Weet iemand toevallig of je al moet betalen bij het verzilveren van de spaarkaarten voor de efteling of dat dit pas hoeft als je ze inlevert bij het kaartje bestellen?
Je moet inderdaad de entreekaarten al betalen. De kaarten zijn geldig t/m 31 oktober. Je hoeft hierna geen datum meer te reserveren, je kunt de bon met barcode bij de ingang van de Efteling laten scannen.
Bedankt allemaal! Stond nergens echt duidelijk vermeld. Zal de andere spaarkaarten dan op mn werk neerleggen, wellicht wil iemand ze nog verzilveren.
Je hebt trouwens wel een bonuskaart nodig om de korting te krijgen. zonder bonuskaart gaat er geen korting vanaf.
Oh dan zullen ze wel het eigen nummer in getoetst hebben. Ik werk daar namelijk, en laatst wou iemand dus verzilveren maar er ging geen 10 af totdat ik de bonusnummer intoetste. Of het lag gewoon aan mij
Oh wat gek! Maar eigen nummer kan natuurlijk, doen ze hier eigenlijk altijd als iemand zegt geen bonuskaart te hebben. Bij die kaartjes hebben ze 't niet gevraagd.
Hier geen bonuskaart nodig gehad om de spaarkaarten te verzilveren. Een entreekaart kost 26,50 per stuk.
Ik werk zelf bij de Albert heijn en je moet de kaartjes inderdaad meteen betalen. De tickets die je dan meekrijgt moet je goed bewaren want dit zijn je entree tickets! Met deze tickets hoef je niet meer in de rij te staan aan de kassa en kun je meteen naar binnen.