Jee da's ff schrikken! heb het ook wel eens gehad, maar dan 's ochtends als ik niet gegeten had ofzo. Ik ga ff tv kijken meiden, tot dadelijk weer!
veel tv kijk plezier ik ga straks werken. ik had een half uur van te voren twee boterhamen op dus dat was het echt niet.meteen bhv enzo. en als ik morgen nog steeds een raar hoofd heb moet ik langs HA bloed laten prikken en na kijken
Zo dan, dat is idd schrikken. Hopen dat het niet meer gebeurt... Ik ga ook weer even wat doen! Fijne dag verder hihi.
zo even een dagje niet geweest............ en lees allemaal leuke dingen! ilona wat ontzettend spannend zeg,maar ik zie idd ook wel een streep hoor moet ik zeggen. ik hoop het zo voor jullie snip jij zaterdag ook op roze maar dat flauwvallen is dan weer minder he,hoop dat het niet meer gebeurd voor je. lin pff spannende tijd voor jou nu ook.... ik ben zo benieuwd hoe je kereltjes eruit gaan zien sook goed dat je aanjezelf denkt enne niet teveel werken he
Meiden, net nog een test gedaan uit onzekerheid en tadaaaaaaaaa: Bekijk bijlage 55494 Zal ik mijn banner maar veranderen?
Lieve iloon gefeliciteerd lieverd! De test van vandaag was vast donkerder!!!ben zo blij voor je !!! Kus
Dankjewel meid! Ik heb vanmorgen idd nog een test gedaan en hoop dat hij ieder dag donkerder zal worden! Hopelijk gaat het dit keer goed! Bekijk bijlage 55504
Bekijk bijlage 55506 NOD: * Snippie: 6 maart 24e ronde * Sookie: 15 maart, 37e ronde IUI 4 ZWANGER: * Lindavnr: Zwanger in Ronde 7, uitgerekend 23-03-2010 * Ilona2802: Zwanger in Ronde 12, uitgerekend 14-11-2010 BEVALLEN: * Brabantsmeisje: Bevallen op 25-12-2009 39 weken en 2 dagen Chlöe - 3160 gram
Gefeliciteerd meid ga lekker genieten ! Nou denk dat te mooi is als ik zwanger ben! Dus ga nergens vanuit!vandaag 14dgen na punctie ei!
Okee, nou je weet maar nooit, misschien word het deze maand een roze maand! Hoop ook voor Sook dat ze snel goed nieuws kan brengen! Heb jij nog geen drang om te testen?
jah zou gaaf zijn alle drie zwanger. en ach anders heeeeeeeeeeeeeel hard hopen op de laatste ronde voor ons. hej ik ben 3dagen eerder uitgerekend als ik nu zw zou zijn