Hoi meiden, Bedankt voor jullie lieve berichtjes! Ik was volgens de echo 6w6d, dus volgens de gyn was dat gewoon helemaal goed. We hebben volgende wek dinsdag nog een termijnecho van de vk. Daarom hebben we ook besloten om de echo van vanmiddag niet door te laten gaan en deze later in de zwangerschap daar te gaan doen. Ook omdat ik waarschijnlijk bij de gyn onder controle zal blijven en je daar vaker een echo zal hebben dan bij de vk. Het bruinverlies is gestopt nu, gelukkig maar. Ik voel wel dat mijn buik op begint te zetten. Ik hoop dat ons ukkie goed gaat groeien en we volgende week een groter kleintje te zien gaan krijgen. Maar sinds gisteren heb ik daar het volste vertrouwen in! Ik zal ook blij zijn als ik de 10 weken voorbij ben en het dan goed zit. Ik ga dan ook een doppler kopen om af en toe eens naar het ukje te luisteren.
leuk hoor meissie!! das is zo bij gyn krijg je meer echo's. bijna om de 2 weken.! ik hoor 16april of ik bij hun blijf of dat ik gewoon naar de vk ga het zou waarschijnlijk vk zijn. maar ach. KNUF
Okee, ja das wel jammer. Ik blijf ook liever bij de gyn, want daar heb ik veel meer vertrouwen in. Die kan ik altijd bellen als ik angst heb en dan maken ze gewoon een echo, geen probleem. Die vk heb ik vanochtend gebeld en een uitbrander gegeven, wat een mens zeg! Ben blij dat ik naar de gyn ben gegaan, nu weet ik tenminste wat. Heb jij ook zo'n last van je buik? Een soort zwaar gevoel onderin?
ohh mij makat het achteraf niet zoveel uit. als hun vertrouwen hebben dat het bij de vk ook goed gaat vertrouw ik daarop.en ze hebben gezegt kan altijd een echo afspraak bij hun maken als ik wil(gratis) nee heb niet hele erge last van me buik.voel hem wel meer als ik gewerkt heb. mensen gaan het helaas wel al zien
Zoooo dat is al vroeg!! Heb je al buikfotootjes gemaakt? Bij mij zie je nog niks, maar dat komt omdat ik zelf ook best wel zwaar ben!
jah 1staat op me site. zondag maak ik er weer 1. maar we hadden het al verwacht.omdat mijn buik sowiezo heel snel uit zet. ben zelf ook zwaar meissie.maar ligt echt aan hoe je buik verde rontwikkeld is zeg maar
Okee dan. Nou, ik ben er even vandoor. Mannetje is vrij vandaag en we gaan zo wat boodschapjes doen! Fijne dag vandaag!
Hoi meiden! Hoe is het met jullie? Wat is het toch rustig hier! @ Hier: Alles is weer rustig gelukkig, sinds gisteren ook geen bruinverlies meer gehad, dus dat is erg fijn. Het helpt denk ik ook wel mee dat we zon mooi sterk hartje hebben zien en horen kloppen. Nu mogen we aanstaande dinsdag weer voor een echo (termijn). Ik hoop dat het dan nog steeds goed is, ik hou echt mijn hart nog steeds vast. De eerste paar maanden zwangerschap vind ik nog niet echt een feest. Hopelijk komt dat na de 12/13 weken. Als het dan goed zit, schaf ik een doppler aan, kunnen we af en toe eens naar die kleine luisteren. En als ik ukkie ga voelen is het denk ik toch ook weer heel anders. Marja, dat duurt nog eventjes. Gelukkig hebben we over 6 daagjes weer een echo en dan hoop ik dat ik wel een fotootje mee krijg!
ilona wat fijn dat het bruinverlies ook is gestopt. en doordat je het hartje hebt gehoord voel je jezelf ook een stuk sterker!! heerlijk hoor. nu gaan genieten en voor je het weet is het dinsdag en mag je voor de echo! en ik gaan werken blehhh hihih
oja willen jullie misschien stemmen op chloë kleine ondeugd bij baby van de maand??? het is idd rustig hier hihi
Gestemd Ja het is inderdaad erg rustig hier, nouja, geen nieuws, goed nieuws dan maar! Lekker bijna paasweekend! Mijn mannetje is vrij tot en met dinsdag
iloon wat fijn meid!!!dat het bloeden gestopt is. ik heb gisteren onverwachts weer een echo gehadhad eind gesprek met gyn en ze vroeg of ik nog eens wilde kijken.nou dta lieten we ons geen twee keer zeggen! knuf
Ilon thanks voor het stemmen! lekker hoor samen nog een lang weekend vrij.Wij ook.En dan gaat het echte leven hier weer beginnen snip wat heerlijk dat jullie nog een keer hebben mogen kijken naar jullie frummel. daar zou ik inderdaad ook geen nee tegen zeggen
O snip, wat cool! Nee, daar zou ik ook geen bezwaar tegen hebben hoor Wij mogen dinsdag weer naar ons ukje kijken. Dan ben ik zo rond de 8 weken en 2 daagjes! Gwenn, wat is Chloë toch een mooie meid! Echt een foto modelletje hoor!
ohh leuk iloon! hier link naar de echo:Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album! waar kan ik dta vinden van babay van de maand wil ook graag stemmen
ha meiden, even snel.....foto's voor wie wil! http://www.zwangerschapspagina.nl/members/25590-albums3918.html