Man en ipad

Discussie in 'De lounge' gestart door sillies, 12 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.182
    1.393
    113
    Mn man is vergroeid met zn ipad. Ik ben het zo zat! Elk vrij minuutje zit hij op dat rot ding! Er is geen normaal woord met hem te wisselen. Ik vind het een slecht voorbeeld voor onze dochter en erg ongezellig. Zijn er meer vrouwen met dit probleem? Nog even en ik smijt dat ding door het raam.

2. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.018
    548
    113
    nee mijn man heeft nog een ouderwetse telefoon uit de prehistorie maar dan nog zou hij dat niet doen. gelukkig.

3. daphnev85

daphnev85 Niet meer actief

hmmmm... herkenbaar, hier ook vergroeid met zijn ipad. Speelt uren aan een stuk candy crush... zou hem ook door het raam willen gooien maar het is mijn schuld, ik heb hem de ipad kado gedaan... zou zonde zijn van het geld :p

4. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik zou gewoon tegen hem zeggen dat hij dat ding NU even aan de kant legt. Zeker als je dochter er ook naast zit. Mijn man kan soms ook wel een half uurtje geplakt zijn aan candy crush maar dan is het daarna ook klaar.

5. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ik herken het helaas ook. En als die dan de iPad aan de kant heeft gelegd dan zit hij binnen een halve minuut op zijn telefoon of laptop. Super irritant!!

6. susy26

susy26 Niet meer actief

Hier niet, alleen ik zat de laatste tijd wat vaak om de tablet.. maar nu niet meer. Heeft vd week 4 dagen in de kast gelegen. . Mr begrijp het. Dacht ook bijmezelf, halooo... Doe dat ding is uit!

7. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Hoe reageert hij als je het gewoon aangeeft?

8. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.182
    1.393
    113
    Dat het wel meevalt.

9. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.182
    1.393
    113
    Dat schiet niet op!

10. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    En wat zeg jij dan? Of laat je het daar bij?

11. JongeMama22

JongeMama22 Niet meer actief

Mijn man is vergroeit met zijn iphone. Dan zitten we romantisch een film te kijken en dan gaat hij op zijn iphone. Eerst vraag ik het altijd lief, maar als het te lang duurt pak ik hem gewoon uit zijn handen.

12. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Tja, hier ben ik diegene die vergroeid is met de iPad. :)

Maar als onze dochter wakker is, doe ik weinig met de iPad. Hooguit om even iets op te zoeken. Of we zetten even youtube aan en gaan dansen op liedjes die zij leuk vindt.:D

13. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.182
    1.393
    113
    Nou nee, maar dat maakt het ook niet gezelliger.

14. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Echt gezellig lijkt het me sowieso niet in huis als iemand alleen maar met z'n ipad bezig is. Daar zou ik wel een ruzie voor over hebben geloof ik..

15. xSnOOpie

xSnOOpie Lid

29 sep 2014
    90
    0
    6
    NULL
    NULL
    Helaas ik herken het ook... Zitten we lekker samen een film te kijken zit hij gewoon op z'n tablet. Volg je de film toch niet? Mja, wil niet zeuren dus zeg er maar niet veel van maar leuk vind ik het absoluut niet!

16. xSnOOpie

xSnOOpie Lid

29 sep 2014
    90
    0
    6
    NULL
    NULL
    Haha dat heb ik ook een keer geprobeerd, ding uit z'n handen pakken en verstoppen maar boos dat hij dan wordt... AI! Doe ik dus maar niet meer...

17. wishtobe

wishtobe Niet meer actief

Gelukkig niet zo extreem. Hebben twee tablets (1x gekocht 1 gekregen). Maar denk dat een half jaar geleden de tablet voor het laatst is gebruikt toen zijn telefoon kapot was.
    Wel is hij (en ik ook) verslaafd aan de telefoon. Na een flinke discussie hebben we hier afspraken over gemaakt wanneer die gebruikt worden.
    Sinds dien geen ruzie meer gehad er over.
    Misschien ook voor jullie om te doen, afspraken maken....?

18. Marlijn82

Marlijn82 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.968
    0
    0
    Overijssel
    Hier hebben wij ook al een fikse ruzie over gehad. Ik was zelf ook niet geheel onschuldig trouwens. Nu hebben we daar duidelijke afspraken over.

19. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Wij hebben er diverse gesprekken over gehad thuis. Dan niet een iPad maar over de laptop. Soms moet hier gewerkt worden savonds vanaf de bank, natuurlijk en geen probleem, maar idd ongezellig als hij daarna nog een uur gaat facebooken.

Ik heb aangegeven dat ik het niet zo gezellig vind, en dat ik graag ook mijn man aanspreekbaar heb. Als je tegen de praat als ze naar een scherm turen dan horen ze je echt niet!.

ik kreeg terug dat ik veel op mijn telefoon zat, ik wist niet dat hij dat vond, en toen zijn we we allebei voor onszelf het gaan bijhouden en hij kwam idd heel hoog/vaak uit. we hebben er een aantal keren over gepraat en nu doet hij het bijna niet meer.

20. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Herkenbaar.. helaas..

Deel Deze Pagina