nee helemaal geen test nijging! trouwens naar de wc gaan gaat heel makkelijk met een jurk.ik dacht eerst ook moeilijk maar ik heb geen problemen er varen! nee helemaal geen test neiging!weet niet wat ik er van moet dus,vandaar ook niet die neiging om eerder te willen testen! ik word meestal op de 28ste dag ongi.dus nog 2daagjes!
hallo dames ik ben net terug van 1 weekje vakantie dat was wel effe onverwacht mijn mannetje had dat allemaal geregeld. een vervroegd moederdag kado. wel lief en ik had niks in de gaten haha maar hebben wel genoten en ilona ik las effe vlug dat jullie gaan trouwen super en inderdaad met z`n 3tjes zou super zijn en snippe over 3 dagen testen ik hoop voor jullie dat het raak is en dat je lekker je banner ook kan veranderen in ..... zwanger ... nog tegaan trouwens voor de rest ook wat nog aan het klussen zijn groetjes
hej elley wat leuk zeg van je mannetjes!!! nee hoor ga vrijdag testen als alles mee zit.je mag namelijk namelijk officieel testen vanaf je verwcahte ongi en dat is vrijdag!mijn banner vind alleen dta je pas mag testen als je 1dag overtijd bent!hihi en ik vind van niet! ben trowuens weer terug van de kapper zeer geslaagt! liefs
leuk joh elly zo onverwachts een weekje weg! ben je in nederland gebleven?? hoe heb je je haren laten doen snip??
maar heb helaas niet zo van de behanding genoten!want was/ben beroerd! gaat nu wel weer iets beter ben net onder de douche geweest en gaat nu weer wat beter! moet vanavond ook nog uit eten dus baal wel van het niet lekker zijn! liefs
in ieder geval fijn dat je tevreden bent met het resultaat!! ik ken het probleem van het misselijk zijn,krijg er wat van. hoop dat het voor jou een goed teken is!!!! ik slik tabletjes van vsm tegen reisziekte,die zijn homeopatisch en moet zeggen dat die goed werken. Neem ze niet altijd,maar net als morgen dan ga ik ook uit eten wel
lieverds ik ga er van tussen collega/vriendin stata zo voor de deur!!! fijne avond en tot morgen! kus!
hej iloon je heel mss wle maar denk het niet hoor.denk morgen gewoon ongi te worden. dus ga zeker morgen niet testen!zonde van mijn humeur. over dat glijmiddel dat wete ik niet want heb nooit glijmiddel gebruikt. hopelijk ben je gewoon deze ronde zwanger! liefs
Hey snippie, wel een beetje positief bljven he? Zolang je niet ongi bent kun je nog alle kanten op!!! Ik hoop ook dat het in deze roonde raak is, maar je weet hte maar nooit. normaal zou ik vandaag een posi ovutest moeten hebben maar ik zie nog niks, dus ik hoop dat het nog komt vandaag... Liefs
hej meis, je ei valt helaas niet altijd op de zelfde dag.dus kan verschillen. en het is puur zelf beschreming hoor meissiewant stiekem hoop ik het nog steeds! ik hoop dat je ei snel vind. liefs
jah idd alleen dan is er de angst nog of het nu wel blijft zitten.dus voorlopig nog geen rust:S! liefs
Ja kan ik me voorstellen... Maar wat lees ik nou? Is de ongi in aantocht? Hier is er nog steeds geen eitje gezien hoor... Ik ben benieuwd of dat vandaag nog gaat komen, want ik begin hem nu wel te knijpen eigenlijk. Ik hoop niet dat het weer een cyclus van 30 dagen wordt...
goede morgen meissie, tem was vanmorgen nog steeds twijfel achtig dus ben benieuwd!we wcahten egduldig af meer kunnen we niet zeggen en temp zegt niet altijd want als het lichaam ongi wil worden word hij dat! maar meis het kan ook dat je later je ei hebt maar toch een mooie cyclus hebt hoor.je ei hoeft niet altijd op de zelfde dga te springen en oja 30is toch niet zo slecht? liefs
Ja dat is wel zo, maar de eerste 2 maanden was het gelijk netjes 27 dus daar hou ik me misschien wel een beetje teveel aan vast, want 30 is inderdaad ook wel netjes. Zolang er geen ongi is dan gaat het goed he meis! Heb je nog steeds zoiets van: Ik test niet? Of heb je een bepaalde dag dat je wil gaan testen als je nog niet ongi bent? Ben je aan het werk vandaag? Ik wel, heb alleen totaal geen zin, ben blij dat het bijna weekend is. Ik mag vandaag tot 13.00 werken... Zouden de andere meiden geen mailtjes krijgen dat er weer een reactie is geplaatst? Het is hier zo rustig! Nou moet ik zeggen dat er bij mij ook vaak geen mail wordt verstuurd dus ik denk dat de rest die dan ook niet krijgt... Misschien stuur ik vanmiddag wel een paar pbtjes.. Liefs
hej meissie, ik heb nog steeds vakantie(vandaag laatste vakantie dag)maandag beginnen bij nieuwe baan! als ik morgen nog niet ongi ben en temp is nog steeds rond 37 dan gaat ik morgen ochtend testen!altans dat zou denk dan rond een uur of drie sóchtens zijn anders zit er te weinig tijd tussen word namelijk ook in het weekend al om 7uur wakker en daar voor rond 3uur op te plassen.maar eerst vandaag zien te over leven hihi! ik krijg wel mailtjes als hier een reactie geplaats is.vaag zeg allemaal.in het begin ook niet maar nu wel. liefs
Hey Ladies, Ben er weer ff! Wat is er veel geschreven in mijn afwezigheid!! Ik heb ook nog niet bijgelezen , dacht laat eerst ff iets van me horen. Ben de afgelopen week veel bij mijn moeder geweest, ze heeft heel slecht gereageerd op de laatste chemo en kreeg ook nog ff wat slecht nieuws erbij. Ik had al verteld dat ze borstkanker heeft waarvoor haar rechter borst en lymfe zijn verwijderd. Nu hebben ze op de laatste echo's weer wat gezien aan de linkerkant, en je raadt het al, de biopsie wees uit dat ook dat kwaadaardig is.. Jullie snappen mijn/onze rollercoaster van de afgelopen week! Anywayz, mijn ei is ook onderweg, al heb ik maar een rare slijm-toestand... ma-di-wo witte afscheiding, gister bijna niets en vandaag waterig met een héééél klein beetje roze... Oja, en pijn in me rug.. Gisteravind in bed dacht ik al even dat ie ging springen, door de steekjes rechtsonder in me buik (ik blij dat we net geklust hadden! 8) ) Nouja, de tijd zal het leren. Ik ga even bijlezen!! Dikke knuf voor jullie allemaal!! (Ik heb jullie wel gemist hoor) Sookie