Ik hoop het! Weltruste meis, rust maar lekker uit, mijn gevoel zegt dat je je rust hard nodig zal hebben
Hej meissie echt elke zwangerschap is anders je maakt niet altijd even snel hcg aan en wat Linda zegt hè bent nog vroeg. Maar snap je angst wel hoor! Daarom test snippie nog niet. Hier alles nog rustig! Ik ga nu lekker slapen! Knuf
Okee meis, dankjewel voor de peptalk, jullie hebben gewoon ook gelijk! Ik ga zo ook lekker slapen. Welterusten allemaal!
Het gaat hier een stuk beter Bekijk bijlage 55827 Het streepje van de kv was ook weer ietsjepietsje donkerder. Ik denk dat het nu iets langzamer gaat dan toen. Maar de digitale van gister was nega, dus voor nu ben ik blij
Gefeliciteerd meis. dus je had gisteren al een digi gedaan? nu niet meer gaan testen he hoe moeilijk het ook is.is zo zonde
I know, nu gewoon lekker gaan zwangeren! Ik voel me in ieder geval wel echt zwanger hahaha. Heel veel gedoe in mijn buik. Prikjes, steekjes enzo. Voelt wel goed! Hoe is het bij jou?
wete ik niet meissie. is namelijk een ICSI cyclus dan weet je het niet. gisteren was 14dagen na ei(punctie) maar mag zaterdag pas testen dus we zien het wel
ilon mooie test hoor en wat heerlijk dat je je ook zwanger voelt! enne eindelijk weer roze op de lijst!!!!!! snip knap dat je wacht met testen,maar snap het wel goed. en helemaal als je het samen met je hubbie wil doen. ik duim voor jullie
ja hier alles lekker hoor! nog een paar weekjes en dan mag ik weer gaan werken......pfff de tijd vliegt hihi maar hoe voel jij je snip?
tjah kan nog niet zeggen dat het kwaaltjes zijn kan net zo goed van de bolle zijn en daarbij voel al 2jaar elke maand iets.dus weet het echt niet
super spannend hoor snip! ik ga echt heel hard voor je duimen... ben er weer weg van.kleine meid in bad doen en eten geven. en dan lekker even gaan genieten van het mooie weer......
Bekijk bijlage 56304 NOD: * Sookie: 15 maart, 37e ronde IUI 4 ZWANGER: * Lindavnr: Zwanger in Ronde 7, uitgerekend 23-03-2010 * Snippie23: Zwanger in Ronde 24, uitgerekend 10-11-2010 * Ilona2802: Zwanger in Ronde 12, uitgerekend 14-11-2010 BEVALLEN: * Brabantsmeisje: Bevallen op 25-12-2009 39 weken en 2 dagen Chlöe - 3160 gram