aqaurium vissen vraagje

Discussie in 'De lounge' gestart door toetie, 23 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    even opnieuw en ik hoop dat er eerst gelezen word voordat er verder gereageerd word.
    Ik ben bezig de vissen die al in het nieuwe aquarium zaten weg te doen ik vind ze afschuwelijk en was al tot de conclusie gekomen dat die maanvissen territorium van de vissen waar ze gewend zijn mee te zitten niet accepteren.
    Ik wil al die vissen weg.
    Dan als de bak bezonken is dat is toch 3 weken?
    Wil ik onze eigen vissen behalve de goudvissen naar het grote aquarium doen.
    De goudvissen blijven even in het de kleine aquarium zodat ze terug naar koud gedraaid kunnen worden ik kan ze nu ineens in de vijver gooien maar dat werkt niet.
    Heb intussen iemand gevonden waar ze de vijver in kunnen.
    De tetra algeneters(deze blijven ook klein) en de kogelvis gaan dan over naar het grote aquarium (als de waterpeil goed is).
    Daar komen nog nieuwe tetra's bij aangezien de goudvis ze opeet wachten we tot deze gescheiden zijn en de tetra's groot zitten.
    De kogelvis gaat prima krijgt zijn eigen voeding is mooi fel groen en een witte buik.
    We hebben een externe kweekbak voor slakken en hij krijgt muggenlarven.
    De nieuwe bak zit een externe pomp en interne pomp zuurstof en verwarming in.
    Ook zitten komen er nieuwe stekjes in die zijn onder wegen.
    Ook zitten er 2 tempratuur meters in de bak waardoor we alles gewoon netjes in de gaten kunnen houden.

Deel Deze Pagina