Aprilgirls Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pinguïns, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

ilon dat is zeer zeker een mooi compliment!
    geniet vanavond lekker van je taart samen met de rij instucteur..
    en niet zoveel berichten achter elkaar plaatsen he dan ben je al vip zo hahahah nee hoor.
    als het zo ver is feliciteer ik je joeghoe hahah

lin. dan is het idd alleen maar fijn dat ze beide met hun hoofdjes naar beneden liggen.
    enne geniet echt nog maar van het trappelen want het is geencliche: je gaat het missen

dames ik wens jullie nog een fijne dag en avond
    ik ga er denk ik vanavond niet zijn...
    krijg kraamvisite..

2. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Fijne avond Gwenn!
    Enne, ik mag helaas niet meer mee snoepen met het taartje, want ik ben vanavf morgen op dieet!
    Vanavond afspraak bij consulente en ik mag rijden :D
    Zo we zitten alweer op pagina 3 haha, als het zo doorgaat sluiten ze ons topic weer zo snel :p

3. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Hey meiden!
    Gevonden!!

Knuf Sookie

ps, zo weer terug, moet ff nog een ander topic nakijken en opnieuw openen...

4. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Ben ik weer!

Niet zoveel te melden hier hoor..

Lin, fijn te lezen dat beide mennekes mooi head down liggen! Is toch een zorg minder, niet? Oh, enne je lampjes zijn schattig! Zeg maar tegen Arno dat ie dat heel mooi gedaan heeft!

5. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

ilona: dus vanaf vandaag start je met je dieet. gaat helemaal goed komen. heel veel succes!!

sook: ook de club weer gevonden!

@hier gisteren naar buro geweest. nou ons meiske doet het goed. was netjes aangekomen.... dus dat is prettig

6. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Sookie: ja zeker, is erg fijn als ze zo blijven liggen. Scheelt toch weer dat de 2e er dan niet eerst met de beentjes uit hoeft! (Als ze zo blijven liggen dan... ze zijn nog niet ingedaald dus zeker kan het nog niet gezegd worden.. maar de kans is klein)

Zal 't zeggen tegen Arno :D hihi, dies helemaal trots als ie de berichtjes hier op het forum leest over zn lampen :p

@ brabantsmeisje: Super dat het met jullie meid zo goed gaat!! :D

7. Pinguïns

Dankjewel meid, ik ben idd vandaag begonnen en ik voel me er goed bij.
    Ben er helemaal op ingesteld dat ik ermee bezig ben en tot nu toe bevalt het me wel.
    Wel een beetje flauw, maar dat schijnt na 3 dagen over te zijn, want dan gaat je lichaam zijn eigen vetreserves aanspreken en verbranden en dan voel ik me snel beter!
    Ik weet waar ik het voor doe!

8. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

hoi hoi

en ilon gaat het lekker met dieet?

en hoe is het met de andere dames?

bij jullie ook weer sneeuw gevallen...bleg vind er echt niets meer aan! het is niet meer uniek zoveel dat er de afgelopen tijd is gevallen:)

9. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

wat is het rustig dames.....

of heb ik nu ik thuis zit meer tijd om achter de computer te zitten;)

10. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Hey Gwenn, tja druk hier thuis dus niet zoveel tijd om overal op het forum op te reageren..
    Maar alles goed hier, Tim wéér in de vorst.. k**-winter! Ben er helemaal klaar mee.
    Vanmorgen vakantieboeken opgehaald bij de reiswinkel, ik wil naar de zon! Nu nog een bestemming vinden die we beide willen..

Net eindelijk de stap gezet om een earstretching-set te kopemn. Wil al heel lang mijn oren stretchen, maar durfde steeds niet, ook omdat het met me werk niet ging. Maar nu gaat het wel, en ik wil het nog steeds heel graag... dussss mijn onderste gaatjes gaan er aangeloven! (heb er in beide oren van onder tot boven piercingringetjes in zitten) Jeeee!

Knuf Sookie

11. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hahah sook, bedoel je van die grote zwarte dingen waarmee je zo'n gat in je oor krijgt? hihi, vindt die dingen echt eng!

Wat balen dat Tim weer thuis zit.. rot zeg!
    Inderdaad lekker vakantietje naar de zon boeken! :)

@ gwen: haha tis inderdaad rustig hier ja!
    Gaat het allemaal goed met Chloe? Slaapt ze al een beetje door 's nachts of is dat nog te vroeg?

@ Ilona: Hoe gaat het met het dieet? is het een beetje vol te houden?
    Enne; slik je nu ook weer de etos pillen deze ronde?

12. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Hey Lin,
    Yep die! maar dan tunnels, hol dus. Ik vind xat echt gaaf!

Maarre, I'm off, verjaardag van me zusje!!
    Knuf Sookie

13. Pinguïns

Hoi meiden!

Het gaat goed met het dieet hoor :)
    Ben vanavond even bij mijn consulente geweest om wat smaakjes om te wisselen en ik ben al 2,5 kg kwijt, joehoe!!!

Sook, wat die stretch dingen betreft, ik vind het zonde van je oren, je wordt ook een keertje ouder en dat gaat niet mooi worden denk ik.
    Maarja ieder voor zichzelf natuurlijk, ik denk dat mijn tattoos ook niet mooi oud worden hihi.

@ Linda: Jeps, ik slik deze ronde weer de etos zwanger worden pillen en ze hebben hun best weer gedaan, ik had gisteren al een positieve ovutest, dus hij komt steeds vroeger.
    Ik ga volgende week vrijdag ook een testje wagen, want ik heb 's avonds dan een afspraak bij de consulente, maar als ik zwanger ben dan mag ik niet door met het dieet!

@ Hier: Morgen kijken bij wat waarschijnlijk mijn nieuwe autootje gaat worden :D

14. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    oh fijn dat je ovu test al positief is ilona! :)

Wat leuk, een nieuw autootje!!! :D ben benieuwd!

15. Pinguïns

Hihi ik ga een renault clio kopen als ie goed is.
    Bij ons in mijn stamcafé komt ook altijd een autodealer, dus daar gaan we morgen kijken :)

16. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

sook: wel gaaf van die grote gaten in je oren. moet er zelf niet aan denken maar vind het bij een ander altijd wel mooi.
    doet dat niet erg zeer??

lin: met chloë gaat het goed,de nachten slaapt ze gemiddeld een uurtje of 6 achter elkaar dus ja doorslapen hihi. en de ene nacht wat beter ald de ander maar goed dat hoort erbij.
    hoe voel jij je verder?

ilon: wat een goede berichten allemaal!!!!! posi ovu test,je dieet gaat lekker. en een auto! knap hoor dat je nu al 2,5 kg kwijt bent

17. Pinguïns

Ja het gaat echt hard hihihi.

18. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ gwen; aah da's toch al netjes; 6 uurtjes! Hoop heel erg dat onze twee mannen elkaars ritme overnemen en ze dus niet om en om wakker gaan zijn.. dat is blijkbaar ook ooit en dat breekt je kennelijk echt helemaal op.
    Mgoed...daar gaan we niet van uit! :D

@ iloon: aah renault clio; die heb ik ook een gehad. Erg fijne autootjes; kun je lekker mee doorrijden; is niet zo'n traag autootje. hihi, daar hou ik wel van.
    tenminste, ligt er ntuurlijk een beetje aan uit welk jaar ie is.
    Zo een had ik: http://images8.speurders.nl/images/53/5333/53335408_1.jpg

19. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Over me oren stretchen,
    tja iloon, mss niet mooi meer als ik 80 ben, maar dan zijn mijn tatoo's over me hele lijf ook niet meer mooi (zwaluwen op mn borsten struisvogels, olifant verstopt onder buikrollen, vlammen verrimpeld..haha!) en de diverse piercings links en rechts ook niet (hmmm, wat zou de verzorger denken van m'n clithood-piercing hihi). Dus ach, ik vind het nu mooi en wat het wordt als ik 80 ben, dat zie ik dan wel weer ;) Maar natuulijk ieder zijn keus.
    Gwenn, het stretchen gaat geleidelijk, om de maand een halve mm groter. Het mag ook geen pijn doen, want dan beschadig je teveel, het vel moet echt oprekken en niet scheuren. Tis dus een meer-maanden-project.
    Linda, ik heb al hele mooie gezien voor als ik aan de 10mm ben, metalen opengewerkte.. al zijn zwarte ook mooi :p Maar voor ik aan de 10mm ben.. heb ik er nog 8mm te gaan.. DUs dat duurt nog wel ff!

Iloon, idd goede berichten van jou kant; nieuw wagentje, 2,5kg kwijt, posi ovutest! Gaat lekker!! Geniet ervan meid!
    Gwen, wat fijn dat Chloë nu ;ekker doorslaapt! Hopen dat ze dat mooi doorzet.
    Lin, je jongens straks stevig toespreken ;) wellicht zijn ze lief en slapen ze tegelijk hihi
    @hier, nog een week en dan weer IUI3, time flies.
    Vanmiddag een telefoontje gekregen dat mama mss toch uitzaaiingen heeft (een mri zal meer duidelijkheid gaan verscjaffen). Tim en ik hebben besloten dat als er daadwerkelijk uitzaaiingen zijn, we meteen overstappen op ivf.. Ik wil dat mama iig een goede kans heeft om haar kleinkind vast te houden. (de arts heeft al aangegeven dat wanneer het op het bot zit, dweilen met de kraan open wordt.. vandaar)

Knuf Sookie

20. Pinguïns

Lin, die van mij komt als het goed is uit 1994 of 1995 :)

Sook, kan het zijn dat ik wat berichtjes van jou ben tegengekomen op het cambridgeforum?

Deel Deze Pagina