Ik wil graag onze tickets gaan boeken voor augustus naar Spanje.. Ze zijn nu al duurder dan vorige week, maar ik kon nog niet boeken omdat ik nog geen akkoord had. Nu twijfel ik of ik nu toch maar ga boeken, of wacht of er nog acties komen. Weet iemand of er nog acties zijn voor het hoogseizoen? In januari hadden ze wel weer acties tot en met juni.
Ik zou er echt niet van uit gaan. Hoogseizoen =hoogseizoen . Bij trans worden de tickets duurder naarmate de kist volloopt.
Ja he... daar ben ik ook bang voor, vliegtuig komt toch wel vol. Als ik nu via mijn telefoon de tarieven bekijk is het alweer duurder dan op de computer.. das toch ook raar...
Ik vloog 2 jaar geleden Ams-gerona-ams In juni. Geboekt in januari. Was 110 euro, prima👍 Toch nog eens gekeken in mei wat de prijs ondertussen was. Iets van 240 euro 😱 En dat was dus in een rustige" periode... Ik zeg boeken, toen ik mijn vakantie gepland kreeg, ook meteen geregeld en ja hoor, al weer 60 euro duurder dan toen ik 3 weken eerder had gekeken.. 😒 En weet je, dan heb je ze gewoon. Stap 1 kan je afvinken 😀
Ja bizar he hoe dat stijgt !! Ik boek ook maar gewoon, en mocht ik toch geen akkoord krijgen hebben ze pech
Voordat je gaat boeken eerst je cookies verwijderen, dat kan ook al wat geld schelen. Daarnaast loont het om ook bij andere luchtvaart maatschappijen (vueling, Ryanair etc) te kijken en eventueel ook bij een andere luchthaven. Zo vloog ik laatst heen met transavia vanaf Rotterdam en terug met vueling naar Rotterdam, scheelde toch 60 pp.
Dit inderdaad. Prijzen worden gewoon verhoogd doordat systemen zien dat jij hebt gezocht op vluchten.