ja die spelletjes zijn inderdaad leuk. helaas heb ik ook de spelletjes onderaan ontdekt....die waar je geld mee kunt winnen. ben wel een beetje heel erg verslaafd daaraan heb vaak tegen mijzelf moeten zeggen dat ik daar niet meer mag spelen. maar dat hou ik dan een week of twee vol en zit er dan weer op. heeft me veel geld gekost helaas! maar goed, het is wel leuk en daarmee kan ik mijn gedachten een beetje op nul zetten. niet alleen qua zwanger worden, maar ook qua familieproblemen. en ach dat geld...komt ook wel weer goed. hahahaha grappig dat jij ook op zylom zit. zijn er vast wel meer. nu ga ik echt slapen slaap lekker!
08 mei Snippie23 Ronde 14 21 mei Ilona2802 Ronde 4 23 mei Sookie Ronde 27 29 mei Misty1984 Ronde 3 30 mei Babe1981 30 mei Mollie Ronde 9 Zwangeren: Brabantsmeisje in Ronde 2 Marieke11 in Ronde 7 (14 maanden)
He sh*t heel verhaal getikt, weg verhaal... Daar moeten ze echt eens wat aan doen hier... Maarre hier gaat het heel goed, druk aan de klus! De ovutestjes daar ben ik gister ook weer mee begonnen maar die doen nu nog niks. Zal morgen of overmorgen wel komen denk ik... Mijn vriend en ik zijn lekker vrij vandaag en we hebben lekker weinig gedaan. Strakjes gaan we lekker nasi eten en vanavond denk ik een filmpje kijken. Ik had trouwens de lijst aangepast want er zijn ook meiden die hier helemaal niks posten dus die haal ik dan weg hoor, dan hoor ik het vanzelf wel weer als ze op de lijst willen. Hoe is het met jou meid, nog een paar daagjes dan is het alweer jouw NOD, heb je er een goed gevoel over?
jah vervelend he !ik druk ook heel vaak op de verkeerde! lekker hoor dat je mannetje lekker vrij was vandaag! de mijne ook en gisteren ook al. vanmorgen/middag naar de stad geweest, daarna toen we thuis kwamen ben ik meteen weer me bed in gedoken was zo moe!heb bijna 2uur geslapen!doe ik normaal nooit ,hou het vaak tegen,maar was nu echt helemaal op!gaat nu weer iets beter.vanavond lekker zwemmen. morgen naar de kapper heb ik zin in een nieuw kapsel aan meten! ik laat dan mijn exstations er uit halen en me haar relaxen en weer in een leuk model knippen (hun mogen kijken welk model als het maar niet te kort is!) maar hier gaat het dus erg vermoeiend! ik twijfel heel erg.durf dus geen uit spraken te doen. vrijdag weten we hopelijk meer! liefs
Spannend he meid? Ik hoop met je mee hoor! Wij hebben vanmiddag ook nog een paar uurtjes geslapen, lekker relaxen! Ik ga op 28 mei naar de kapper, dan laat ik het knippen en verven en krijg ik mijn proefkapsel en make up want ik ga trouwen over iets minder dan 11 weken! Ook heel spannend! We gaan daarna nog op vakantie en we hopen eigenlijk dat we zwanger zijn op onze trouwdag. Als het deze maand niet raak is bij ons dan ga ik de etos zwanger worden pillen eens proberen, baadt het niet dan schaadt het niet toch?
oh gaaf meid!!!ik ben vleden jaar 23mei getrouwd is zo'n ervaring ik hoop ook voor je dta je op je trouwdag zwanger bent!trouwen met zijn driien!gaaf zeg!! dikke kus
Ja we hebben er ontzettend veel zin in hoor! Ik hoop ook dat we met zijn drietjes trouwen, lijkt me heerlijk!
ik hoop het ook voor je meissie!!! hej ik ga even omkleden en dan lekker zwemmen!(aqua fit!) liefs snippie
hallo dames zo weer een werkdag voorbij... ilon leuk joh,bijna trouwen.........ik duim dat jullie met 3e trouwen snip heerlijk van de relax dagen,en als je moe bent je er gewoon aan toe geven
Hoi brabantsmeisje, Dankjewel! Wij willen ook graag met zn 3tjes trouwen! Ik zat alleen ff te rekenen, als het in de aankomende 3 ronden niet raak is, zou ik precies ongesteld zijn rond mn bruiloft, best wel ff een dilemma, want moet ik dan de pil gaan slikken of het op zn beloop laten? Pfff ik denk echt weer veel te ver vooruit... Maar ik hoop dat ik die keuze niet hoef te maken...... Hoe gaat ie met jou? Merk je al goed dat je zwanger bent? Heb jij nog speciale dingen gedaan in de laatste ronde om sneller zwanger te worden? Liefs
hej dames ben weer terug heerlijk gezwommen. brabandsmeisje ik zou me er voortaan idd aan toe geven! ilon ik zou niet weer de pil gaan slikken hoor meissie.het is idd niet zo handig maarjha. op de hoe veelste dag zit je als je gata trouwen? liefs
hee ilona! wat gaaf joh! ben je gevraagd of heb je zelf gevraagd? heerlijk man! hopen dat het mooi weer is. en natuurlijk de verwachte zwangerschap zou het helemaal af maken! je moet echt niet te ver vooruit denken hoor. dan maak je jezelf alleen maar gek. en ik zou niet aan de pil gaan als je graag zwanger wilt worden. dan ben je maar ongesteld tijdens je trouwen.....hij moet je maar nemen zoals je bent toch? hahahaha. nee joh...gewoon hopen dat je dan zwanger bent @snippie...worden weer spannende en lange dagen of niet? ik duim voor je dat je positief test! sportief van je dat je zwemt! goed bezig. @brabants meisje...alles goed met je?
dankje je mollie ik ga in ieder geval om de week te gaan zwemmen elke week word bijna een verplichting en dat hou ik niet vol. maarjah heb 12jaar lang gehockeyd daarna 3jaar niks meer gedaan en sinds een jaar zwem ik dus! oh nee hoor worden geen lange dagen ben er dit keer erg rustig over qua willen testen en zo.had van de week heel even een moment maar nu helemaal niet meer. en morgen lekker naar de kapper en morgen avond afscheids etentje van ex collega.(vond het namelijk wel erg leuk daar nog bij te zijn.nou leuk jullie snappen wel wat ik bedoel,hihi) maar dnak je meissie
@ Snippie: Ik zou op 14 juli dan ongi moeten worden, dus de dag na mijn trouwen. Ook niet echt handig want dan ben ik op mn trouwdag daar natuurlijk wel mee bezig.. @ Mollie: Hij heeft mij gevraagd, echt super romantisch met champagne en chocolaatjes, daar kon ik echt geen nee tegen zeggen hihi. Ik hoop inderdaad maar dat ik de beslissing om de pil te gaan slikken gedurende die periode niet hoef te nemen, laat mij maar gewoon zwanger zijn dan hoor! Ik zit nu op mn werk, geen zin.....
@iloon ik zou je wat vertellen daar heb ej dan echt geen tijd voor om mee bezig te zijn!echt niet meid! liefs
Nee daarom, ik wil daar ook niet mee bezig zijn, want als ik ongi ben, hoe moet ik dat dan doen? Stom dat ik daarover denk he? Ik hoop gewoon dat het deze maand raak is! En daar gaan we ok voor. Hoe is het bij jou? Nog een paar daagjes! Heb je nog geen testneigingen?