Huh?! Da's vaag! Mijn banner is een dag te vroeg versprongen! hahaha. Ik ben 33 weken en 6 dagen hahaha had ik nog niet eens gezien tot nu jij het zegt! Kijken of het de komende dagen weer vanzelf goed gaat haha. maar morgen 34 weken dus maar dankje voor je felicitatie! hihi. Snap dat je het liefst op de groep wilt blijven waar je nu zit, maar tis allang fijn dat ze wel bereid zijn om naar een oplossing te zoeken. voor hetzelfde geldt hadden ze gezegd dat het helaas op zou houden hier..
das waar.alleen de engiste oplossing is van de groep af.(er is namelijk geen andere oplossing) dus of ik word gelukkig of hun! we kunnen dus helemaal niet beide gelukkig worden. dus het is eigenlijk kull wat ze nu doen. Hun hadden hun besluit eigenlijk al genomen ze wilde eigenlijk dat ik de flexpool in ging dus van de groep af. maar ik heb duidelijk gezegt dat ik dat niet wil.maar als ik er mee eens was geweest hadden ze de oplossing namelijk al gevonden. Dit is gewoon uit stel en omdat zei niet alleen mag beslissen. Zei moet nu gaan onderbouwen (na het aan horen van mijn wensen) waarom zei vind waarom ik op de groep mag blijven tegen over 2 andere mensen. Ze willen het zo eerlijk mogelijk doen(altans dat het er daar op lijkt)dat ze mij ook hebben gehoort. En het feit is gewoon ze vinden het storend dat ik door ziekenhuis bezoeken vaak afwezig ben.en dat is niet te veranderen dus daar is geen oplossing voor. En dta heb ik haar gisteren ook gezegt.toen was ze stil en kapte het onderwerp af.
ohw..euhh oke.. dacht uit je vorige bericht te halen dat het allemaal wel positief was, maar dat is dus toch weer niet..? Nja, even afwachten op wat er uit gaat komen dus.l Ah, zie dat mn banner is blijven staan op 34 weken mooi. Dus vandaag is 't echt zo; 34 weken!
yeeeeeeeehhhhhhhhhhhhh 34 weken!!!! En betreft werk idd afwachten.want weet eigenlijk nog niks. we gaan het merken.maar ach dan maar geen baan
nee ga geen andere baan zoeken.ga dan maar via uitzendburau werken of zo. ik kan namelijk niet bij me nieuwe baan al aan komen met ik moet regelmatig vrij.
toch minder positief snip als dat ik begreep uit een eerder bericht,afwachten nu dan? maar vind je het zelf nog wel leuk om daar dan te blijven werken? lin joeghoe 34 weken gewoon al! super meis. aftellen geblazen nu!!! hoe voel je je?
haha ja echt aftellen...komt wel heeeel dichtbij hoor.. (hihi, eng!) Maar voel me wel goed verder! Wordt nu wel zwaar, maar goed, dat is nog wel gewoon te overleven hoor ben zooo benieuwd naar onze knullen!! maar goed, zo moeten toch nog even 3 weekjes wachten, minstens
Hihi wij zijn ook benieuwd hoor LinMaar het zal idd nu wel zwaar voor je zijn.Nog eventjes afwachten!
Jah zeker wnat heb hele leuke collega's ! ik werk op een bso(buitenschoolse opvang) en heb me baas dus niet steeds om me heen! Ik zou me collega;s en kids voor geen goud willen missen. Vandaar dat eht bij mij of op de groep blijven is of dna helemaal niks.
logisch hoor lin dat je het eng vind! maar geloof me het komt helemaal goed.! en wat ilona al zegt: wij zijn idd ook erg benieuwd naar je knullen hihi lekker je rust nemen zolang het nog kan! echt doen.
@ sookie: hmm, weet jij toevallig hier het antwoord op? http://www.zwangerschapspagina.nl/oppas-kinderopvang/190611-gastouder-huis-vakantie-ziekte-doorbetalen.html#post6593501 Vind het zo raar, dat ik er nog tot nu toe niets meer over gehoord heb bij andere gob's?
Lin, heb een antwoord neergezet. Maar ik moet morgen ff wat nakijken als ik op me werk ben. Ik mail je wel met de precieze regels wbt opvang aan huis. Knuf Sookie
hallo dames hoe is het met jullie? het is maar rustig hier.... moet zeggen dat ik ook weinig te melden heb hoor sollicitatie van vriendlief lopen volop,hij heeft er nu meerdere. dat gesprek wat hij vorige week had is niets geworden,de keuze was gevallen op iemand anders............helaas maar goed er zijn nu weer nieuwe mogelijkheden dus we wachten af
hier moe en veel overwerken... bah, lang leve den haag en de nieuwe gastouderregels... Verder niets echt nieuws.. beetje drukkend gevoel in me onderbuik en moe (maarja da moe, da's van het werken ) Na het weekend testen of bloeden... Knuf Sookie
Hoi meiden, Hier ook weinig nieuws... Ik probeer mijn hoofd ook een beetje van het zwanger worden af te houden voor zover dat dat lukt... Ik word er maar sip van dat het al bijna 6 maart is