Okee spannend Sook, ben benieuwd, ik hou morgen dit topic goed in de gaten En bij mij is er nog geen ongi te bekennen, ik voel me wel alsof ik weer zwanger ben, dus duimen maar weer! Liefs
30april was de tp, 13 dagen dus Officieel mocht ik morgen testen vd kliniek, maar wou het nu al weten.. Nu weet ik niet of ik het wel weten wou..
Kan ik me voorstellen meis, maar zolang er geen bloed is, kan het nog steeds he.. Ik ga voor je duimen hoor meis!
Sook, hoe is het vandaag? Nog geen bloed? Hier nog niet in ieder geval, zit nu op precies 4 weken na de mk....
nog geen bloed. En een test met een bijna niet waar te nemen tweede streep... Zo-een waar je scheel van wordt om m te kunnen zien.. hihi Weet dus ff niet goed wat er van te denken. Het "zware"gevoel in me onderbuik blijft wel aanhouden.. Kreeg van Snippie al het advies om bij geen bloed zondag nog een keer te testen. Dat doe ik dus ook maar.. Knuf Sookie Ps, voor jou ook spannend!
O jee, streepjes turen dus... Maar wie weet word hij wel duidelijker. Je bent nog niet ongi, dus hopelijk is dat een goed teken! Hier is het ook heeeel erg spannend, ik heb steeds sterker het gevoel dat het weer raak is joh... Zou toch wel te bizar voor woorden zijn. De eerste keer: 5 maanden over gedaan, de 2e keer: 6 maanden over gedaan en de 3e keer: 1 maand erover gedaan zonder ermee bezig te zijn hahaha Ik heb geen idee wat er gaande is, maar mijn gevoel zegt dat het weer gelukt is. We zullen zien...
IK WORDT GEK! zo, dat moes er ff uit. Bruiverlies blijft aanhouden (echt vies bruin... bah (sorry voor het onsmakelijke detail)) en ik heb ook nog steeds een drukkend zwaar gevoel in me onderbuik. Verder geen symptomen, het moeie is vooral door de hormonen van de afgelope paar weken. vanmorgen eigewijs toch een testje er tegenaan gegooid, en hoewel ie nu wat beter zichtbaar is (je hoeft nu niet eerst helemaal scheel te turen) is ie nog steeds niet donker zat voor een foto.. Blgh! Ik wil: óf een posi test (hoeft niet heel donker te zijn, mag ook gewoon licht zijn, maar wel zichtbaar zonder te turen) óf ik wil dat de ongie doorzet. Dit is ronduit irritant!! Zo, klaar. Hoe voel je je Iloon? Wanneer zou je er een testje tegenaan mogen gooien? Ben zo benieuwd! Zou idd bizar zijn, maar niet onmogelijk. Ik wasna mijn tweede mk ook meteen weer zwanger) jammer (lees:K**) dat het niet heeft mogen blijven zitten... Wat ik zeggen wou, het kan wel! Knuf Sookie
En als de test opgedroogd is Sook? Is het dan wat beter te zien? @ Hier: Ook geen ongi te zien, dus het is nog steeds spannend. Ik denk dat ik ergens de komende dagen eens een testje er tegen aan zal gaan gooien!
sook en ilon jullie houden het erg spannend ik duim zo hard voor jullie het is jullie zo ontzettend gegund!!! liefs
Hey Iloon, Als de test opgedroogt is zie ik m niet persee beter.. Vanmorgen weer een testje gedaan (of eigelijk twee 8) ) en de sensitestliet meteen binnen de afleestijd wel een zichtbaar maar extreem licht streepje zien. Dus ook nog een van testjezelf.nu gedaan... wit.. Zal es proberen de foto die ik gemaakt heb van die sensitest hier neer te zetten. De test heb ik om 6:30 gedaan (ja, vroeg, maar kon niet meer slapen..) en de foto pas om 7:15/30 gemaakt.. toen was ie al wat minder zichtbaar.. Tim zag m wel (toen ik het aanwees, hij is zo'n typische vent..) --neverrr mind... bruinverlies is zojuist ook donkerrood met stolsels geworden.. Nog wel niet overtuigend veel, maar genoeg om te weten dat het niet gelukt is..
Sook wat klote @ Hier: Getest, maar geen duidelijkheid.. Er staat als ik heeeeel hard tuur een 2e streepje, maar daar neem ik geen genoegen mee. Hij moet er eerst echt vanaf knallen wil ik het geloven. Ik ben ook nog niet ongi, dus we wachten het maar weer een poosje af...
Vnmiddag bij het Geertgen geweest.. Het vruchtje is genesteld geweest, maar helaas.. Miskraam dus. Nu maar een maandje rust en dan volgende cyclus de cryo terugplaatsing. Ben ff niet zo spraakzaam, hoofdpijn en toch wel een beetje over de zeik. Vreemd, dat wanneer de gyn hardop zegt wat je zelf eigelijk al wel dacht, dat het dan toch nog zo veel harder aankomt.. Knuf Sookie
god#$%$# sook kan me goed voorstellen dat je over de zeik bent en je er koppijn van hebt! En dat de bevestiging van een gyn hard aankomt is begrijpelijk hoor. Neem je rust en denk goed aan jezelf! liefs
Hoi meiden, Hoe is het met jullie? Sorry dat ik jullie een beetje verwaarloos, maar ik zit nog steeds op mijn ongi te wachten... Ik hoop echt dat die snel komt...