In mei wordt onze oudste 5 jaar. En ik ben al best een eind met haar lijstje als het gaat om cadeau ideëen voor familie en kennissen maar een ‘groter’ cadeau van ons kan ik nog niet erg verzinnen. Nu is de watertafel na 4 jaar wel aan vervanging toe en wordt ze er ook best wel groot voor maar ze speelt wel graag met emmers water en speelgoed dus ik dacht dat een set Aquaplay misschien leuk is. Of is ze daar al te groot voor? Of wat zijn andere leuke grotere cadeaus voor een meisje van 5? Ze heeft al het nodige playmobil maar is momenteel blind van Lego en daar ook heel handig in dus van oma en tante krijgt ze een set Lego Friends, van andere oma en opa krijgt ze een step en verder staan er nog smartgames en knutselspullen op de lijst. Dus nóg een set Lego is wellicht ook wat veel van het goede, maar voor de rest heeft ze al zoveel voor binnen en buiten... En even met haar naar de winkel om te gaan kijken is ook niet zo makkelijk nu dus hopelijk zo nog wat inspiratie!
Ik denk dat zelfs onze oudste van 7 het nog leuk zou vinden. Water doet het altijd goed bij onze meiden Onze jongste wordt 4 en krijgt een buitenkeukentje waarvan de kraan het echt doet. Ze is dol op kliederen met zand en water en "koken" dus dit leek me een goed cadeau.
Onze zoon is 6 bijna 7 en speelt er nu al 3 zomers mee. Ik zou dan alleen niet gaan voor de koffer. Dan ben je best beperkt omdat je die niet uitbreiden Wij hebben die dus niet en kunnen inmiddels de halve tuin vol leggen Overigens allemaal 2de hands gekocht. Ben benieuwd of hij er deze zomer ook mee gaat spelen. Overigens wel fijn dat je met mooi weer al snel er mee kan spelen.
Je zou t dan ookmissvhien anders kunnen doen? Een grotere variant zelf maken met een watertoren, handpomp, etc!?
Haha dat is supertof als je dat zelf kan maar dat zit er niet in hier! Wel positieve verhalen dus, fijn! Het lijkt me een mooi cadeau namelijk wat we ook nog voor haar jongere zus kunnen gebruiken de komende jaren. Lego is zeker ook altijd goed maar daar krijgt ze al minstens twee sets van en waarschijnlijk van vrienden ook nog wel dus dan is dat ook weer zo’n overkill ben ik bang...
Het is ook echt super leuk, je kan het ook bootjes, wagens en poppetjes krijgen. Bootjes hebben we wel maar geen auto's. Er zit bij ons ook een pomp bij en je kan dingen afsluiten om vervolgens een vloedgolf te veroorzaken
Onze kinderen zijn 8 en 6 en vinden het nog steeds heel leuk. Nu kunnen ze ook een beetje zelf bedenken hoe ze de baan in elkaar zetten en ze halen er duplo, playmobil en alles bij.
Bedankt voor alle reacties. Denk dat we deze in de gaten gaan houden: https://www.bol.com/nl/p/aquaplay-adventureland-1547-waterbaan/9300000001938585/?promo=home_818_recentbekeken-MCM-slot_D99_product_1_&bltgh=pTavaBRiD46CjsPXmbVFIg.48_0_1.3.ProductTitle