Aprilgirls Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pinguïns, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Dankjewel Sook, we weten zelf ook effe niet wat ons overkomt.....

2. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    WOW iloon ik schrik hier echt van zeg!!!!!

meid tranen in me ogen ongeloof!woorden schieten em te kort!
    lieverd ik wens je heeel veel sterkte indeze moeilijke tijd!!
    KNUFFEL

3. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Iloon; had al gereageerd bij ons andere topic, maar meisje meisje toch..wat ontzettend oneerlijk is het toch :(:(

4. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

ilona meis ik had al gereageerd op je site,maar how unfair can be life!!

denk aan je

5. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Hey meiden ,
    ff een korte update.
    Vandaag uitgangsecho gehad. Rechts 8 follikels en links 6 plus een mega cyste (Yep, die ene die ik al had..)
    Dus ook canaf vabdaag de Gonal F erbij. En dat zorgde voor de eertste keer sinds 6 april voor een oversture reactie van mij.. Wss ook dankzij de hormonen, maar ik werd zoooo bang tussen prik 1 en 2.. En het gemopper van Tim hielp ook niet (ik denk dat hij vanmijn reactie schrok en wat onzeker werd voor het zetten van prik 2)
    Anywayz, ik heb nu een kopppijn waar je u tegen zegt, en barts om het minste of geringste weer in huilen uit.. fijn..not.
    Vandaag ook nog ff afgesproken dat Tim het zaad opde dag van punctie hthuis mag produceren en voor de punctie afgeven. Normaal zou hij dat na depunctie in een kamertje daar moeten. Het kost m thuis al ontzettend veel moeite, denk dat het m daar gewoon niet gaat lukken. Gelukkig vond de gyn, na uitleg, het geen probleem. En weer gehad over het infuus bij de puntie. Ik kijk echt niet tegn de punctie op, daar ben ik dan weer niet bang voor. maar dat infuus... daar maak ik me nu al druk om.. Stom he? hihi

Pff, meiden, ik gooi m zo plat. Ik ben op.

Dikke knuf Sookie

6. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    sookie lieverd goede score al!en snap dat je even wat angstig werd van dat je een tweede spuit moet
    maar meid gaat hard!

dat IVF een uitkomst voor jullie mag zijn lieverd!
    KUS

7. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

sook: het is ook niet niets met de spuiten allemaal zo! hoef je niet stom te vinden hoor....
    maar wel fijn dat tim thuis zijn zaad mag produceren,kan me voorstellen dat het in zon kamertje bij het zkh ook niet alles is voor hem.

snip hoe is ie?

hier even ego: gisteren de tranen uit mijn kop gejankt want ons meisje ging voor het eerst logeren:D Wij hadden een suprise party van mijn vriendin die 30 werd!
    maar wat was het een gezellig feest en de wijntjes smaakte ook niet verkeerd hahahaha

8. Pinguïns

Hoi lieve meiden,
    Gisteren heeft de miskraam doorgezet...
    Ik kreeg in de middag behoorlijke rugweeën en later buikweeën.
    Ik heb vanaf half 7 tot kwart over 10 's avonds op het toilet doorgebracht.
    Eerst kwamen er een hoop stolsels en veel bloed, alsof er een kraantje open stond.
    Rond kwart over 10 kreeg ik ineens heel heftige weeën en toen is de complete vruchtzak geboren met daarin ons kindje.
    De verloskundige is toen komen kijken en heeft het vruchtzakje open gemaakt.
    Toen kwam er een compleet kindje uit met vingertjes, teentjes, een neusje, oogjes, oortjes, alles er op en er aan.
    We hebben het kindje vanmorgen op sterk water gezet en toen kwamen we er achter dat ons kindje een heel klein piemeltje had, dus ik ben mama geworden van een prachtig jongetje!
    We hebben er ook fotootjes van gemaakt en die zal ik over een tijdje op de babysite zetten.
    Ik ben heel blij dat mijn lichaam het zelf heeft gedaan, ik heb een complete bevalling gehad.
    Nu begint voor ons het verwerken hiervan.
    Voorlopig wil ik eventjes een zwanger-worden pauze en daarna ga ik op vakantie.
    Na de vakantie laten mijn man en ik ons grondig onderzoeken in het Erasmus ziekenhuis in Rotterdam om te kijken waar het vandaan komt en als we de mogelijkheid hebben, zullen we zeker gaan proberen om nog een keertje zwanger te worden.
    Bedankt voor jullie steun en lieve berichtjes.
    Ik zal weinig op het forum zijn.
    Heel veel liefs en een knuffel van mij!

9. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    #609 snippie23, 17 apr 2010
    Laatst bewerkt: 17 apr 2010
    Reactie weg gehaald omdat het verkeerd op gevat word!

Ilona meid heel veel sterkte !

10. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    "wat bijzonder, een compleet mensje, een jongetje?!"

pfoe, zo kan ik dat echt niet zien hoor... tenminste; het klinkt nu alsof dat je het iets mooi vindt, iets bijzonders..
    Ik vind het dat alleen maar heftiger maken, dat echt alles al erop en eraan zat, dat je al echt kon zien dat het een mensje was..

Ik vind het echt ontzettend heftig, en ben ook echt even compleet stil en overdonderd van hoe iloon het beschrijft. het lijkt me echt zo ongelooflijk pijnlijk, zéker als je alles al zo goed kan zien..
    Ik denk niet dat dat dan de juiste woorden zijn..althans, dat zouden ze niet voor mij zijn...

@ Iloon; had al bij ons andere topic op je gereageerd..pff..ik leef zo met je mee meis..:(

11. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Sorry Linda zo bedoelde ik het niet!ik haal me bericht wel weg!!!

12. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    nee geeft niet, mag je wel laten staan, misschien dat ilona het anders oppakt, maar ik vind het gewoon een beetje raar overkomen. Maar kan me voorstellen dat je het zo niet bdoelde hoor.. het staat er gewoon een beetje raar..

13. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Linda vind het echt jammer dat je zo reageerd heb het al weg gehaald!!!!
    En je weet zelf ook wel dat het niet kwetsend bedoeld was!!!
    En ben niet op me achter hoofd gevallen hoor!weet heus wel dat het echt pijnlijk en verdrietig is!
    Erg jammer dat er zo over me gedacht word!

@iloon nogmaals sterkte en was zeker niet mijn bedoeling om je te kwetsen!

@iedereen :Mij zien jullie hier even niet meer terug !
    Lees wel mee reageer voortaan wel via pb!

14. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Pffff is het weer zo ver. Ga je weer voor de, wat is het inmiddels, de 6e keer stoppen met hier mee praten omdat je op je teentjes getrapt bent?? en dan ben je een paar dagen later weer volop hier.
    Dat heb je ook al een keer of 5 gehad bij Ilona, en nu een keer bij mij, ik ben d'r een beetje klaar mee.
    Maar laten we het een keer anders doen; klets maar mooi mee hier, ik ga het hierbij laten.

Sook en brabants meisje: succes met alles, dat alles maar goed mag gaan met jullie!

Iloon, jou blijf ik spreken en volgen via ons andere topic en hyves enzo.

Liefs.

15. Pinguïns

Hoi meiden,
    Geen ruzie maken heeee!
    Ik weet niet wat Snip in haar bericht heeft gezet, maar zoals ik het nu voel is dat het ongelofelijk mooi was om die kleine te zien.
    Tuurlijk zijn we verdrietig dat het niet langer in mijn buikje mocht blijven, maar ik heb ons kindje nu hier staan en ik heb iets tastbaars van mijn zwangerschap.
    Wat ik denk, is dat snip ook zoiets heeft omschreven.
    Als dat zo is, dan hebben jullie beiden gelijk.
    Hoe ik mijn gevoel nu zou omschrijven is:
    Heftig, mooi, bijzonder, trots op mezelf en mijn lichaam.
    Hoe je het ook wendt of keert, het is en blijft een dubbel gevoel.
    Maar ik ben vooral heel trots op dat kleine mooie manneke wat hier in het potje staat.
    En nogmaals meiden, alsjeblieft geen ruzie maken, we hebben zo'n fijn clubje met zijn allen en iedereen heeft soms een andere mening, maar in dit geval hebben jullie allebei denk ik gelijk.
    Ik zal over een tijdje eens wat fotootjes laten zien, dan snappen jullie mijn gevoel denk ik wel.
    Nou lieve lieve meiden, geniet van het mooie weekend, dat doe ik ook!

16. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Dat had snippie inderdaad in haar bericht staan, dat dat bijzonder en mooi was.
    Nja, ik kan me dat gewoon totaal niet voorstellen, maar ik begrijp dat jij dat ook zo ervaart. En dat vind ik alleen maar heel erg fijn voor jullie!
    Ik kan er alleen echt niets mee...een vruchtje van 9 weken in een potje bij je hebben staan...nja, dat is gewoon heel erg persoonlijk of je dat wel of niet fijn vindt.
    En wat ik daar dan van vindt, doet er helemaal niet toe eigenlijk :) zolang jullie het maar fijn vinden en er steun uit halen!
    En dan was wat snippie tegen jou zei inderdaad lief en steunend bedoeld :).

Maar goed, ondanks dat, heb ik toch niet meer zo;n zin om hier mee te kletsen. Vind het gewoon echt vervelend dat zij elke keer zo snel op dr teentjes getrapt is als je ergens iets van zegt, en dan weer eens zegt niet meer mee te kletsen en vervolgens d'r een paar dagen later weer vrolijk is.

Dus niet eens persee om dit voorvalletje, maar gewoon omdat ik het niet meer echt heel gezellig vindt, ga ik jullie nogmaals alleen veel succes toewensen met alles!

xxx lin!

17. Pinguïns

Okee Linda, ik snap wel waar jouw gevoel vandaan komt.
    Voordat ik mijn miskraam kreeg was ik er zelfs een beetje bang voor, voor wat ik zou gaan zien.
    Maar toen ik het eenmaal zag, was het zo bijzonder, zo'n klein mannetje, dat al helemaal compleet is.
    Terwijl je aan mij nog niets zag van mijn zwangerschap, groeide er al zo'n compleet mensje in mij.
    En het gevoel dat jij en je man dat gemaakt hebben, maakt het vooral heel erg bijzonder.
    En ook al is het 31 weken te vroeg geboren, het is vooral ook een symbool van onze liefde.
    Ik had natuurlijk veeeeel liever een mooi mannetje over 31 weekjes in levende lijve gezien, maar helaas heb ik het niet voor het zeggen.
    Ik ben ook heel blij dat ik het helemaal zelf heb mogen doen, ik heb een complete bevaling gehad en dat voelt ook wel goed.
    Iedereen zal er natuurlijk anders over denken en dat is natuurlijk prima, maar geen ruzie maken hoor...
    Maar Lin, ik snap het dat je liever niet meer hier wilt schrijven, de laatste tijd is het hier erg rustig en dat is erg jammer.
    Toch wil ik graag contact houden met jou en de andere meiden, hoe dan ook.
    Maar we houden zowiezo contact via het andere topic!

18. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    #618 snippie23, 17 apr 2010
    Laatst bewerkt: 17 apr 2010
    Dat ik vorige keren afstand n had vaak nietset jullie te maken wat ik toen ook al had gezegd!dt was volgens mijaar 2x!maar hoezo oude koeien uit de sloot halen!we hebben het over nu!

Buiten dat ik leef eg met iloon mee!iloon je bent een sterke vrouw lieverd!

Ook met jouw!ik bekijk vaak de twitter en heb respect voor je hoe je het allemaal doet(dit is loef bedoeld)! Je bent een pracht moeder!

Sookie meid ook voor jouw eb ik bewondering hoe je het toch steeds weer weet verder te gaan!

En gwen ook een pracht moeder !

Kortom jullie zijn stuk voor stuk lieve meiden.

Het enigste wat ik gewoon niet leuk vind is dat er vaak negatief word gedacht als ik iets opschrijf over een schokkende gebeurtennis!

Daarom is mijn keuze gevallen om het voorlopig via pb te doen zodat ik het recht streeks tegen iemand kan zeggen en dat diegene dus de enige is die er op kan reageren!zo
    ieder zijn ding!

Maar kijk weer word ik niet geloofd.maar als je goed kijkt. Ben hier sowiezo bijna niet meer!dus is de stap nu makkelijker helemaal weg te gaan!ik zit vaker op een ander forum.

Knuf

19. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Lieve Snippie,
    Knuffel van mij voor jou!
    Knuf Sookie

20. Pinguïns

Lieve snip,
    Ik waardeer je steun heel erg en ik begreep hoe je het bedoelde.
    Het kan natuurlijk wel dat iemand er anders over denkt, dat kan gebeuren, maar dat geeft ook niet.
    Jullie hebben namelijk allebei gelijk gehad!
    Ik zou het heel erg jammer vinden als je hier niet meer zou komen, maar ik kan je natuurlijk ook niet tegenhouden.
    Ik ben zowiezo wel minder online om alles eventjes wat rust te gunnen...
    Liefs

Deel Deze Pagina