer hij/zei verwekt is gaaf hoor. hier alles goed.net voor de zekerheid ene echo gehad!arts wilde zeker weten dat alles schoonwas. en ze kon een eiblaasje van 2cm zien ,dus die gaat binnen kort springen zei ze!dus nu weet ik wanneer de symthomen komen!die komen dus een week voor 1 jeeeeeeeeh!!!!dus nod is nu6juli!dus weer een mooie cyclus van 28 yeeh! iloon nog maals gefeliciteerd!!!
Bekijk bijlage 1156 6 juli Sookie Ronde 28 6 juli Snippie23 Ronde 16 14 juli Lindavnr Ronde 7 Zwangeren: Brabantsmeisje in Ronde 2 Ilona2802 in Ronde 5
Meid ik heb de ND lijst veranderd hoor! Ik voel me zo onwerkelijk! Maar ergens wist ik het toen ik na die dip in mn temp nergens last meer van had. Vanmorgen zei ik nog tegen mn vriend: Zal ik een testje doen? Toen zei hij van: Nee joh wacht nog heel even. Daarna ben ik weer in slaap gevallen en heb liggen dromen over testen. Dus toen ik wakker werd heb ik het toch maar gedaan en mn handen trillen nu nog! Mijn vriend komt nu waarschijnlijk eerder naar huis toe, want we kunnen niet wachten om het aan onze ouders te vertellen! Ik ga nu keihard duimend at het voor jullie ook snel raak mag zijn meid!
ahhh das lief van je meissie!!! ben echt blij voor je!!!dan was je cyclus ook nog eens korter heerlijk! is idd onwerkelijk!ik weet nog toen ik de eertse keer zwanger was.heerlijk meid. yeeeeeeeeeh met zij 3en trouwen hihi
waaauww Ilona!!! Proficiat meid!! Wat ontzettend gaaf!!! (woehoe hulde aan de etos pillen?! ) Echt super, jullie bruiloft heeft nu nog iets éxtra wonderlijks!