Ach gossie Lin, wat een schattige fotootjes! Snip, baby van de maand staat op de homepage van zp! @ Hier: Vandaag druk gehad, een grote taart moeten maken. Ik was vanmiddag best wel moe. Heb ook weer een drupje bloed verloren op de wc bij het afvegen, maar ik maak me geen zorgen. Hoop op een mooie echo dinsdag!
even kort bericht snip thanks voor je stem!!! lin wat een heerlijke ventjes ilon het is al bijna dinsdag joeghoe hier vanmorgen met chloë naar de dokter geweest omdat ze heel veel last van haar huidje heeft en de laatste dagen meer last van krampen,spugen en slecht slapen. nu denken ze aan een koemelkallergie en zijn overgestapt op andere voeding en dan kijken wat dat gaat doen...... ik wens jullie allemaal een fijne avond!!
Hoi meiden, Wat is het hier rustig zeg! Ik ben net terug van de echo!! Ukkie doet het prima, is nu 1,74 cm lang, wat precies overeen komt met de termijn die ik dacht! Het hartje klopte stevig, dus we zijn weer helemaal gerustgesteld! Bekijk bijlage 63531
Haaai vriendinnetjes! Hoe is het ermee? Gwenn, hoe doet Chloë het op haar nieuwe voeding? Snip, hoe is het bij jou? Lin, hoe is het met jou en je mannen? Sook, hoe is het bij jou? Lukt het een beetje met al die hormonen? @ Hier: Het is ongelofelijk, maar ik ben gisteravond op mijn roze wolk gekropen! Ik durf het gewoon aan Morgen ben ik net zo ver als toen ik die mk kreeg, maar ik heb er vertrouwen in dat nu alles goed zit! Heb al volop nesteldrang haha, echt niet normaal, ik moet alles schoonmaken en opruimen
Iloon meissie wat fijn zeg!! Dat jenop je roze wolk bent gegaan! Geniet lekker meissie! Hier gaat alles goed hoor! Kus
Hoi meiden, Effe ego... Ik heb vandaag best wel weer wat bloedverlies gehad dus: We zijn vanmiddag uit bezorgdheid toch eventjes langs het Ikazia ziekenhuis geweest en wonder boven wonder was alles nog steeds prima! Het hartje klopte nog steeds met zo'n 160 slagen per minuut en de baby bewoog zelfs een beetje! Heel uniek om dat te zien zeg, dat zit gewoon in mijn buik! We hebben ook een armpje en een beentje gezien. De gyn denkt dat er toch ergens in de baarmoeder iets bloedt, maar zolang ukje het goed doet, is het goed... De baby was ook alweer een stukje gegroeid! Dinsdag ons volgende bezoek aan de gyn, maar voor nu opluchting en: Jippie, we zijn 9 weken zwanger!!!!! Bekijk bijlage 64654
lieve meiden ik ga woensdag even alles bij lezen en reageren op \jullie heb het zo ontzettend druk,ben vorige week pas begonnen met werken met heb er alweer 6 overuren bij niieuw gebouw met nieuwe groepen,lang leve de kinderziektes en dan ook nog het ritme erbij moeten zoeken met de kleine meid!!! hoe is het met jullie allemaal???? veel liefs
Meiden, net weer een echo gehad, hartje is gestopt met kloppen. Ik trek me even terug van ZP. We zijn verslagen..
Ow Iloon, Ik schrik er helemaal van... Ik weet eigelijk ook niet goed wat te zeggen.. Heel veel sterkte toegewenst iig. Dikke dikke knuf Sookie