hallo meiden, ik vroeg me af of je tegen een bepaald aantal maanden zwangerschap geen sex mag hebben? in het begin van mijn zwangerschap had ik totaal geen zin in sex en nu hoe verder ik ben hoe meer zin ik heb in sex! zijn er nog van jullie die dit ook hebben? groetjes
Jaaaaaaaaaaa ik. Ik heb sinds 3 weken weer zin. Alleen nu gaat mn buik heel erg in de weg zitten. Dus nu krijg ik meestal de slappe lach, omdat het niet zo makkelijk gaat. Maar je mag tot het einde doorsexen hoor. Je moet wel wat rustiger aan doen denk ik, maar dat geeft je lichaam wel aan.
Zolang als dat jij in de kroonluchters wil hangen en je vliezen niet gebroken zijn.... lekker doorsexen!
Tot je vliezen breken! Er zijn vrouwen die sexen om de bevalling te proberen op te wekken. Op het einde zijn er makkelijke posities zoals doggystyle/van achteren of gewoon misionaris/normaal man op vrouw. Sommige standjes kunnen wat moeilijk zijn of gaan niet ivm je buik die in de weg gaat zitten. Vooral gewoon doen waar je je het beste bij voelt!
Sluit me helemaal aa bij wat Claartje 79zegt.. heb zelf op dit moment echt geen zin meer... (bijna 37 weken).. Vind ik wel sneu voor mijn vriend, die me gelukkig nog wel sexy vindt! Meer meiden die last hebben van een dipje in hun libido?
Ik geloof dat ik hier vanaf 24 weken al geen zin meer had dus ach, sneu voor je vriend, het kan véél erger haha. En na de bevalling duurde het ook wel weer 6 weken . Maar het mag totn het inde toe idd, als je lichaam er aan toe is, kan het sperma van de man de bevalling idd opwekken.
heb op zich wel zin, maar tijdens mijn vorige zwangerschap was het ook zo'n drama, ben een gestrande walvis en soepel gaat het niet haha. nadat ik mijn man een keer een knietje gegeven heb, hebben we het maar opgegeven
hey meiden, danku voor jullie reacties! ik dacht gewoon naar einde bevalling toe dat het dan miss beter niet kan metdat het kindje dan al ingedaald is? het is allemaal zo nieuw é bij een eerste kindje! groetjes
Ook wij gaan gewoon door haha. Alleen vriendlief zeurt niet meer zoals voor de zwangerschap. Ik zei gister nog, je hebt zeker niet zo'n behoefte meer., Voorheen zeurde hij elke dag , al was meneer ziek haha. Hij zei dat komt vast door je buik , wat daar in zit. Ik begrijp dat ook wel. Lijkt mij voor een man ook wel een apart iets.
Ja, ook hier een dipje in het libido. Ik ben ook bijna 37 weken. 's Avonds val ik om van de slaap, dan hoef ik geen sex meer. Om het vuurtje een beetje warm te houden knuffelen we veel, lekker onder de dekens bloot tegen elkaar aan liggen. Ook krijg ik regelmatig een massage en gaan we samen douchen of in bad. Zo blijf je toch een beetje intiem.
Ook hier hebben we nog gewoon seks hoor. Moet zeggen dat het wel lastiger word, maar heb er niet minder zin in, sterker nog meer en dat al sinds 20 weken, tja manlief mag zich gelukkig prijzen....