Ik ben vorige week voor het eerst met de meiden naar de bios geweest, naar K3. De oudste is 5 en de jongste 3.
Ik ben vorig jaar met mijn dochter voor het eerst naar de biosscoop gegaan.. Ze was toen 3 jaar. Je hebt tegenwoordig ook peuter-kleuter voorstelling kun je heen vanaf 1½ dit is wel erg leuk! Een leuke film, niet zo'n hard geluid, niet super donker.. In de pauze leuke dingen binnenkort draait als ik het goed heb Nijntje!
ik ga morgen voor het eerst met onze dochter naar de bioscoop, ze is 4. Ze is al wel met 2 en 3 jaar naar het theater geweest.
Vanaf 2,5jr naar het theater, kindervoorstelling en ik ga binnenkort met mijn dochter naar de K3 film. Voor het eerst echt naar de bios Ze is bijna 5jr.
Ik ben naar de film geweest toen de oudste net 4 was (nu is ze 5). Wel zijn we naar het theater geweest vanaf 2 jaar.
Vanaf een jaar of 2. Met Eva ging dat meteen goed, die kan goed stil zitten. Met Lisa ging het wat minder, die heeft lekker rond gelopen (hadden het pad voor ons en ze stoorde niemand ermee). Binnenkort willen we naar de film van K3 gaan, vooral Lisa wil heel graag.
Ik ben ook nog aan het twijfelen. De oudste vind Nijntje helemaal geweldig en ik zou ze dan ook graag mee willen nemen naar de bioscoop als de film uit komt. Ben alleen bang dat ze het na 10 minuten al beu is.
Vijf jaar. Kon vast wel eerder, maar ze heeft nog een broertje met wat minder geduld waar ik niet zo makkelijk oppas voor vind.
Met twee jaar zijn we naar een winnie the pooh film gegaan en met drie naar de film van Tinkerbell. Binnenkort wil ik naar de k3 film.
Met 3,5 jaar zijn we naar de sprookjesboom geweest en vanmiddag zijn we naar de film van K3 geweest, dit ging goed.