ahaha Maar is maf dat je gewoon geen flauw idee hebt hoe het gaat lopen met 2 van die kleintjes, hoe dat zal zijn om ergens heen te gaan met ze... en hoe lang. Ben zo benieuwd allemaal hoe het zal zijn! Mgoed..ff lunch maken, heb nog niet eens ontbeten vanmorgen hihi. oh sook, had je nog tijd gevonden om te kijken voor dat gob?
Iloon fijn te horen dat het goed met je gaat meissie en heerlijk die vakanties meiden! als ik nu naar buiten kijk sneeuwt het heel hard! @hier alles goed!mag gewoon me contract uitzitten(31okt) en daarna zien we wel weer verder Ik moet wel weer vaker me rust momenten pakken. wel ballen want werk al zo weinig maar goed is niet anders! KNUF
oo Snip, da's goed nieuws! iig je contract tot eind oktober! En idd, denk aan jezelf! Pak die momenten ook echt als je ze nodig hebt. Je eigen gezondheid is belangrijker als werk. Hier is het sneeuwen (voor nu) opgehouden.. Maar er ligt wel een dik pak... brrr koud!
Ikke moet zo nog op de fiets naar het werk! Jah dat zei em baas ook en die zei we hebebn liever dta dan dfat je vaak ziek bent.ze zei emid pak je rust!en doe dat ook echt je hebt zat uren!
meiden ik ben er op t moment niet zo veel. voel me zwaar klote...heb een ontsteking/infectie aan mijn eierstok en zit van de pijn soms tegen het plafond omhoog! heb nu antibiotica gehad en pijnstillers dus hoop maar dat het gaat werken,want jeee wat voel ik me bleg hoe is het verder met jullie allemaal? liefs
Hoi meis, Wat vervelend! Hoe is dat gekomen? Van de bevalling? Kan me voorstellen dat je er nu niet zoveel bent hoor, doe maar lekker rustig aan en hopelijk brengt de antibiotica snel wat verlichting. Hier gaat het wel, klusseizoen weer geopend
@ iloon: net even nog je site gekeken van je taartjes; echt zo leuk zeg! Staan weer een aantal nieuwe op die ik nog niet gezien had! Al een beetje reclame gemaakt ervoor?
Dankjewel Lin! We willen binnenkort gaan folderen, het is alleen zo koud haha Voor nu maken we vooral veel mond tot mond reclame! Liefs
als alles mee zit.dus als er bevruchting plaats vind en ze goed delen.waren 7 goede eicellen gevonden van de 9 eitjes dus erg goede op brengst zaterdag. maar dat hoor ik vrijdag dus.
fijn snip dat het zo meegevallen is! en succes morgen!!! ilon het is indd koud om folders rond te gaan brengen hihi hoop ook dat het snel een beetje beter weer wordt! hier: vandaag terug gemoeten naar de ha en die heeft me doorgestuurd naar de gyn omdat hij het niet helemaal vertrouwde dus met lood in mijn schoenen daar naar toe het zoveelste inwendige onderzoek doorstaan... nu groeien er 2 GOEDAARDIGE cystes in mijn eierstok van 3,5 cm groot. 1 ervan is gevuld met bloed,wat eigenlijk dus al mijn menstuatie had moeten zijn,maar die wil dus helaas niet op gang gaan komen. die zorgt ook voor de ontzettend pijn omdat hij letterlijk en figuurlijk op klappen staat! Dus nu maar antibiotica afmaken en pijn stillers in blijven nemen en dan moet het toch echt een keer op gang gaan komen,ook aan de ijzer nu omdat mijn ijzer toch te laag bleek te zijn... hoop dus maar dat ik me snel weer een beetje fitter voel en niet meer zo dol ben elke keer,........... sorry voor het ego bericht maar wilde het even met jullie delen liefs
He Gwen, wat vervelend Ik hoop dat het snel weer weg is.... @ Hier: Flink aan de klus, nu maar hopen dat mn ovutestje snel positief wordt. Ik vind eigenlijk dat onze NOD lijst wel weer eens wat Roze kan gebruiken, want strakjes gaat Lin bevallen en zijn er geen zwangeren meer
Hoi meiden, Ik had vandaag een positieve ovutest Vanmorgen nog niet, maar een paar uurtjes later wel! Dus we hebben gelijk geklust. En nu duimen maar! We klussen lekker nog een paar daagjes door