Hoi dames, Ik wil me even voorstellen. Ik ben Meja en ik ben 34 jaar, en ben al 13 samen met mijn vriend Vanwege allerlei dingen die gebeuren in het leven zoals, financiƫle situatie, langdurige depressiviteit, burn out, en nog wat andere heftige gebeurtenissen, is het voor mijn gevoel de afgelopen 13 jaar niet verstandig geweest om te beginnen met kinderen. Nu is alles in mijn leven wat stabieler om een kind goed te laten opgroeien. Dus hebben we besloten om het te gaan proberen op de natuurlijk wijze. De eerste ronde was helaas geen succes. Nu zitten we in ronde 2 en ik heb het gevoeld dat dit weer niets gaats worden.m Wel zit er Spina Bivida bij mij in de familie (mijn oom is 2 maanden na de geboorte daaraan overleden en mijn broer heeft het.). We hebben al een afspraak hierover gemaakt bij het kinderwens spreekuur bij de verloskundige praktijk. Ook ben ik al bezig met het slikken van foliumzuur. En daarnaast ben ik ook al weer 34, dus de klok begint wel te tikken. Ik ben benieuwd of het gaat lukken. Groetje Meja