Aprilgirls Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pinguïns, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    He sookie meid bah zeg!!!!!

iloon meid mooi hoor:D

2. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    12 april.

zo gelijk ook ff het geertgen bellen voor de nieuwe afspraak..

3. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Okee dus toch nog een keertje iui proberen?

4. Pinguïns

Bekijk bijlage 58790
    NOD:
    * Sookie: 12 april, 38e ronde IUI 5

ZWANGER:
    * Snippie23: Zwanger in Ronde 24, uitgerekend 10-11-2010
    * Ilona2802: Zwanger in Ronde 12, uitgerekend 14-11-2010

BEVALLEN:
    * Brabantsmeisje: Bevallen op 25-12-2009 – 39 weken en 2 dagen Chlöe - 3160 gram
    * Lindavnr: Bevallen op 10-03-2010 – 38 weken en 1 dag Daan & Jesse – 2505 gram & 2765 gram

5. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Tja, en gelijk de ivf in gang zetten. Dat gaat ook via het Geertgen. Ze hebben een wachtljst van een maand, vandaar.. En ik wil zoiezo alles goed op een rijtje hebben, voor ik de definitieve keus maak..

Knuf Sookie

6. Pinguïns

Okee, ja is een goeie beslissing.
    Het is misschien niet de ideale manier voor jullie, dat was de iui ook al niet, maar ik heb het idee dat ivf toch wel eens heel goed nieuws zou kunnen betekenen voor jullie!
    Als je wilt praten, ik ben er voor je!
    Liefs xx

7. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Ik denk ook niet dat IUI de manier is voor ons. Maarja, wel de minst invasie methode, dus als het lukt met iui is alleen maar mooi. Ik probeer (als ze daar in elsendorp de telefoon opnemen ;) ) gelijk een afspraak te maken voor de ivf.. gewoon informatief enzo..

Knuf Sookie

8. Pinguïns

Ja precies, ik denk ook dat ivf een veel hogere slagingskans heeft!
    Maar idd, ivf is wel ingrijpender, maar als het goed is wel effectiever.
    Ik hoop dat jullie snel terecht kunnen, zou mooi zijn!

9. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Nou, Geertgen gebeld. We mogen aankomende vrijdag al voor het IVF-gesprek. Toch wel spannend.

Gelijk ook toch de FM afgesproken, mocht het nog niet meteen naar IVF door gaan hebben we de IUI iig al vastgelgd. Afzeggen kan altijd nog.

Anywayz, denk vrijdagmiddag ff aan me?

Oja, Tim was niet blij dat ie mee moest.. Ik heb express de afspraak aan het eind vd middag gezet, weet hij niet of ie dan wel optijd thuis kan zijn. Tis niet zo dat ie niet mee wil.. Hij snapt wel dat zijn aanwezigheid enzo ook erg gewenst is in dat gesprek.. Maar hij moet dan nog wel ff een schuldgevoel aan mij geven dat hij dan een dag werk mist omdat het op vrijdag altijd files is en hij dan dus om 11u op de bouw aan moet rijden om optijd thuis te zijn en dus net zo goed niet van huis hoeft te gaan...
    Grrr... mannen! Of ja, die van mij dan..

KNuf Sookie

Ps, dankjullie dat ik ff mag spuien enzo..

10. Pinguïns

Hoi meid,
    Wat fijn dat jullie al zo snel terecht kunnen!
    Het is hartstikke spannend, maar als het goed is komt er iets heeeeeel moois voor terug!
    En mannen, tsja, breek me de bek maar niet open hihi, die beleven zoiets toch anders dan vrouwen.
    Maar als het goed is wil hij ook graag een kindje, dus hoe dwars hij misschien ook ligt, het komt vast wel goed!
    En laat jezelf geen schuldgevoel aan praten hoor, dat is niet eerlijk!
    Dat moet je ook zeker tegen hem zeggen, want dit is iets wat jullie allebei willen toch?

11. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Weet ik ook wel, hij wil net zo graag als ik. Maar het is wat je zegt, de belevingswereld van een man is veel anders als die van ons.. En Ik denk ook niet persee dat hij mij een schuldgevoel aan wil praten, maar dat dat zijn manier van ermee omgaan is, afreageren op mij zegmaar.. Maar dat maakt het niet minder leuk.
    Tis toch al niet zo'n prater.. Ik ook niet altijd, maar sommige dingen wil ik gewoon van alle kanten bekeken en besproken hebben voor ik er met mn hoofd én mn hart een beslissing over kan nemen.
    Ik ben blij dat ik met jullie erover kan praten.

Anywayz, gelukkig hebben ze er bij het Geertgen wel een handje van om voortvarend te werk te gaan. En kunnen we meteen deze week terecht.

Knuf Sookie

12. Pinguïns

Ik ben blij dat ze in het Geertgen je niet lang laten wachten, dat is denk ik alleen maar beter.
    En je kan altijd alles bij ons kwijt, ook al weet ik niet wat het is om in de mmm te zitten, ik snap de frustratie heel goed.
    En ook het mannen gedoe.
    Vooral als je man niet zo'n prater is, dat is die van mij ook niet en daar moet je ook altijd alles uit trekken, maarja, daar kan hij ook niks aan doen.
    Ik hoop dat Tim gaandeweg wat meer betrokken zal raken hierin en dat het vooral maar heel goed mag gaan aflopen!
    Als je vrijdag al een gesprek hebt, heb je dan ook de kans dat je deze ronde al voor de ivf kan gaan?

13. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Dat is ook het belangrijkste denk ik, niet de ervaring in de mmm maar het begrip voor de frustraties. En mannen.
    Tenminste, voor mij is het begrip belangrijker.

Of we meteen kunnen starten, ik weet het niet. We gaan nu vrijdag eerst puur informatief het gesprek in. En ik/we zien wel wat daar uit komt. Als er uitkkomt dat we meteen kunnen starten.. Tja, dan denk ik wel dat we deze ronde al beginnen. Toch wel een spannend idee... En ik hoop dat Tim door dat gesprek ook wat meer betrokken raakt.. (al denk ik het niet.. hij vind zoiets vrouwen-dingen en hij vindt het verder allemaal goed, daar hoeft hij toch niet bij te zijn.) Achja..

14. Pinguïns

Wie weet draait hij nog wel bij joh meid, soms kunnen mannen je wel eens verassen...
    Ikk ben benieuwd wat er uit gaat komen dan vrijdag, ik hoop dat jullie iets met de info kunnen en een helder besluit kunnen nemen over wat jullie gaan doen.
    Ik ben superblij met ons clubje, het is fijn om met meiden te kunnen kletsen die weten hoe je je voelt en die er altijd voor je zijn :)

15. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    wat spannend sookie:D!
    als je tips en zo wilt dan weet je me te vinden he?
    heb het allemaal zelf 2keer van dichtbij mee gemaakt.

en ik hoop dat tim toch een beetje op andere gedachtes komt.want meid echt je hebt je man hard nodig ook in dat gesprek.
    KNUF

16. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    ThNx Snip!
    En Tim zal wel bijdraaien, als ik m nodig heb is ie er altijd wel. Ik denk gewoon dat hij niet weet hoe ie er mee omgaan moet.. En dus maar stom tegen mij doet omdat hij het verder ook met niemand delen wil, zelfs zn broer niet waar hij eigelijk altijd wel mee praten kan.. Ik moet er ook wle op vertouwen dat ie er voor me is als ik m nodig heb, anders waren we ook niet zover gekomen.

En ik ben benieuwd naar vrijdag.. Wat ik al zei, vind het toch wel spannend..

Knuf Sookie

17. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    tuurlijk is het spannend meissie:F!vonden wij ook!

succes knuf

18. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

spannend allemaal hoor sook! en tim draait wel bij. Mannen denken inderdaad anders als vrouwen maar ze weten vaak ook gewoon niet hoe ze met de situatie om moeten gaan. En op wie kunnen ze het dan beter af reageren als op de persoon van wie ze houden en alles delen!!
    En net wat je zegt,je kunt altijd op hem vertrouwen als je hem nodig hebt! en dat zal deze keer ook zijn.

Ilona ik ben het helemaal met je eens: we hebben een fijn,klein clubje;)
    Enne mooie spulletje waar jullie oog op is gevallen!!!
    Maar ik weet niet wat je zoekt,alles wat ik denk weg te gaan doen zal ik je van te voren laten weten!

iemand nog iets van linda gehoord miss? kan me voorstellen dat ze niet veel online zal zijn.

Pff hier gisteren even een moeilijk moment hoor: mijn meisje voor het eerst naar het dagverblijf gebracht om te oefenen. Ook al werk je er zelf het is dan toch moeilijk,maar ze had het op wat tranen na super gedaan!!!!

19. Pinguïns

Okee Gwenn, als je wat weg doet, laat het me maar weten, want als we het nog niet hebben, kan ik het misschien van je overnemen :)
    Hebben jullie dan geen plannen voor een 2e ukje?
    Want ik zou me kunnen indenken dat je dan die spulletjes weer kunt gebruiken!

@ Hier: Gatverdegatver ik kan mn man zn luchtje niet meer uitstaan :D
    Haha ik heb hem zelf uitgekozen voor hem, maar ik ga dr nu zowat van over mn nek hihi.

20. Pinguïns

Ik volg Lin momenteel via de twitter.
    Ze had gister nog een berichte op het andere topic geplaatst, ik zal eens kijken of ik het kan vinden!

Deel Deze Pagina