Aprilgirls 2009

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pinguïns, 23 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Okee, nou dan laat ik mn banner ff staan tot aan de echo op 4 augustus...
    Wel balen dat we nog zo lang moeten wachten voor we het kunnen zien, nu is mn zwangerschap nog zo onwerkelijk!
    Ik denk zelf dat ikpecies 1 week korter zwanger ben dan mn banner aangeeft, dus we zullen zien!

2. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    spannend hoor.jah dat wachten duurd dan lang he meid.maar je hebt genoeg afleiding:D! je gaat trouwen en je gaat nog heerlijk op vakantie meid!
    kus

3. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Ha meiden,

Met mij gaat ie goed hoor :) Flink aan de klus geweest en nog even voor de zekerheid vanavond ook maar.
    Geen idee of mijn ei geweest is; mijn temp is in ieder geval nog laag. Gisteren 36.2 (laagste sinds deze cyclus) en vanmrgen 36.3.
    Misschien dat ik dan vandaag mn ei heb? :(
    We zien wel!

@ Snippie: Proficiat met je verjaardag! :)
    Balen dat je niet verwacht dat het raak is deze maand.. maar wat iloon zegt: blijf hoop houden, wie weet! :)

@ Sookie: hmm ja ik had het eigenlijk al wel gelezen maar wist niet zeker of er toch nog een kansje was dat het misschien wel goed zou zitten.
    Hopelijk zet je ongi gauw door en kun je door naar de volgende ronde..

@ Iloon: hahh jaa dat is nog lang wachten inderdaad...maar heb je in ieder geval ok na je bruiloft iets om voor af te tellen! :D

4. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    dank je en ach we wachten nu gewoon af wat de gyn zegt! we hebben nu onze aandacht daar op gevestigd.dat doen we eigenlijk al sinds we bij de gyn lopen.vleden maand hadden we een soort van mazzel dta het even raak was.maar hadden er totaal niet op gerekend en zo hebben we nu ook.we zien het wel.
    liefs

5. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    hopelijk is dat klussen goed geweest meid!ik duim voor ej!
    dikke kus

6. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Hey Iloon,
    wat ik nog vergeten te vertellen was: Gister moes ik me jurk ophalen bij de coupeuse. Dus daar aangekomen, jurk nog een keer aan om te kijken of ie ie helemaal goed zit, en wat denk je, nu kon ie niet meer dicht...! Alsof de duvel ermee speelt! haha!! De coupeuse had m wel goed ingenomen, maar was even vergeten dat de extra baleinen ook stof gebruiken en de jurk dus strakker komt te zitten... Hmmm, dus nu weer een weekje wachten en hopelijk zit ie dan wel goed!

Moet zegggen, toen ze m niet dicht kreeg, oest ik meteen aan jou en je jurk denken.

Anywayz, bij jou is het ook goed gekomen, dus bij mij komende week ook!

Knuf Sookie

7. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Linda,
    hoop dat het iid je ei is en je klussen z'n vruchten afwerpt!!
    Enne, meid dankje voor je hoop! Ik blijf ook altijd hopen, al is het nu dan toch echt tegen beter weten in. Ik denk dat mijn ongie echt door gaat zetten, net had ik al wat donkerrood bloed.

Knuf Sookie

8. Pinguïns

Hoi meiden!

Sookie, balen is dat he?
    Als ze het niet goed doen, dan is dat zo verschrikkelijk balen!
    Je zou toch zeggen dat je niet de eerste bent voor wie ze een trouwjurk op maat moeten maken...
    Voor jullie begint het ook al lekker op te schieten he?
    Hoe ziet jullie dag er uit?

Linda, haha goed doorklussen meid, het heeft bij mij letterlijk zijn vruchten afgeworpen!
    Ik hoop dat ik nog wat goed nieuws van je krijg voordat ik op huwelijksreis ga.
    Het is inderdaad nog lang wachten voor de echo, maar je hebt wel gelijk, dan heb ik nog iets om naar uit te kijken na mn huwelijksreis! (Maar het is wel spannend, want we willen toch wel graag weten of alles goed zit).

Snippie, zolang er geen bloed te zien is, is dat een goed teken he meid?
    Ik begrijp je wel hoor, want je wilt jezelf de teleurstelling besparen.
    Toch hoop ik dat je nog positief mag testen van de week!

@ Hier: Af en toe heb ik wat ongikrammpjes, maar dat zal er wel bij horen denk ik.
    Verder heb ik echt het gevoel dat er onder in mijn buik wat aan het groeien is.
    Ik vind het nog steeds een vreemde gewaarwording, ondanks dat ik 9 dagen geleden al een positieve test had.
    Het voelt nog steeds heel raar om te zeggen: Ik ben zwanger.
    Dat had ik ook toen ik wist dat we gingen trouwen, nu ben ik daar ook wel weer aan gewend...
    Ik heb ontzettend veel zin om te gaan trouwen, maar ben ook wel nerveus of alles goed zal gaan.
    Wij moeten smorgens al ontzettend vroeg op, want mijn vriend vertrekt al om 7.00 uur naar zijn ouders en vanaf dan gaat hier het hele circus lopen.
    Het wordt hier hartstikke druk, want vanuit ons huis trouwen we.
    Dat houdt dus in dat de decoraties moeten worden neergezet, dat iedereen hier zijn haar & make up komt laten doen en dat de foto- en videograaf af en aan zullen komen.
    We gaan hier dan ook al tussen 11.15 en 11.30 weg, want we trouwen om 12 uur.
    Ik zla blij zijn als we onderweg naar de trouwlocattie gaan, want dan is het drukste gedeelte van de dag achter de rug.
    Na het trouwen gaan we foto's maken in het natuurgebied bij ons in het dorp en dan halverwege de middag gaan we naar de feestlocatie om daar de bruidstaart aan te snijden.
    We hebben ervoor gekozen om de bruidstaart in combinatie met champagne te doen (er zijn 3 zwangeren en 1 kindje, dus wij gaan met zn allen aan de kinderchampagne).
    Dan aan het einde van de middag hebben we een warm & koud buffet en vanaf 8 uur s avonds heben we de feestavond voor de rest van de genodigden.
    We hebben een mooie dansvloerdecoratie van ballonnen besteld en een keigoeie band, dus ons feestje wordt hopelijk geweldig!
    Als ik terug kom van vakantie zal ik wat foto's op mn hyves neerzetten!
    Zo het was weer een heel verhaal maar ik zat op mn praatstoel hihi.

9. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Welke band?! :D Ben benieuwd hihi! :)

10. Pinguïns

Showband Escape uit Den Haag!
    Ik ben zelf een grote muziekliefhebber, ik zing ook als hobby.
    We waren er al vrij snel uit dat er op de bruiloft live muziek zou komen.
    Als de avond het toelaat zing ik nog een liedje mee met de heren van de band!

11. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    wat leuk iloon:D doet em zo denken aan mijn trouwen heerlijke dag was dat zeg:D!

kussss

12. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Haa Ilona,
    haha leuk :D Mijn vriend zingt ook als hobby :)
    Wij willen ook zeker een live band bij de bruiloft. We hebben eigenlijk nog niets doorgesproken of afgesproken of geregeld voor de bruiloft hihi, maar dat is wel 1 ding wat we zeker weten dat we allebei willen :D

Is het een coverband die je hebt?

13. Pinguïns

Ja! Als je ze googled dan kom je ze zeker tegen.
    Ze hebben ook een site waar een paar liedjes opstaan om te beluisteren :)

14. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Hey meiden,
    nog 30 nachtjes slapen en dan is het voor ons ook zover!
    Oja, me dag ziet er ong zo uit:
    7:30 zusje hier voor hulp make up
    8:00 kapper
    9:30 naar mijn ouders ontbijt (vlug)
    aankleden
    10:15 fotoreportage bij een autosloop
    13:00 ceremonie
    14:00 bubbels en gebak bij me schoonouders
    17:00 diner op feestlocatie
    20:30 start feest met rock cover bandje (drivenband.nl)
    02:00 einde dag!

Oftewel lekker vol en lang!

15. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Iloon, leuke band!

16. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Vinden jullie ook dat een live band meer feest maakt als een dj?

17. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    leuk hoor dames!!!
    kusss

18. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    nou wij hadden een dj en was ook zeer geslaagd hoor.maar is net wat je op dat moment wilt.
    onze dj betrok iedereen er echt bij en zo.(je weet wel verzoekjes,mensen aan moedigen en zo)

liefs

19. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    da's idd wel fijn! Ik bedoel als een dj je gasten er echt bij betrekt. Ik bedoelde ook zeker niet dat het met een dj geen feest wordt! Maar je moet dan idd wel een leuke dj hebben met oog voor het publiek.

knuf sookie

20. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    ohh sorry sookie zo had ik het ook niet op gevat hoor meissie.
    jah idd een dj die alleen maar muziek draaid vind ik ook niks.
    zo mochten wij ook achter de draai tafel staan en zo.
    liefs

Deel Deze Pagina