Aquaplay nog leuk als cadeau voor kind 5 jaar?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door cherubin, 19 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cherubin

cherubin Bekend lid

8 sep 2014
    555
    368
    63
    NULL
    NULL
    In mei wordt onze oudste 5 jaar. En ik ben al best een eind met haar lijstje als het gaat om cadeau ideëen voor familie en kennissen maar een ‘groter’ cadeau van ons kan ik nog niet erg verzinnen.

Nu is de watertafel na 4 jaar wel aan vervanging toe en wordt ze er ook best wel groot voor maar ze speelt wel graag met emmers water en speelgoed dus ik dacht dat een set Aquaplay misschien leuk is. Of is ze daar al te groot voor?
    Of wat zijn andere leuke grotere cadeaus voor een meisje van 5?

Ze heeft al het nodige playmobil maar is momenteel blind van Lego en daar ook heel handig in dus van oma en tante krijgt ze een set Lego Friends, van andere oma en opa krijgt ze een step en verder staan er nog smartgames en knutselspullen op de lijst.
    Dus nóg een set Lego is wellicht ook wat veel van het goede, maar voor de rest heeft ze al zoveel voor binnen en buiten...

En even met haar naar de winkel om te gaan kijken is ook niet zo makkelijk nu dus hopelijk zo nog wat inspiratie!

2. Sylver

Sylver Fanatiek lid

17 sep 2014
    1.861
    1.756
    113
    Ik denk dat zelfs onze oudste van 7 het nog leuk zou vinden. Water doet het altijd goed bij onze meiden :)

Onze jongste wordt 4 en krijgt een buitenkeukentje waarvan de kraan het echt doet. Ze is dol op kliederen met zand en water en "koken" dus dit leek me een goed cadeau.

3. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.446
    1.129
    113
    Hier was het op die leeftijd een groot succes! En lego is ook altijd goed!

4. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.634
    1.443
    113
    Ja denk het wel hoor. Hier vinden ze het alledrie leuk met warm weer!

5. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.330
    10.295
    113
    Onze zoon is 6 bijna 7 en speelt er nu al 3 zomers mee. Ik zou dan alleen niet gaan voor de koffer. Dan ben je best beperkt omdat je die niet uitbreiden Wij hebben die dus niet en kunnen inmiddels de halve tuin vol leggen:roflmao:

Overigens allemaal 2de hands gekocht. :D

Ben benieuwd of hij er deze zomer ook mee gaat spelen. Overigens wel fijn dat je met mooi weer al snel er mee kan spelen.

6. roever

roever Niet meer actief

Je zou t dan ookmissvhien anders kunnen doen?
    Een grotere variant zelf maken met een watertoren, handpomp, etc!?

rijo vindt dit leuk.
  7. cherubin

cherubin Bekend lid

8 sep 2014
    555
    368
    63
    NULL
    NULL
    Haha dat is supertof als je dat zelf kan maar dat zit er niet in hier!

Wel positieve verhalen dus, fijn! Het lijkt me een mooi cadeau namelijk wat we ook nog voor haar jongere zus kunnen gebruiken de komende jaren.
    Lego is zeker ook altijd goed maar daar krijgt ze al minstens twee sets van en waarschijnlijk van vrienden ook nog wel dus dan is dat ook weer zo’n overkill ben ik bang...

8. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.330
    10.295
    113
    Het is ook echt super leuk, je kan het ook bootjes, wagens en poppetjes krijgen. Bootjes hebben we wel maar geen auto's.

Er zit bij ons ook een pomp bij en je kan dingen afsluiten om vervolgens een vloedgolf te veroorzaken:roflmao:

9. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.924
    3.944
    113
    Onze kinderen zijn 8 en 6 en vinden het nog steeds heel leuk. Nu kunnen ze ook een beetje zelf bedenken hoe ze de baan in elkaar zetten en ze halen er duplo, playmobil en alles bij.

10. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.320
    17.218
    113
    Hier ook zo

11. cherubin

cherubin Bekend lid

8 sep 2014
    555
    368