klassenmoeder

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door einad, 28 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik ben klassenmoeder, nu voor de derde keer en het is over een maand juffenfeest.
    Vorig jaar een vriendenboekje met de kinderen gegeven en een cadeaubon.
    Ook een keer een landelijk pakket.

Hebben jullie nog leuke ideeen?
    Het mag ongeveer 20 euro kosten.

2. Lisa280887

Lisa280887 Niet meer actief

Superleuk! Ik heb als juf pas een dinercheque gehad van mn groep... erg leuk!
    Ook heb ik weleens een broodtrommel en bidon gehad met mijn naam erop, superhandig!
    Een bioscoopbon, of een andere bon om iets leuks te doen is sowieso altijd goed!

einad vindt dit leuk.
  3. Dank je wel!
    Je brengt me op een idee van een dopper!

owly vindt dit leuk.
  4. Lisa280887

Ja ook superleuk! Of zo’n warmhoudbeker a la starbucks met haar naam erop?

einad vindt dit leuk.
  5. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ieder kind een A4 met een recept laten inleveren en daar een receptenboek van maken. Kan je dan pollepels en ovenwanten ofzo bij geven :)

Essie3, DastyQueen en einad vinden dit leuk.

6. Ook superleuk!

7. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Receptenboek maken heb ik in 10 jaar tijd (ja, zelfs al op het kdv kwamen ze met die vraag) al 4 of 5 keer voorbij zien komen, bos bloemen maken van een geknutselde bloem of zwaaiend handje net zo vaak tot een moeder die zelf juf was zei dat ze niets met zulke dingen deed en ze binnen no-time in de kliko lagen, kwamen er meer praktische cadeaus, zoals een lunchbon voor een gezellige brasserie in de buurt van de school. En wie er nog een losse tekening o.i.d. bij wil maken, doet dat ook.
    Zo’n dopper met naam vind ik ook een leuk idee.

8. debq

debq Fanatiek lid

10 mrt 2010
    3.797
    761
    113
    Een theedoos met een foto van de klas, andere dan klassenfoto. De kinderen allemaal een tekening ter formaat van een theezakje laten maken en om een theezakje vouwen. Daar een leuke theemok of warmhoudmok bij.
    Toen ik dat in groep 1 had geregeld vonden de juffen t leuk (zeiden ze ).

9. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.355
    10.314
    113
    Een Foppe is een super idee net als een leuke broodtrommel met naam. Altijd handig. Een lunchbon is ook leuk.

Kunnen de kinderen zelf nog een leuke tekening maken.

Van en foto een poster/kleurplaat maken en zich zelf in laten kleuren.

10. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.812
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik zit online te kijken, maar jee die krengen zijn nog best duur (en dan verzendkosten- en dan de naam zo klein erop... ) jammer!

11. Lisa280887

Jammer! Ik heb er een waarom mn naam best groot staat! Ipv starbucks staat daar dan mijn naam... niet echt van starbucks, was toen van een cadeausite... is al een paar jaar geleden dus weet niet meer welke helaas!

Athina vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina