joeghoe snip en snipman van harte gefeliciteerd!!!! helemaal super.....geniet er lekker van enne de lijst zo mooi allemaal roze ik wordt er helemaal happy van!!!!
Hoi meiden! Hoe is het met jullie! Hier gaat ie wel, ben een beetje moe! Heeft iemand nog iets van Sook gehoord? Ze is al vanaf 1 maart niet meer op het forum geweest. Na mijn pb heb ik ook niks meer gehoord, ik hoop maar dat alles goed gaat...
hmm nee, sinds de laatste keer dat ik het vroeg hier al niet.. maar toen had jij idd nog een keer een pb van dr... ze is ook niet echt meer op hyves geweest volgens mij... hmm..hopelijk komt ze gauw even en weten we dat alles oke is!
Hoi meiden, Ik heb net een pb-tje van Sookie gehad. Jullie moesten de groetjes van haar hebben. Ze deed het wat forum betreft even wat rustiger aan... Ik hoop echt dat ze binnenkort zelf weer eventjes komt buurten!
fijn dat het in ieder geval goed gaat met sook en hoop dat ze snel weer even mee komt kletsen!! enne dames hoe voelen jullie je? linda is er al iets aan het rommelen? hier gaat het wel,ben alleen nog steeds ongi blegg. net terug zitten kijken en ben gewoon op 5 dagen na ofzo al bijna 10 weken ongesteld..... niet echt heel prettig
jeeetje, 10 weken?! Pff...is dat iets wat vaker voorkomt na de bevalling? Hier rommelt het een heel klein beetje..al een paar dagen last van harde buiken en af en toe een steekje, maar niets wat verder lijkt op een aankomende bevalling helaas Tis behoorlijk zwaar op 't moment.. mgoed.. nog eventjes! morgen gesprekje met de gyn en dan hoop ik iets te kunnen afspreken over inleiden volgende week ofzo, indien er deze week nog niets gebeurd..
ik weet niet of het normaal is linda ik denk van niet,van de week maar weer een keer naar de dokter bellen maar spannend dat het toch al wel aan het rommelen is,kan me goed voorstellen dat het zwaar is. en op t einde ben je er ook gewoon klaar mee. ben benieuwd met je gesprekje morgen!
haa meiden! Woehoeee ik heb nieuws over mijn komende bevalling! hahaha. Vanmorgen in het ziekenhuis geweest. had een andere gyn als die ik normaal heb, een hele aardige vrouw. Ze vroeg hoe het ging dus gezegd dat ik het behoorlijk zwaar heb. Dat snapte ze ook helemaal met 38 weken en nog voordat ik het kon vragen zei ze al dat het misschien dan wel een idee is om in te gaan leiden. Dus ik helemaal blij Ze heeft even getoucheerd en zat nu op 1 à 2 cm ontsluiting, baarmoedermond nog niet helemaal verweekt. We hebben afgesproken dat we morgen (!!!!) gaan inleiden! Om half 8 moet ik er zijn, en dan brengen ze gel in. Na uurtje of 2 kijken of deze heeft geholpen, anders nogmaals gel.. Verder bloeddruk gemeten en die was aan de hoge kant (140-90). Urine gecontroleerd maar was verder prima. Ze wilde me toch even aan de ctg en aan een bloeddrukmeet-apparaat (ofzoiets haha). Die meet elke 5 minuten je bloeddruk automatisch. Bleek dat deze gemiddeld op onderdruk 100/105 zat. Te hoog dus.. Had daarvoor al bloed moeten laten prikken. Gelukkig waren deze uitslagen prima en aan de hand daarvan is gelukkig besloten dat ik gewoon naar huis mocht gaan en dus vandaag nog lekker thuis ben. Wel moet ik opletten of ik me misselijk, duizelig of wat dan ook ga voelen, want dan moet ik direct komen. Ctg was trouwens verder goed, met de kindjes dus alles prima Maarrr ja, spannend dus want morgen gaat het gewoon gebeuren!! Ofja, dan wordt 't hele verhaal begonnen en met een beetje geluk is het morgen al zo ver...maar ook natuurlijk een goede kans dat het morgen nog allemaal niet zo snel gaat. Da's even afwachten.. Maar voor nu... is het allemaal heel onwerkelijk, dat ik gewoon echt morgen aan de gang ga!!!
lin wat ontzettend spannend. nog even en dan kun je gewoon je kereltjes vasthouden..hoe onwerkelijk is dat wij wensen jou en je mannetje heel veel succes morgen en vooral geniet van de eerste momenten,want die krijg je noooit meer!!! toitoitoi liefs gwenn,martin en chloë
****BABYNIEUWS**** Hoi meiden, er is nieuws over Linda! Dit smsje heeft ze gestuurd naar een meisje in de andere club waar ik mee klets: Ha!wauw! Onze daan 2505gram, en onze jesse 2765 gram zijn geboren! Alles gaat super! bevalling ging goed, weeen waren heftig. Kon pas na 50 minuten ruggenprik krijgen. Blijven vannacht in het ziekenhuis. Morgen kijkt de kinderarts en hopelijk mogen ze dan naar huis! Liefs van een mega trots gezinnetje Linda, nogmaals van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie 2 zoons! Geniet ervan
Bekijk bijlage 57665 NOD: * Sookie: 15 maart, 37e ronde IUI 4 ZWANGER: * Snippie23: Zwanger in Ronde 24, uitgerekend 10-11-2010 * Ilona2802: Zwanger in Ronde 12, uitgerekend 14-11-2010 BEVALLEN: * Brabantsmeisje: Bevallen op 25-12-2009 39 weken en 2 dagen Chlöe - 3160 gram * Lindavnr: Bevallen op 10-03-2010 38 weken en 1 dag Daan & Jesse 2505 gram & 2765 gram