Ik heb hoognodig 2 skipakjes nodig voor m'n twins. Ze waren in de aanbieding bij de action. Ben al in bij filialen hier in de buurt geweest.. Helaas al weg! het gaat om een uit 1 geheel skipakje voor 5,99 geloof ik per stuk. Wie kan mij er aan helpen??
Welke maat en welke kleuren zoek je? Ik ga morgen even naar de action dus dan kan ik misschien even voor je kijken.
Vraag me uberhaupt af of ze die ski pakjes wel hebben gehad hoor, hier zijn ze ook niet, terwijl ik gelijk dezelfde dag ben gaan kijken!
Die 2 delige hadden ze idd. Maar heb liever de goedkopere natuurlijk Heb ze zelf niet gezien, maar ze zeiden dat ze binnen no time weg waren..
Ik heb alleen de 2delige gezien maar die vond ik zo dun en slecht van kwaliteit aanvoelen volgens mij heb je het er in de zomer nog koud in..
Ik kan wel kijken voor je morgen als ik moet werken.... Maar ik zag op de site dat het bij de 100 nieuwste artikelen zijn en niet bij de aanbiedingen, kan best zijn dat sommige filialen het nog niet binnen hebben gehad die dag of verwerkt hebben in de winkel.
Een skipakje voor 6 euro?? Kan dat wel wat zijn? Zag ze ook bij h&m, 25 euro en redelijke kwaliteit. Ze moeten t er toch warm in hebben...
De onze had maar 1 doos gekregen.. Volgens de dames daar kunnen ze steeds bij bestellen. Heb voor q er een omdat ik toevallig in de winkel was toen ze die 1e doos neerzette
ik heb ze wel gekocht. jas is idd dun en broek ook wel wat. maar ben blij met het waterdichte! maillot, pyamabroek eronder en ze zijn warm zat! En ideaal de broeken zijn gewoon zwart dus prima te combineren met hun eigen winterjassen