Ik ben op zoek naar een hippe zwangerschapsbroek in een erg klein maatje. (Het liefst een skinny jeans) Wie o wie heeft er thuis nog een liggen? Of wie heeft er een tip waar ze kleine maatjes verkopen. Alvast bedankt!
Ik heb mijn zw.kleding een tijd geleden via marktplaats verkocht. Ook ik heb een inimini maatje Alle broeken die ik had waren van het merk Love2Wait. Ze hebben ook een site als het goed is. Succes!
Ik heb ook maat 34. Ik had een fijne broek die paste die was van noppies maat xxs. Maar ook al verkocht. mamlicious kon ik in het einde ook in, dan wordt alles wat dikker zeg maar..
Bedankt voor jullie reacties! Ik had een xs van noppies via marktplaats gekocht. Die was dus veeelste groot.
Ja, je moet echt wel een xxs hebben hoor.. Maar je bent ook pas 12 weken. Ik heb in het begin veel leggings gedragen. En pas bij echt een buik, want die heb je nu vast nog niet. (ja heb je wel hoor, weet nog wel hoe trots ik was met mn mini buikje) maar dan pas een broek kopen hoor..
Soms heeft de H&M ook kleine maatjes. Heb daar tijdens mn zwangerschap van de eerste een leuke bruine ribbroek gekocht maat 32. Verder draag ik nu eigenlijk alleen maar rokjes met panty's/leggings omdat broeken vaak toch niet mooi en lekker zitten. In veel broeken zit een soort van heup vorm, en laat ik nou net geen heupen hebben waardoor ze zelden mooi aansluiten. Bij de Lady Sting hebben ze hele simpele strakke rokjes gewoon met elastiek aan de bovenkant die super mooi zitten en niet knellen in je buik. En nee, ik was voor de zwangerschap absoluut geen rokkendrager, met mn werk ook niet altijd handig maar comfi is het wel. Succes!