oo sookie wat erg zeg...een hele dikke knuffel voor jou!!! hier alles lekker,gisteren naar een huisje gaan kijken,maar gaat m niet worden daarna afscheids etentje gehad van mijn vriendin die vertrekt zondag voor 5 maanden naar het buitenland voor haar school. maar het was wel bere gezellig alleen veel te laat geworden en daar heb ik dus vandaag last van hahah snip hoe is t met jou??
nog steeds in afwachting van de ongi!en verder nog steeds misselijk maar gelukkig iets minder dan gisteren!maarjah hou me nu ook rustiger! afscheid nemen is nooit leuk he meid. vandaag lekker rustig aan doen meissie. liefs
is wel fijn dat je nu niet zo misselijk meer bent! ik hoop zo dat je ongi weg blijft,en ik duim ook heel hard voor je!!!! ja ik ga het zeker lekker rustig aan doen vandaag,heb me nog niet eens aangekleed hihi weet ook niet of ik dat nog ga doen,zo nog lekker even liggen denk....
ik moet vanmiddag nog naar em schoonzus dus dta word wel weer heftig misselijk worden want moeten sowiezo 20min fietsen.en merk dus wel zodra ik te veel doe ik weer honds beroerd ben. zo even wasje op hangen en weer lang uit! liefs
o dat is balen als je daar last van hebt idd,en ja je kunt niet alles vermijden dat is wel een beetje een probleem hihi gisteren ook last van,je wil toch niet de spelbreker zijn,om als eerste te zeggen kom jongens zullen we naar huis gaan want ben zo moe? en vooral omdat ze nergens vanaf weten natuurlijk,wat ik zo nog even wil houden ga ook nog even liggen,misschien tot straks nog liefs
21 mei Ilona2802 Ronde 4 23 mei Sookie Ronde 27 29 mei Misty1984 Ronde 3 30 mei Babe1981 30 mei Mollie Ronde 9 04 juni Snippie23 Ronde 15 Zwangeren: Brabantsmeisje in Ronde 2 Marieke11 in Ronde 7 (14 maanden)
Okee ik heb het gewijzigd voor je meis! O jee nu ben ik de volgende met mijn NOD! En dat duurt nog veel te lang! Ik denk alleen dat het de 21e niet zal worden, maar ietsje later, volgens mij beginnen de ovu testjes nu pas een beetje donkerder te worden...
ohh oke.lekker ana de klus dus! dit zou trouwens het enige deel van het forum zijn waar ik nog actief zou zijn ik beperk me zelf even
Hoe bedoel je, alleen actief zijn in dit topic? Ik kletste eerst ook mee in een andere club, alleen daar zat een meid die iedere keer raar reageerde en ik had een beetje het idee dat ze me niet mocht ofzo iets. Ik kon in ieder geval totaal niet met haar overweg dus kom ik er maar niet meer. Dit vindt ik ook veel leuker, dit is een kleinere club, ik heb meestal geen tijd om hele lappen tekst na te gaan lezen als ik ff niet ben geweest... @ Sookie: Jeeeee you're back! Zo moet wel heel erg heftig voor je zijn dat je moeder zo ziek is, wat verschrikkelijk! Wat gaan ze er nu aan doen? Hier ook rare slijm toestanden, ik blijf nog maar wel ff klussen tot de ovutestjes niet meer positief zijn... @ Brabantsmeisje: Ik vind het heel knap van je dat je het voor je kunt houden dat je zwanger bent, dat zou ik echt niet kunnen haha. Rust maar lekker uit meid, het is weekend!!!!!!!
23 mei Ilona2802 Ronde 4 23 mei Sookie Ronde 27 29 mei Misty1984 Ronde 3 30 mei Babe1981 30 mei Mollie Ronde 9 04 juni Snippie23 Ronde 15 Zwangeren: Brabantsmeisje in Ronde 2 Marieke11 in Ronde 7 (14 maanden) Meiden ik heb mijn NOD een beetje veranderd, want ik denk dat de 21e niet echt realistisch is...
zo mss naar me schoonzus daar eten.maar aan gezien het 20min fietsen is en het weer niet mee izt hebben wij niet zoveel zin! en morgen gaan we naar mijn zus!naar haar nieuwe kamer kijken! en jij? liefs
snip wat balen zeg,maar je had je er wel al op ingesteld. Ik vind het echt jammer voor je ilon wat vervelend dat iemand op het andere topic zo raar tegen je doet hier lekker heel de middag uitgerust vanavond afscheidsfeestje van mijn vriendin..... en mijn mond houden.jee het is zo moeilijk maar wel iets wat we echt willen,dus dan gaat het wel wat makkelijker
Hey meiden, Morgen ga ik met mn mannetje mee want die moet voetballen en als ze morgen winnen kunnen ze volgende week kampioen worden dus dat is natuurlijk wel leuk! Verder zondag de verplichte bezoekjes aan de moeders, maar we gaan alleen smiddags.. Vanavond blijven we lekker thuis, filmpje kijken ofzoiets. We wilden x-factor kijken maar dat gaat niet door doordat die ellende van koninginnedag herdacht wordt.. @ Brabantsmeisje: Ja ik had dat meisje nog nooit verder gesproken en zij was al heel lang bezig met zwanger worden en dacht wel even te kunnen vertellen hoe het in zn werk ging.. Nou als ik wat wil weten dan vraag ik dr zelf wel om hoor. Alles wat ik daar postte daar reageerde ze heel negatief op. Kijk, dat het bij haar nou niet lukt om zwanger te worden, dan vind ik nog niet dat je iemand anders zn plezier moet ontzeggen... Maarja zo denk ik dan hoor... Heeft er nog iemand iets van nane en misty gehoord? Want het clubje is zo wel erg gezellig, maar wel klein hihi.
ik ben het met je eens ilona nee ik heb ook niets meer van hun gehoord moet ik eerlijk zeggen.....er blijven er idd maar weinig over
Ja inderdaad is het wel erg rustig, we zijn nu met zn vieren voor zover ik kan zien. Maar misschien komen de anderen nog wel terug, zal toch wel? Het is hier hartstikke gezellig!