Okee, ik ben benieuwd hoe hij er uit ziet, ik ga morgen maar eens kijken. Mijn allereerste echte autootje, heeeeerlijk!
@ Sook: Ho, even je berichtje gemist zie ik.. Wat heftig zeg, van je moeder!! Wanneer zal ze die mri krijgen en de uitslag daarvan?? jeetje.... sterkte meid.
Lin, dankje, ik ben er nu wel rustig onder, eerst de scan maar afwachten voor ik me stress maak. Als het goed is hoort ze morgen wanneer ze de mri krijgt, maar de arts had al gezegd dat ze er haast achter zouden zetten.. Iloon, hier op het cambridgetopic niet, idd op het cb-forum wel (maar daar kom ik al ff niet meer..) Knuf Sookie
okee..en is zo'n uitslag er dan ook wel snel, van de mri? Ze heeft al eerder kanker gehad begrijp ik uit je verhaal..lang geleden of pas?
O jeetje Sook, wat erg... Dus als deze iui niks wordt, dan wordt het toch ivf? Ja ik zag ineens je naam voorbij komen op dat forum! Ik lees daar een hoop ervaringen, als je ziet hoeveel die meiden daar afvallen dan hoop ik dat ik ook zo ver mag komen dat het lukt!
Mama heeft twee jaar geleden borstkanker ontdekt. Ze heeft haar rechterborst weg moeten laten halen alsmede de lymfeklieren aan die kant. Daarna het hele traject van bestraling en chemo, en daar was ze nu eigelijk mee klaar en bezig met het herstel.. Twee weken geleden was ze door haar behandelend arts ook schoon verklaard. Maar omdat ze gevallen was met de fiets en foto's van haar arm en schouder rechts moest laten maken, zagen ze op de foto iets wat lijt op kankervorming op de botten. Vandaar. en met een mri kunnen ze dat beter zien als met rontegn. Dustja, als die negatief uitvalt en het dus idd kankercellen zijn, gaan we meteen door naar ivf.. just to be sure... Anders hebben we na deze poging nog 1 pogining IUI alvorens we ivf mogen doen. In totaal doen we maar 4x IUI ipv 6x Over het cb-forum, daar heb ik ook veel steun aan gehad. Gewoon idd door alle ervaringen. Maar omdat het cb niet zwangervriendelijk is en wij met de iui gestart zijn, moets ik er mee stoppen. Jammer, maar voor een goed doel. Knuf Sookie
jeetje sookie, wat een verhaal.. gevallen met de fiets en een foto laten maken voor evt. een breuk..en dan waarschijnlijk kanker ontdekken... pfoe.. Wat een ongelooflijke klap moet dat zijn voor jullie.... je typt het vrij nuchter, maar kan me niet voorstellen dat het ook echt zo voelt....jullie wereld zal wel op z'n kop staan.. Heel veel sterkte..
Tja, nuchter blijven is wel mijn manier om met dingen om te gaan.. Ook niet altijd goed, maar ach. En tis wel typisch, de vorige keer kwamen ze eracher doordat mama een auto-ongeluk had gehad en een allergische reactie op de pijnstillers.. Maar wat je zegt Lin, de wereld staat hier ff stil.. op pauze, wachten op wat er gaat komen. Er schiet dan vanalles door je hoofd.. wat als ze er ineens niet meer is.. Vreemd, ik heb het al es eerder gezegd, je plaats je ouders op een soort voetstuk en weet zeker dat ze nooit iets zal overkomen. En wanneer dat dan wel zo is, klopt dat niet, hoort het niet. met je ouders kan niets gebeuren, dacht je.. maar toch wel. Knuf Sookie
Dat geloof ik sook, dat alles even stil staat nu. En ik ken 't ja; je verwacht nooit dat d'r iets met je ouders zou gebeuren, daar denk je niet aan want nja... dat kan niet en dat hoort niet.. Wellicht dat je er aan gaat denken als ze een leeftijd bereiken waarop dit ook terecht is om eraan te gaan denken.. maar niet zo vroeg al.. En dan zomaar in eens..weg droomwereldje
Sook, wat heftig... Ik ken het gevoel dat je denkt dat je ouders niets kan overkomen en dat je er dan ineens achter komt dat ze net zo kwetsbaar zijn als iedereen... Heel veel sterkte in ieder geval, ik hoop dat ze er op tijd bij zijn... @ Hier: Vanmiddag mijn autootje opgehaald Ik heb een fiat seicento uit 2000 gekocht! Hij rijdt echt heerlijk!
even een paar dagen niet geweest, sook jeetje wat heftig zeg! pfff dat zal niet mee vallen voor jullie! Ik wil jullie en vooral je moeder vanuit hier heel veel sterkte wensen,ik denk aan jullie...... @ilona wat leuk je eigen auto nu he,dat gaat je heel wat benzine kosten zo in het begin @lin: begin nu maar alvast tegen je buik te zeggen dat je mannetjes straks lief moeten zijn voor elkaar haha en laat ze maar naar een mooi muziekje luisteren,want dat herkennen ze echt als ze geboren zijn. heel apart om dat te zien
Haaai meiden, wat is het hier rustig! Ik moet zeggen dat ik ook nog niet zoveel te melden heb hoor, ik zit rustig op de wachtbank. We hebben alleen geklust op het moment dat ik een positieve ovutest had en de keer daarvoor was 3 dagen geleden en verder hebben we niks gedaan! Ik hoop maar dat dat genoeg was! Vanavond mag ik me gaan wegen bij de consulente, ik was afgelopen maandag al 2,5 kilo kwijt! Ik heb gisteren wel gezondigd We gingen naar de bios en daar heb ik wat popcorn op... Als ik niet af en toe wat eet hou ik het echt niet vol hoor, ik mis al dat lekkers zo hihi. Snippie, hoe is het met jou meiske? Al een beetje van de schrik bekomen?
Bekijk bijlage 47621 NOD: * Snippie: 2 februari 23e ronde * Ilona2802: 6 februari 11e ronde * Sookie: 15 februari, 36e ronde IUI 3 ZWANGER: * Lindavnr: Zwanger in Ronde 7, uitgerekend 23-03-2010 BEVALLEN: * Brabantsmeisje: Bevallen op 25-12-2009 39 weken en 2 dagen Chlöe - 3160 gram
Hey meiden, ff vlug een berichtje van hier (net thuis en ik moet nog eten.. honger) Net van het Geertgen terug. Ik heb twee mooie eitjes een links en een rechts, beide 20mm. Dus gelijk de Pregnyl laten zettenen morgen eind vd ochtend iui3. Spannend weer, Ik hoop zo dat het nu es een keer mag lukken! Anywayz, ga me wat eten zoekn! Knuf Sookie
Hoi meiden! Sook, wat lekker dat er nu weer een iui aan komt @ Hier: Net gewogen en 4,3 kilo afgevallen woehoee!!!!!
Wow gaat lekker iloon! Maar de eertse week cb gaat altijd hard (niet om je te ontmoedigen hoor! Vind het knap van je) En wat de iui betreft, ik hoop dat het de laatste is.. ben er wel een beetje klaar mee... Maarja, dat gaat mss ook wle weer over. Ben nu ook gewoon moe en met de hele toestand met mama staat me hoofd ook niet echt bij de iui.. Oh well, morgen een poging tot baby maken en dan weer naar het wachtbankje. Knuf Sookie
Hoi sook, ja dat weet ik. Ik had vanavond alleen zo'n honger dat ik wat gegeten heb oepsie hahaha. Nou ja, gewoon weer de draad oppakken!
wat een rust hier dames! ilona:gaat goed met je dieet he? knap hoor. en af en toe iets lekker tussen door moet kunnen. het maakt het denk ik alleen maar makkelijker voor je. enne bijna aan je berichten he sook: spannend allemaal hoor.kan me voorstellen dat je hoofd niet echt bij iui is! hoe is het nu verder allemaal? lin: hoe voel jij je? kun je het allemaal nog een beetje volhouden? hier: ontzettend aan het vloeien bleg voel me er soms echt slap en beroerd door. Eet nu maar alles waar ijzer in zit hahah voor mijn zwangerschap nooit zo veel last van als ik ongesteld was maar nu pffff krijg het maandverband niet aangesleept... vandaag lekker op t gemak,verjaardag van mijn schoonvader dus daar zullen we wel de halve dag bivakeren