aquablauw

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door anniek, 17 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Heb even gespiekt, leuk hoor!

Krijg wel helemaal de kriebels......wij moeten alles nog doen :confused:

2. MarionM

MarionM Bekend lid

2 aug 2006
    761
    0
    0
    Breda
    Wij hebben een hele rustige babykamer. Basiskleur is roomwit, 2 muren zijn van de onderste helft zand en de andere babyblauw (heel licht dus). De meubeltjes zijn wit, de vloer is wit laminaat. Houtwerk is room, zand en lichtblauw. Accessoires ook in room, zand en babyblauw :)
    Het is nog niet klaar maar dit is een beetje het idee:

3. Niet meer actief

ziet er mooi uit :)

4. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    Ik had de kamer al aquablauw omdat het eerst een studeerkamer was, nu doe ik er limegroene accessoires bij, staat heel leuk. En je kunt overal leuke dekentjes in die kleuren kopen en nog veel meer.

5. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Onze babykamer is ook aquablauw (turquoise) en lime, populaire kleuren ;)
    Voor foto's kijk maar in mn album :)

6. Dagdag

Dagdag Actief lid

30 mei 2006
    467
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Echt grappig die modekleuren: aqua en lime. Wij hebben hetzelfde idee hoor! We weten niet of het een jongetje of meisje wordt, maar de kleur van het kamertje weten we wel: turqouise, dus een iets harder kleur dan aquablauw. De meubeltjes zijn namelijk wit met een donkerbruin accent en in de winkel zagen we dat gecombineerd met turqouise. Het stond echt heel mooi!

Ik denk dat tegenwoordig het ook niet meer zoveel uitmaakt wat voor een kleur de kinderkamer heeft, ongeacht het geslacht. Vroeger was dat toch veel "strenger". Als het toch mooi is maakt het allemaal niet uit!

Liefs,

DAGDAG :)

7. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Onze kamer wordt lichtblauw... voor zowel een jongetje als een meisje. Wordt iets met wolkjes ed. Ik had ook een soort wolkjeskamer en dat is alweer 21 jaar geleden.

8. melody

melody Bekend lid

29 mrt 2006
    672
    0
    0
    Ik heb ook zo'n dilemma.... had ik al in een ander topic gezet maar het gaat er dus om dat mn maxi cosi niet meer optijd in de goede kleur geleverd kan worden...
    Ik kan nu kiezen uit de kleuren grijs zwart wat ik een saaie kleur vindt, of aqua grijs.... wat ik dus weer meer een jongens kleur vindt en wij krijgen een meisje...
    Waarschijnlijk gaan we toch voor de aqua, maar het was niet mn eerste keus.

Deel Deze Pagina