helloo,, afgelopen donderdag ben ik getoucheerd door mn vk. deze gaf aan dat mn lichaam al " bezig" was.. ze verwachtte dat het donderdag of vrijdag zou gebeuren.. Nu is het inmiddels zaterdag en ik begin het wachten een beetje beu te worden,, wie heeft dit ook gehad net voor de bevalling? en wanneer zijn jullie bevallen?
met andere woorden .... ze heeft je blij gemaakt met n dooie mus bij mij werd het met 34 weken verteld hebben we thuis in alle haast in orde gemaakt en mn zoon kwam pas 7 weken later :S je kindje komt dus pas wanneer ie er zin in heeft maar hoop voor jou dat het snel is hoor
Bij mij hadden ze me met 40+ weken gestript omdat alles er klaar voor was en ik al een beetje ontsluiting had. Het hielp helemaal niks en ik ben pas bevallen met 41+4 weken. Ik kan je wel zeggen dat ik de laaste dag met 41+3 echt wou dat ze kwam omdat ik niet ingeleid wou worden en heb constand Tonic gedronken.. Toch apart dat ik toen inneens wel hele heftige weeen kreeg.
Manlief was al helemaal in de wolken,, maar jaa, tnx voor de reactiess wordt dus nog wachtenn geblazen..
hier s`morgens getoucheerd(gestript) en er zou nog niks aan de hand zijn...wel mooi die avond begonnen met de weeën dus dat kan ook... Balen dat het niet is begonnen meid...ook een beetje dom van je vk om er iets over te zeggen...je weet toch nooit wanneer het gaat gebeuren..
Eigenlijk niet echt netjes om het zo vaststaand te melden. Sommige lichamen zijn wekenlang bezig, anderen hebben geen actie, en bevallen wel snel. Daar is geen voorspelling op te doen.. En strippen helpt soms wel, maar lang niet altijd, dus wederom geen garantie. Succes met afwachten!
hmm tja mijn lichaam was al weken bezig! en ik liep toch mooi bijna 42 weken ik had al weken 1 cm ontsluiting en de bmm was vertreken toen het eindelijk serieus was had ik het niet eens door ging naar het zkh voor ctg en bleek 6 cm te hebben