hallo dames sooo al een hele tijd niet geweest en wat lees ik...... SUPER ILONA!!!!!!!! joeghoe gefeliciteerd!!! Hoe is het met de andere dames? Ik ben zo druk geweest,en gezien mijn energiepeil nog niet helemaal je van het is,ben ik dus heel weinig online geweest Hier gaat het verder heerlijk zijn gangetje. mannetje zijn draai weer helemaal gevonden in zijn nieuwe baan.Alleen super lange dagen ( hij zit ver weg) hij gaat om half 6 de deur uit en komt om half 10 pas terug.... maar ach we konden nu wel een nieuwe bank kopen Ik zal proberen om weer wat vaker online te zijn,want mis het toch wel liefs
hej meis!wat gezellig even wat van je te horen! en fijn dat je man zijn draai gevonden heeft! en groei je al hard? liefs
heey heey ja ik groei behoorlijk,krijg regelmatig de vraag of het er geen 2 zijn hihi Maar dat is het niet...vorige week was er toch ook echt maar 1 hartje Hoe is het verder met jou? liefs
jah goed.had maandag voor het eerst een bijna springend ei gezien erg bijzonder om eindelijk echt te zien dat ik me ei dus altijd goed in geschat heb qua kwaaltjes.hij was namelijk maandag al 2cm de gyn zijn 1deze dagen gaat hij springen!dus nu hopen dat het voldoende is geweest.maar we zien het wel.heb nu wel steekjes in me baarmoeder(en jah ik heb tot nu toe al mijn zwangerschappen mijn innesteling gevoelt).maar we gaan nergens van uit we zien wel!en is het niet raak dan is helaas weer spijtigmaar je doet er niks aan.5aug weer naar gyn en eind jullie weer zaad laten testen en volgend cyclus weer op dag 21 bloed prikken dus we blijven even aan de gang15aug horen we hoe dan verder.
Bedankt brabantsmeisje! Het is nog steeds ongelofelijk, maar een heerlijk gevoel! Ik kan niet wachten tot mijn buikje ook zichtbaar wordt! Hoe is het verder met jouw zwangerschap?
Hey dames, lekker aan het genieten van de zon?! Groot gelijk! Ik ben ff naar binnen, met de zon hier de hele dag op de achtertuin, ben ik nu wel ff weggezweet.. hihi Denk niet dat ik deze maand zwanger ben, we hebben niet geklust en ik weet ook niet of en wanner ik me ei heb gehad. Door nog steeds licht bloedverlies is de klus-zin ook nog niet echt.. En omdat we ZI moeten, tja... daar moet je ook zin voor maken en zeker weten wanneer het ei er ong springt.. Om de dag ZI op goed geluk is geen pretje.. Anywayz, Iloon, ben blij dat je jurk goed is en je droom uitkomt! Ik heb het trouwen met 3-en maar ff opgegeven, eerst maar es een paar kilo kwijt. Knuf Sookie
Dankje meid, Ik ben ook blij dat mn jurk goed is. Vandaag nog precies 2 weekjes en dan is het al zo ver! We hebben er zin in! Wat betekent ZI?
Zelf Inseminatie Mijn vent heeft door zijn epilepsie-medicijnen en de onderdrukkingen van de oorzaken van de epilepsiecentra in zijn hersenen, last ervan. hij kan heel moeilijk klaarkomen.. Wat dus betekent dat hij zichzelf moet helpen en z'n "kwakkie" in een potje doet en ik het met een spuitje (zonder naald!) inbreng.. De romantiek is dus ver te zoeken rond mijn vruchtbare dagen! Anywayz, erg vervelend, maar we hebben het geaccepteerd en lossen het zo op. Het is al 2x gelukt, dus geven we de moed niet op! Knuf Sookie
Jemig, ik kan me voorstellen dat dat niet romantisch is... Wat balen dat het zo moet! Ik hoop dat ondanks dat het toch snel mag lukken meis...
Dankje meiden!! Nu hoop ik dat komend weekend ik idd ongie word, dan weet ik weer hoe me cyclus gaat, en dus ook wanner we weer kunnen klussen.
Goeiemorgen meiden, Hoe is het met jullie? Snip, wat is je gevoel voor deze ronde? Heb je goed geklust? Hier gaat het goed, ik denk alleen dat ik korter zwanger ben dan mn banner zegt, want ik had mn eitje pas rond dag 22. We zullen het wel horen als ik de echo heb op 4 augustus. Het is wel spannend allemaal hoor! Met de bruiloft voor de deur, een vakantie en dan ook nog eens zwanger zijn. Het is allemaal best wel overweldigend!
hej iloon. spannende dingen he allemaal!!!hihi! ik heb helemaal geen gevoel deze maand we zien wel. en we hebben toevallig rond de goede dagen geklust denk ik. ben uit gegaan van dat eiblaasje van 2cm op vleden week maandag.en die zondag er voor gevreen en die dinsdag dus we zien wel.ben al blij dat me cyclus weer 28 is. liefs
Ja het is echt allemaal spannend! Ik hoop dat we er een beetje van kunnen bijkomen op vakantie hihi. Wanneer ga je er een testje aan wagen?
ohh zo.wij doen geen compi test hebben we nu al besloten,maar das ieders keuze. maar ik weet niet wanneer ik ga testen.heel mss zondag als me gevoel het toe laat!en anders woensdag de eerste. liefs
Ja wij weten ook nog niet of we die test laten doen, want ik had gehoord dat je hem tot een bepaalde leeftijd zelf moet betalen. Daar zit ik eigenlijk ook niet echt op te wachten. Ga je aanstaande woensdag testen? (Morgen?) Of volgende week?