Haaai snip, ja mijn eitje was wat eerder! Ik heb van de week best wel last van mn boobies gehad hihi en wat raar gevoel in mijn buik. Ik durf alleen niet echt te hopen dat het gelukt is...
dames wat een spannende dagen voor jullie allemaal weer zeg..... hihi vind het zelf ook spannend. maar goed inmiddels kletsen we ook alweer een tijdje samen zo,en dan ga je toch steeds meer mee leven met de personen! heel veel succes de komende dagen dames en hier staat een kaarsje te branden voor jullie!!!! een mooie ROZE
Het was super snip! We hebben vanavond met een hele groep gewokt in een wokreataurant hier in de buurt!
ilon sorry een dag te laat maar niet minder gemeend! VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!!!!! snip: eigenlijk gaat het nu wel lekker met me,voel me elke dag een stuk beter,alleen nog niet top fit. maar goed daar heb ik nog een paar weken voor voordat ik weer moet gaan werken dus komt goed! met de kleine meid gaat het super: slaapt goed,eet goed,speelt goeg en vooral LACHT GOED
brabantse fijn te horen dat het stukke beter gaat! en wat fijn dta je meissie het zo goed doet!heerlijk
Spannende dagen weer hier!! Wat is sookie trouwens al lang niet meer geweest.....alles wel goed meid???
Lin, ik heb Sook een tijdje terug een pb gestuurd. Ze heeft het heel druk op haar werk, moet vaak overwerken. Ook heeft ze te horen gekregen dat er weer iemand in haar omgeving zwanger is. Zo probeert het zwanger worden nu een beetje te ontwijken.. Ze leest wel af en toe mee!
@ Ilona: oh oke, gelukkig dat alles wel goed is met haar zelf hoop zo op een goede ronde voor ze!!! zou zo super zijn!! @ snip: yep, 37 weken! laat maar komen die kinderen!
Ja, ik hoop ook dat er binnenkort veel roze is hier! Ik moet zeggen dat ik eigenlijk een heel goed gevoel heb over deze ronde! Snip, hoe zit het bij jou? Wanneer mag je van het zh testen?