Ik start nu met de deceptyl op cd23. ik had ergens gelezen dat dat eigelijk op cd21 moet.. weet jij of dat uitmaakt, Snip?
nee weet ik niet meissie. omdat ik gewoon op cyclus dag 1 moest beginnen. denk niet dat twee dagen later uitmaakt.je arts zou het toch wel weten?dan ben je denk twee dagen langer bezig.
ik ga nu er weer vandoor ga douche en dan er vandoor. maar lieverd je kan me altijd pben en op hyves weet je me ook te vinden! vraag maar raak. ik denk echt dat het niet veel uit maakt. KNUF
Dat is ook weer zo.. t zal ook wel goed zijn. En wat je zegt, nu heb ik 2 dagen minder te prikken.. moest jij in je buik prikken?
jah ik moest in me buik prikken. en het kan zijn dat je gewoon op schuift met het prikken. dus niet 2dagen minder.maar dat ga je vanzelf zien! ik ga nu echt lieverd!
Spannend Sook, maar super dat jullie de beslissing hebben genomen! Ik hoop zo dat er snel roze nieuws mag komen
sook wat een spannende tijd gaan jij en tim weer tegemoet,kan me voorstellen dat het emotioneler was als dat je dacht! Maar de zoals je zelf al zegt de kogel is nu wel door de kerk! Hoe reageerde tim op alles??? Pff en dat spuiten dat lijkt mij ook wel erg lastig,ben net zo'n held als jij met spuiten hihi. Maar ik denk dat je er ook best wel snel aan gewend zult zijn. En fijn dat je al zo snel kunt beginnen met alles. Snip en ilona hoe voelen jullie je? Linda hoe is het bij jullie? iemand nog iets van haar gehoord?? Hier: kleine meid is 2 dagen goed ziek geweest van haar prikken,gelukkig kan ze nu weer lachen en vertellen,want dat hebben we die dagen wel gemist.
Hey Brabantse! Tim reageerde wel zoals ik verwacht had. op de momenten dat ie er moet zijn, is ie er. Dus toen de prikles ter sprake kwam, gaf hij meteen al aan daarbij te willen zijn. Het sputteren en mopperen is ook wel zijn manier van er mee omgaan. Ik heb m gister nog wel een keer duidelijk gemaakt dat ik daar niet altijd op zit te wachten/kan incasseren en dat ie ook zeker met iemand er over moest praten (buiten mij). Tja, en toen kwamen bij hem de waterige oogjes, hij dacht dat ik niet wou dat hij er met iemand anders over zou praten.. Och erme.. ij mocht het van mij alleen niet tegen mijn ex-beste vriendin vertellen (vrouw van zijn jacht-maat).. Even een mis-communicatie dus. Anywayz, ik denk dat ie blij is dat we weer een stapje verder gaan. Fijn te lezen dat het met Cloë ook weer beter gaat! Is niet leuk als zo'n kleintje het moeilijk heeft. Knuf Sookie
Gwen wta fijn dta het weer goed gaat met jullie dochtertje hier alles goed!ook al word ik nu wel moe van elke dag hele dag door misselijk.maar ach is voor een goed doel! KNUF
Goeiemorgen meiden! Gwenn, wat fijn dat het weer beter gaat met Chloë! Snip, sja, misselijkheid, ik heb het heeeeel af en toe, is dat wel goed? Mn borsten waren in het begin ook gevoeliger dan nu, maar ze zijn nog steeds wel gespannen de hele dag. Ach, nog 8 daagjes, dan heb ik de eerste echo... Sook, wat goed dat de kogel door de kerk is en jullie nu voor ivf gaan! Ik hoop dat het snel een mooi wondertje mag opleveren voor jullie!
Lieverd sommige mensen hebben nergens last van en hebben een pracht zwangerschap je hoeft niet altijd wat te voelen lieverd! en mijn borsten waren eerst ook gevoeliger maar bij mij kwam het door me medicatie. maar echt meid kwaaltjes kunnen verschillen en elk lichaam is anders en elke zwangerschap
Ja dat is ook zo, maar toch ben ik bang dat het weer mis zal gaan. Ik heb er verder niet veel reden toe hoor, ik heb geen bloedverlies ofzo, maar ik ben gewoon onzeker....
meid dat is logisch.maar probeer rustig te blijven hoe moeilijk ook. als je dit namelijk nog 8dagen zo moet vol houden.hou je het niet vol en maak je zelf gek van onzekerheid. knuf
Nou, dit is niet iets van deze dagen hoor, dat heb ik al vanaf het begin. Maarja, ik probeer om er niet al te veel aan te denken, mar das best moeilijk. Op naar de echo! Jij mag ook al bijna voor je echo, leuk hoor!
weet dta het moeilijk is maar meid echt is niks ergs. jah ik mag al over 2dagen hihi altans over 2dagen rond deze tijd heb ik hem allang gehad. knuf