Aprilgirls Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pinguïns, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    ff vlug berichtje, ben net terug van de hele dag wedstrijd op de schietbaan en dus op..

IUI3 achter de rug.
    Was deze keer wel anders als anders. Ik mocht zelf de spuit met opgewerkt zaad vast houden tot de gyn m in ging brenegn en Tim mocht m leegspuiten.. Zoo speciaal! Oh, ja ik weet het suffe muts, maar ik vond het gewoon bijzonder.. Maakte het nét wat minder klinisch..
    Nu maar hopen dat mijn twee mooie eitjes doen wat ze moeten doen en Tim's zaadjes naar de aanmoediging gaan luisteren :D en ik over een 14dgn een mooie test in handen heb.. En ook hopen dat de volle maan gister ook positieve invloed heeft.. hihi

Knuf Sookie (moe, ga de douche en dan bed opzoeken..)

Ps Gwenn, vervelend, zoveel vloeien! Hoop dat het snel weer "normaal" wordt!

2. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ sook: da's helemaal niet 'suffe muts' man! Dat is juist super!!
    Lijkt me echt mega gaaf, dat gevoel! En dat je, als het uiteindelijk nu ook lukt, kan zeggen dat Tim DE spuit gezet heeft!! Snap je helemaal hoor!! :)
    Ik ga heeeeeel hard voor je hopen dat het gelukt is deze keer.
    Zou zo ontzettend mooi zijn, voor jullie, maar ook zeker voor je moeder zal het wel onwijs bijzonder zijn.
    Weet ze dat jullie voor een kleine bezig zijn?

3. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Yup, ze weet dat we bezig zijn. Tegen haar kan ik zoiets ook niet voor me houden. net als de bbz en mk's...
    Ookal heb ik niets aan d'r wat dat aangaat, maar ach tis me moeder. En ik ben gewend die dingen met d'r te delen. Mama is sinds de bestralingen en chemo's mniet meer de sterke vrouw die ze was. Begrijpelijk, maar soms ook erg vervelend. Ik kan niet meer even 6 zijn en bijhaar op schoot gaan zitten. Zij kan dat begrip wat ik op die momenten van een moeder nodig heb, niet opbrengen. Niet meer.
    Tis niet anders. En daarom ben ik ook zo blij met jullie.. Ergens nemen jullie die rol soms over, dat ik even kan miepen en 6 zijn..

Dikke knuf Sookie

4. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

sook: kan me voorstellen dat de iui op die manier iets speciaals is. en ik hoop voor jullie dat er een mooie uitslag uitkomt!
    En dat je die dingen met je moeder deelt is alleen maar heel erg prettig en fijn en daar moet je van genieten.
    maar bij ons mag je wel even 6 zijn,en zoals jij het noemt miepen:)
    want dat doe je nl niet. Het is gewoon lekker als je je verhaal hier kwijt kan. Ongeacht waar het over gaat.
    Dus vrouwke gewoon blijven doen!!!!

5. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Hoi meiden,

Sook, wat speciaal dat Tim de spuit mocht zetten!
    Hopelijk heeft dat geholpen :)

@ Hier: Op de wachtbank, geen idee of het wel of niet gelukt is, maar rustig wachten...

6. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

spannend weer hoor ilona op de wachtbank!
    ik duim voor jullie mee dat het gelukt is

7. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Ha meiden,

De echo vandaag was weer goed. Beide kindjes zijn goed gegroeid en liggen met de hoofdjes nog altijd omlaag. Er is nog wel steeds een achterstand, nu van bijna 300 gram (vorige keer 200 gram), maar omdat ze allebei wel goed groeien op hun eigen tempo is dit verder prima, volgens de echoscopiste.
    De gyn hebben we morgen een afspraak mee, dus even vragen of hij dit ook zo vindt.
    Kindjes wogen nu 1898 gram en 1600 gram. Wel zei ze erbij dat die van 1600 gram op zich niet helemaal betrouwbaar is omdat ze alleen de buikomvang kon meten. Het hoofdje kon ze niet meten omdat deze te ver onderin lag en ze er niet bij kon..en daardoor is het gewicht niet helemaal betrouwbaar dus..maar goed, wel duidelijk dat ie wat kleiner is dan de ander.
    Ben benieuwd of hij ook al echt ingedaald is, aangezien hij zo laag lag, dat zal de gyn morgen wel gaan voelen :)

Verder is de navelstrengdoorbloeding prima (wordt gecheckt omdat we 1 navelstreng hebben met 2 bloedvaten ipv 3).

Gesprek met de verpleegkundige ging helaas niet door ivm ziekte. Dit gesprek zou gaan over pijnbestrijding tijdens de bevalling.

Sorry dat ik verder niet reageer; onze hele huiskamer moet leeg geruimd worden omdat de vloer behandeld wordt vrijdag... dus druk druk!
    Wel fijn; we hebben een houten ge-oliede vloer die amper gedweild mag worden. Met een hond in huis, is dat nu niet bepaald hygienisch.. nu vond ik dat niet zo'n ramp, maar wel als hier dadelijk 2 kindjes rondkruipen!
    Dus nu gaan ze onze vloer helemaal schuren en dubbel waxen. Zo kan de hond erop blijven lopen, zonder dat er krassen op komen (dat is wel bij gewone lak/wax), mag hij nat worden en dus ook gewoon gedweild worden en is hij dus veel handiger schoon te houden.
    Helaas gaat dit grapje ons wel 700 euro kosten, maar in verhouding met wat de kosten eigenlijk zouden zijn is dat echt super weinig. Het zijn vrienden van schoonouders, en normaal gesproken zou er mínstens het dubbele, maar waarschijnlijk wel het tweedubbele betaald moeten worden!

En ach ja... dan hebben we ook wat. ;)

8. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

lind wat fijn dat de echo weer goed was. en dat ze nog steeds braaf met hun hoofdjes naar beneden liggen;)
    wel prettig om te weten dat het geen kwaad kan dat de ene harder groeit als de andere.

wanner heb je nu een gesprek over pijnbestrijding?

tja je moet er wat voor hebben om je vloer mooi te houden;) pff nee is een hoop geld,maar goed als je vloer er dan ook daadwerkelijk mooier door blijft is het het geld zeker waard!
    succes nog met je vloer,en bij de gyn morgen!!!

hier lekker genoten van het zonnetje en flink gewandeld met de kleine meid~!!!!

9. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

even ego

mijn mannetje is gisteren benaderd voor werk en heeft daar vandaag gesprek. ik vind het zo spannend!!!
    ik hoop voor hem en voor mij dat het iets wordt,hij zit al vanaf oktober thuis en raakt het nu een beetje beu...

wordt vervolgd............................

10. Pinguïns

Hoi meiden, jeetje wat is het hier rustig zeg!

Gwenn, wat super dat je mannetje uitzicht op werk heeft!
    Ik zal duimen dat hij aangenomen wordt!

Hier helaas minder nieuws, de ongi begint te komen :(
    En mijn volgende NOD datum is sarcastisch genoeg mijn uitgerekende datum :(:(:(

11. Pinguïns

Bekijk bijlage 49342
    NOD:
    * Sookie: 15 februari, 36e ronde IUI 3
    * Ilona2802: 6 maart 12e ronde
    * Snippie: ????????? 23e ronde

ZWANGER:
    * Lindavnr: Zwanger in Ronde 7, uitgerekend 23-03-2010

BEVALLEN:
    * Brabantsmeisje: Bevallen op 25-12-2009 – 39 weken en 2 dagen Chlöe - 3160 gram

12. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ gwen: Super zeg, wat spannend!!

@ Iloon: hè wat balen dat je ongi er is :(
    Verwacht of niet? Had je nog getest van te voren of niet meer?
    Balen meis... had je nu deze ronde etos pillen geslikt? Want je cyclus is wel weer mooi kort met 27 dagen!

13. Pinguïns

Hoi Lin,
    Nee ik heb niet getest deze keer...
    Ik slik idd nog steeds de etos pillen en mn cyclus gedraagt zich al 2 rondes voorbeeldig, dus hopelijk deze ronde weer..
    Mn ongi kwam niet helemaal als verrassing, ik kreeg gister ineens een kramp zoals ik die bij mijn mk kreeg en toen dacht ik al, oeps, daar komt het..
    En een paar uur later roze afvegen en vanmorgen wat bruinig.
    Dus het gaat niet lang meer duren..
    Nou ja, laat maar komen dan..

Hoe is het met jou?

14. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

nee ilona shit zeg.
    en dan ook nog juist op deze datum :( pfff
    gadver.....
    dikke knuffel voor je!!!!

15. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Goede morgen dames!!!

Daar was ik weer even!
    Ik ben niet meer heel actief!lees wel op een andertopoc mee maar plaats dus niet meer veel berichten !

Ik heb niet alles gelezen!

Allereerst iloon meissie wat balen zeg!

Sookie meid hopelijk test je de15de positief!hoe is je gevoel!

Linda fijn dat alles nog steeds goe gaat!en grappig dat bijde baby,'s aan 1kant zitten
    met hun beentjes!

Gwen ik ook dat je man word aan genomen!

@hier inmiddels in ronde24 en alweer met icsi nummer 2 bezig!
    Dus druk aan het kweken !weer komt alles langzaam op gang(wat we al verwàcht hadden!)maar geeft helemaal niet met langzaam dan te snel!verder veel last gehad van de bijwerkingen gaat nu weer beter nog wel last maar kan weer dingen doen!

Verder raak ik misschien me baan kwijd omdat ik te vaak afwezig ben door. Ziekenhuis bezoeken of dus ziekndoor bijwerkingen of mislukte poging!
    Ik heb morgen beoordeelingsgesprek en hoor dan meer!
    De opdracht die we hebben mee gekregen voor het weekend is er samen goed over Otten(me man en ik) en bedenken wat we echt willen en wat wij het beste voor onze situatie vinden!nou me man en waren al snel eens en dus uit gepraat wij stellen onze wens voor niemand uit!altands niet voor werk!en al helemaal niet toen ik ze al van te voren voor me contract verlenging had aan geven dat ik vaak naar het ziekenhuis zou moeten en dat niet altijd kan plannen! En dat het per keer kan verschillen qua reactie medicatie !ennnu vinden ze dat het in de weg staat.maar goed snap ze wel ze willen structuur maar had me dan geen contract verlenging geven !

Maar morgen horen me meer!oja ik zou eventueel in de flexpool kunnen komen.dt houd in van me vaste groep af!en overL en nergens binnen de organisatie werken!dat zie ik dus al helemaal niet zitten,dat werkt stress op wekkend bij mij dus dat word hem niet 100%zeker!dus ben benieuwd !ander werk is er volgend mij niet in de organisatie.ze wilde een oplossing gaan bespreken met mij !en kijken waar mijn verantwoordelijksheids gevoel ligt!grapjas!toen ik zei dat ik dus in zie dat het vervelend voor hun is en dat ik er ook van baal,heb ik wel verantwoordelijkheids gevoel !sorry hoor maar wat een bullshit!

Sorry voor mijn lange verhaal!
    Knuf

oja ronde 24 nod was rond 4maart uitgaand dat cyclu even lang is als bij icsi 1

16. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

snip wat leuk om weer iets van je te horen!
    wat vervelend van je werk zeg,heb je vandaag een beetje meer duidelijk gekregen tijdens je beoordeling?
    maar je had van te voren dus duidelijk aangegeven hoe of wat?

wat vervelend dat je zoveel last hebt gehad van de bijwerkingen.wel fijn dat het langzaamaan beter gaat!

enne zoals je ticker zegt:denk positief

17. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    hoi dames,

beoordelings gesprek ging op zich goed.
    ze gaan nu in overleg en hoor donderdag of maandag meer.
    Ze gaan een oplossing zoeken die zowel voor mij goed is als voor het team.dus alle twee gelukkig zijn!
    ze nemen ook mijn punten mee

ze heeft ook even gezegd dat het zeker niet haar bedoeling was mij het gevoel te geven dta ik door kinder wens mijn baan kwijt ga raken.
    Ze wilde gewoon dat ik goed na dacht over de gevolgen voor het team en ze wilde weten of het werken met kinderen nu niet te zwaar is nu het niet lukt.
    Maar dat is helemaal niet het geval!
    mara eigenlijk weet ik nog niet heel veel meer maar ach

verder ging fm goed. 3 grote en heel veel groeiende kleintjes woensdag terug komen:).zoals het nu er uit ziet wss
    maandag punctie

Knuf

18. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Fijn dat het positief uitgepakt heeft snip en dat er een goede oplossing gezocht wordt.

Spannend, maandag punctie... zal voor je duimen!!

19. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Tjah eigenlijk weten nog steeds niks.
    dus ben nog niet al te blij.
    De enigste oplossing waar ik blij van word is me op de groep houden dus ben benieuwd

20. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Linda trouwens meid al 34 weken!!!gefeliciteerd!!
    KNUF

Deel Deze Pagina