hai ik vroeg mij af of ik dit wel mag doen. het aquarium schoonmaken dus. heb er nooit wat overgezien of gehoord dus dacht laat ik toch eerst ff hier vragen miss dat iemand het weet. wil er zo mee aan de gang vandaar. gr
ik heb geen idee of dit mag of kan. zo'n aquarium is wel zwaar dus misschien tillen niet een goed idee. maar ik weet nog toen wij 1 hadden die rook ook niet zo fris. dus jah ik weet het niet zo. misschien niet handig als je zwanger bent. als je twijfelt kan je het beter niet doen. en je vriend of man laten doen. liefs
hoef hem niet te tillen hihi is hele grote zuig hem leeg met een stofzuigertje. moet alleen eerst een dinge eruit halen zon borsteltje die is erin gevallen en dan poetsen en het filter moet schoon. mijn man kan het momenteel niet doen die is nog ff in het buitenland ,dus ik zou het wel meoten doen eigenlijk anders zien die arme beestjes niks maar het is dus idd ook mijn punt omdat het zo stinkt of dit dan wel mag enzo. had al bedacht van handschoentjes maar jah die heb ik neit en denk ook neit dat dit goed voor de vissen is. van die latex dingen erin. aah best lasitg dus.
hand in plastic zak? zo'n prullenbakzakje of zo? stoppen ze ze ook in als je ze koopt.. weet niet of het slecht voor je is.. Succes
whahaha neehoor. weet alleen niet of het mag dus omdat je veel dingen iet mag als je zwanger bent. zou beetje lulig zijn he als ik het zo deed en het blijkt achteraf schadelijk te zijn voor de kleine. dus dacht beter ff info vragen dan zomaar doen. dus nee denk echtn iet dat je van viskak doodgaat whahahaha.
ik vraag me ook van alles af hoor! better safe than sorry huh! Ik weet hoe vies een aquarium soms kan zijn, kan me voorstellen dat je het afvraagt.. maareh is ie nou al schoon?
hahaha toevalllig, ik moest ook de vissekom (grote) verschonen maar kreeg hem genees opgetild dus heb met een bakkie eerst water er uitgeschept en toen opgetild, het is wat werk maar anders worden de vissen de aankomende 10 weken niet verschoond. en volgens mij mag je alleen geen kattebak verschonen.
ik heb ook een aquarium en had toen maar even aan de vk gebeld om het te vragen of ik hem schoon mocht maken heb er namenlijk schildpadjes in (zulke gaafe beestjes he ) en die haal ik er regelmatig uit kunnen ze ff over mn tafel rennen maar de vk zij dat het geen kwaad kon als je je handen daarna maar wel goed wast want er zitten natuurlijk wel bacterien in die het water op peil houden liefs ancie
ok nou ga er vandaag mee verder hihi kreeg hetn iet af. de kleine meid kwam zicht ermee bemoeien dus toen ben ik maar gestopt hihi. eerst nog ff poetsen dan zover leeghalen dat de vissen nog water hebben nieuw water erin en dan nieuwe planten en vissen halen hihi. maar goed dat het toch mag. al is het niet mijn allerfavorietse bezigheid hahaha. tis toch altijd wle mooi resultaat als ie weer netjes is.