Aquarium met tropische vissen

Discussie in 'De lounge' gestart door ilseroc, 22 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

2. LittleMonsters

3. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Wauw, mooie bakken voorbij zien komen. Heb ook altijd een klein bakje gehad met allerlei tropische vissen. vind het ook erg rustgevend om naar te kijken. vind die zeewater bakken met dat koraal erbij ook echt super, maar wat een onderhoud heb je daaraan! En ook een hele dure hobby!;)

4. LittleMonsters

ik heb ze erin gedaan.. ben toen op een stoel gaan staan met een stok in me handen dan als het wel fout ging hem weg kon duwen het aqua is zo hoog dat ik anders niet bij kom vandaar die stok ben geen dierenmishandelaar hoor hehhe de grootste van het stel beet in 1 van de poten van de middelste en dat was het het gaat nu perfect.. ze hebben het erg naar hun zin...

zou alleen als ik jou was alleen niet vsn die schattige kleine erin doen ze kunnen het zien als hapje.. vandaar dat ik ook even heb gewacht totdat ze wat groter waren.. jaaaa die bak die heb ik kado gekregen van mijn liefe mannetje :D 1300 euro ;)

xxx nukie

5. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    tjee wat een mooie foto's zeg..hier geen aquarium..wel ooit gehad met kleine krabbetjes , maar die klommen er steeds uit hahah..maar zooooooo gaaf om te zien
    Pff als ik dit zo zie wil ik m weer terug...;)

6. LittleMonsters

7. LittleMonsters

en de laatste

8. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Corina hihi die vis had ik zaterdag nog gezien ik vind die vissen zo grappig! Lekker groot:D

Mrsnuke hmm ja overal hebben ze alleen maar kleintjes...Wooow 1300 euro jeetje. Mijn vriend wilde gelijk die bak zien, want de schildpadden zijn van hem, hij was erg benieuwd naar haha.
    Zeeaquarium lijkt me ook heel gaaf maar idd zo duur en veel onderhoud

9. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Mooie foto's!

10. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    echt prachtig hoor, leuk cadeau van je man zeg!;)

11. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.456
    0
    0
    MrsNuke wauw wat een mooie bak :D
    Zo'n dure bak krijgen wij niet hoor hihi, eerst maar eens rustig aan beginnen ;)
    Maar erg mooi :D

12. LittleMonsters

meschien eens een idee om via marktplaats te kijken veel mensen bieden hun schildpadden aan... kan me er zo aan ergeren 3 schildpadden in een bakje van 60cm klein zijn ze oh zo schattig maasr ze worden ook groter.. en het fabelte van het groeit naar zijn bak is gelul sorry voor me taal gebruik maar vind het zo zielig.. denk altijd maar zo sluit mezelf ook niet voor altijd op in de wc...

ja zeewater is wel behoorlijk duur... en veel werk vald wel mee ja moet er elke dag even mee bezig zijn maar is maar een half uurtje..

xxx nukie

13. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

leuk topic!

Wij hebben een Juwel Vision 180. Morgen plaats ik wat foto's!

14. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Momenteel maar een 40cm bakje helaas. Wel met filter, licht en voedingsbodem. We willen graag en 80cm maar helaas is ons huis gewoonweg te klein. Dus helaas een koudwater. Met 3 sluierstaarten erin, maar vind het prachtig staan.
    Als we een groter huis krijgen en we een grotere bak nemen zal het ook een tropische worden.

@Ilseroc, je kunt ook kijken bij Hoeben in de Cronje straat in Haarlem. Is wel kleiner hoor dan Utropica in IJmuiden, maar hebben ze ook best veel vissen en veel verstand ervan. En ook veel soorten planten

15. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.456
    0
    0
    Daar kunnen we ook wel eens kijken, kan nooit kwaad om eens bij andere winkels te kijken, maarre ken je Utrpopica ook? Wij zijn er geweest om te kijken voor vissen en opzich zag het er allemaal wel goed uit, die verkoper had er ook wel verstand van (nou kan je mij alles wijsmaken want ik ben een leek op visgebied haha)

Ik zal morgen een foto plaatsen van de bak :D
    Wij krijgen ook een juwel, weet niet meer wie het schreef :);)

16. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.456
    0
    0
    Truus schreef het zie ik net hihi
    Heb je ook een foto ervan?

Ik ga maar eens een poging wagen om te slapen nu, vriendlief is aan het werk en dan zit ik altijd zo te treuzelen met naar bed gaan maar ja, morgenochtend om 07.00 is er weer iemand fris en fruitig wakker :D

Morgen meer.. :D

17. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

vanavond plaats ik foto's!

18. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @mrsnuke wat een goed idee op mp te kijken, ik vind dat ook onzin hoor groeien naar zn verblijf. Mn vriend was ook gelijk enthousiast hihi vanmiddag zit hij te speuren gok ik!

19. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.249
    4.480
    113
    Kersebuiken vallen onder de cycliden en die bakeren hun territorium af en zullen dus andere vissen aanvallen/ opeten.

Groetjes Anita

20. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.249
    4.480
    113
    Klopt maar die zijn nu allemaal overleden door ouderdom ;)

Groetjes Anita

Deel Deze Pagina