Dit is onze aquarium. Hij is 1,20m en 240 liter zit er in. we hebben een biothoopbak met alles uit z.amerika zoals discusvissen,algeneters,tertra,s en antenne baarsjes. de foto is niet goed gelukt maar hoop dat het een beetje te zien is. Me man is helemaal bezeten van vissen en wilde zelfs voor zijn eigen beginnen. Me man wilt in de toekomst trouwens een zee aquarium.
Zo, he he, eindelijk wat foto's Vandaag weinig gedaan, lekker genoten van mijn vrije dag en mijn nichtje is nu aan het logeren hier, ze is 5 en groot fan van haar neefje dus dolle pret Wel druk hoor 2 kids, ben dat helemaal niet gewend hihi Maar goed, heb foto's gemaakt van het aquarium, de plantjes en de bodem zit er in, de vissen nog niet maar dat komt later! Water is ook nog wat troebel maar dat trekt als het goed is vanzelf weg!
Wat leuk!! Ben benieuwd als de vissen erin zitten. Dat troebele trekt idd weg, dat moet weggefilterd worden. Is hier ook vaak als we de bak net verschoond hebben en niet alle atributen schoongemaakt hebben.