De titel zegt het al. Ik zoek een leuke tekst / gedicht om op de uitnodiging van ons geregistreerd partnerschap te zetten. Heb me al suf gezocht en wel iets gevonden maar dat is eigenlijk voor als je al een kindje heb, zoals: Hierbij laat ik (naam kind) weten dat mama hetzelfde als papa gaat heten Of Hierbij kondig ik aan dat papa en mama naar het stadhuis zullen gaan De familienaam was mij al gegeven Maar mama krijgt hem nu ook de rest van haar leven. Super leuk maar niet echt voor de zwangerschap. Iemand een ander idee?
wij hadden dat probleem toen ook. Uiteindelijk hebben we dit op het kaartje gezet. We waren al verbonden Maar hadden nog geen ring Die gaan we nu uitwisselen Maar in intieme kring Veel mensen vonden het passen bij onze situatie, degene die dichtbij ons stonden wisten precies wat we ermee bedoelde. En degene (werkgevers van ouders etc.) kregen wel wat mee, maar wisten niet meteen alles.
Die hadden wij!!! (net iets anders uiteraard)... Maar onze dochter was toen al 1,5. Misschien: Hierbij kondig ik aan, Dat papa en mama naar het stadhuis zullen gaan. De familienaam wordt mij straks gegeven En mama krijgt hem nu ook voor de rest van haar leven! Zoiets... lastig... maar blijf deze wel héél leuk vinden!