Alsjeblieft meis, ik hoop voor je dat het deze keer eens raak mag gaan zijn! Voor ons allemaal trouwens!
Jah idd en anders voor ons cryo en als dat er niet in zit dit keer helaas ICSI 3(aller laatste poging) is een feit. maar we gaan er voor die pas over 2 jaar te hoeven gebruiken
Gaat wel verder hoor meis, ik probeer me maar niet teveel bezig te houden met zwanger worden... Ik zit nu te zoeken voor een weekendje naar Parijs als we een jaar getrouwd zijn. Blijkt het 14 juli een nationale feestdag te zijn en supermooi vuurwerk bij de Eiffeltoren, daar willen we natuurlijk wel bij zijn. We zijn nu aan het kijken voor een niet te duur hotelletje met eigen parkeergarage in de buurt van een metrostation!
hihi, hier eentje die met d'r neus in de zonvakantie-boeken zit.. als verlate honymoon. Een jaar verlaat dusss.. hihi
Haha lekker hoor! Heb je al een idee waar jullie heen willen? Wij gaan vanaf 13 juni 2 weken naar camping Castell Montgri in LÉstartit Spanje!
hmmm, wij komen er nog niet echt uit waaar we heen willen... Ik wil een beetje doe vakantie, Tim wil een luiervakantie.. En dat terwijl hij zich binnen no-time verveelt als ie niets te doen heeft. Daarnaast wil hij iets met uitgaansgelegenheden (soms denkt ie nog dat ie 16 is en salou-achtige toestanden wil) ik wil wel wat leuke barretjes ed maar niet super-toeristisch.. Zeker niet omdat we midden in de zomervakantie willen gaan (bouwvak zuid, eerste dreie weken van augustus) (wel maar 11dgn) EN het dan ook echt druk is overal.. Duss, ideetjes? t moet llekker warm zijn, warme zee, en iets te doen... en niet te druk/veel kids/veel engelsen of nederlander... Hmmm ik hoor wel als je lumineuze ideeen hebt.. Oja, ik dacht menorca, tim dacht rhodos/tenerife/kreta/cyprus Rhodos en kreta, nee te toeristisch (kreta been there, done that) tenerife, daar is het wel lekker warm, maar ook druk.. weinig te doen cyprus ? lijkt me ook erg toeristisch als ik de boeken kijk.. --edit-- oja, krijg tim ook nooit in een tent/caravan oid.. hij wil appartement /bungalow/hotel..
En Fuerteventura of Lanzarote of zoiets? Of Egypte schijnt ook leuk te zijn. Waar wij heen gaan hebben we een luxe stacaravan. We betalen in het voorseizoen 670 euro voor 14 nachten. Ik heb bij vacansoleil geboekt!
Lanzarote.. hmm lijkt mij wel leuk, maar is daar ook genoeg te doen? En zijn daar ook leuke barretjes (dus niet super toeristich maar gewoon gezellig) Egypte is mss wat erg warm in augustus. Ik wil daar zeker nog eens naartoe, maar dan in het najaar/winter
hmmm... mallcora? Lijkt me wel gaaf.. ook volgens mij best wat te doen + leuke barretjes. Alleen geen idee hoe de prijs is. Verder ben ik op gran canaria en lanzarote geweest. Ook beide leuk, mooi maar ook prijzig. Tenerife misschien? al is daar volgens mij niet heel veel te zien, maar wel barretjes enzo.. Cyprus ben ik lang geleden geweest, weet ik niets meer van haha. Kreta, tsja, inderdaad toeristisch als je naar de toeristische stadjes gaat.. die kun je natuurlijk ook overslaan en naar een iets minder populair stadje gaan.. Zijn vorig jaar in Tunesie geweest. Veel te doen en te zien, maar niet echt barretjes enzo..dus weet niet of tim dat wil.. Marokko, ook geweest, maar ja; zelfde idee als Tunesie. Veel te doen, weinig uitgaansdingen. Zal zo ook wel met Egypte zijn, maar daar benk nooit gweest. En Malta? Of gewoon ergens in Spanje, maar dan niet Salou ofzo? Zijn een hoop andere hele mooie, minder touristische plaatsjes en misschien wat minder duur als die andere landen..
Echt?! hahahah leuk man! lanzarote is erg mooi!! Ben d'r jaartje of 5-6 geleden geweest en was echt een heeele gave vakantie Super dat jullie d'r uit zijn!
Wow Lanzarote ziet er prachtig uit! Die moet ik onthouden voor de toekomst hihi. Het sneeuwt hier weer, getver Van mij mag het lente worden!
HIer ook sneeuw.. bah, ik wil nu weg! Haha Tja, land zijn we uit, nu het verblijf nog. Maar tim heeft al gezegd dat ik maar met zien waar we heen gaan, dus da's wel fijn. Kan ik iig kiezen En, samen eruit... hmmm... ik heb vanmorgen tegen hem gezegd dat ik wist waar we heen gingen, Lanzarote punt. Hij had dus weinig meer in te brengen.. hihi
Hahaha mooi toch Sook! En wat die sneeuw betreft, ik wil nu ook weg, naar warme oorden met mooie stranden hihi. Helaas nog 4 maandjes wachten
hihi wel maf, normaal gesproken ben ik ook al druk bezig met boeken en vakantie zoeken, en nu helemaal niet! geen idee wat er komen gaat, hoe we het gaan doen. Enige wat we weten, is dat we pas in oktober vakantie hebben 3 weken.. dus vrij laat in 't jaar. Vliegtuigvakantie zal 't sowieso niet worden, maar wat wel..? geeeen idee! We zien wel! Zou mooi zijn als het weer nog een beetje goed is in nederland